eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja dźwigników śrubowych w obiekcie nr 1 na STP Kabaty

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-12

Warszawa: Konserwacja dźwigników śrubowych w obiekcie nr 1 na STP Kabaty
Numer ogłoszenia: 304970 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Metro Warszawskie Sp. z o.o. , ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 655 40 00, faks 22 655 46 79, 22 643 39 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.metro.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja dźwigników śrubowych w obiekcie nr 1 na STP Kabaty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania usługi, której wartość nie przekracza równowartości 414 000 EURO. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji 12 kompletów dźwigników śrubowych w obiekcie nr 1 na STP Kabaty. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie prac konserwacyjnych dźwigników śrubowych 4x15000 oraz 4x25000 w Metrze Warszawskim Sp. z o.o..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.74.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: 1.400,00 zł. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Metra Warszawskiego Sp. z o.o.: Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518 Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 9.4 Dokumenty, o których mowa w pkt 9.3, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym (III piętro). Godziny przyjęć dokumentów wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami Pzp. Zamawiający zaleca złożenie wraz z ofertą kserokopii poręczeń lub gwarancji złożonych tytułem wadium w postępowaniu. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, gdy udokumentuje, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę konserwacji i naprawy przynajmniej 1 kompletu zespolonych dźwigników śrubowych typu Kutruffa o udźwigu 4 x15000 kg. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia, które zostaną poparte dowodem w postaci poświadczenia (np. referencje, ostateczny protokół odbioru przedmiotu umowy itp.) potwierdzającym, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie będzie w stanie uzyskać w/w poświadczenia, doświadczenie winno być poparte dowodem w postaci oświadczenia wykonawcy wraz z wykazaniem przyczyn o obiektywnym charakterze braku możliwości uzyskania poświadczenia. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć wykaz usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, z podaniem zakresu wykonanego zamówienia, w tym z oznaczeniem: ilości oraz typów/modelów dźwigników śrubowych, miejsca i daty wykonania zamówień, odbiorców zamówień, wraz z załączeniem dowodu/ów potwierdzających, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie (druk do wypełnienia - załącznik nr 7 do SIWP).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy wykaże, że dysponuje osobami, które będą wykonywać prace konserwacyjne objęte Przedmiotem Zamówienia, posiadającymi uprawnienia do prowadzenia konserwacji, remontów i modernizacji dźwigników śrubowych w kategorii minimum MII i EII, wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym wraz z późniejszymi zmianami oraz przepisami wykonawczymi w tym zakresie. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć wykaz osób, które będą wykonywać prace konserwacyjne objęte Przedmiotem Zamówienia, podstawę do dysponowania wykazanymi osobami wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie przez wykazane osoby uprawnień (druk do wypełnienia - załącznik 8 do SIWP).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.metro.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Metro Warszawskie Sp. z o.o. (M.W.), 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół 5; Biuro Zamówień Publicznych MW Sp. z o.o. tel.: 22 655 46 99 fax.: 22 643 39 97 e-mail: zam-eh@metro.waw.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Wilczy Dół 5, w Kancelarii w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7:00 do 14:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że w dniu 16.11.2015 r. o godzinie 9:00 umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z miejscem realizacji usługi, rodzajem urządzeń przeznaczonych do konserwacji oraz ich stanem technicznym. Wizja lokalna jest uprawnieniem Wykonawców, z którego mogą skorzystać. Brak uczestnictwa w niej nie ogranicza możliwości złożenia oferty. Wejście na teren Zamawiającego będzie możliwe jedynie za okazaniem dowodu tożsamości..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.