eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w Strzelinie ul.Ząbkowicka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Strzelin: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w Strzelinie ul.Ząbkowicka
Numer ogłoszenia: 304818 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie , ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3923016 wew. 61, 63, faks 071 3923015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w Strzelinie ul.Ząbkowicka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w Strzelinie ul. Ząbkowicka Zakres robót obejmuje: Branża Drogowa 1.Zabezpieczenie drzew 2.Roboty rozbiórkowe 3.Ręczne ścinanie i karczowanie drzew i krzewów z wywozem 4.Rozebranie nawierzchni jezdni z kostki kamiennej o wys. 15-20 cm - Ręczne rozebranie nawierzchni chodników i wjazdów - kostka betonowa, kamienna, płyty chodnikowe - Rozebranie krawężników kamiennych 20x35 cm na podsypce piaskowej - Rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej 5.Roboty ziemne - Mechaniczne wykonanie koryta z profilowaniem w gruncie kat. I-IV 6.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych SMA 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 5 cm 7.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych 0/20 warstwa wiążąca gr.8cm 8.Podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych 0/25 o gr. 10 cm 9.Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20cm 10.Warstwa piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa gr. 25cm 11.Nawierzchnia z kostki kamiennej (z odzysku) granitowej 18 cm na podsypce cementowo-piaskowej - zatoka autobusowa 12.Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 13.Nawierzchnia zjazdów z kostki kamiennej (z odzysku) granitowej 16 cm na podsypce cementowo-piaskowej 14.Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm i 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej z oporem 15.Ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej na ławie betonowej z oporem 16. Ściek z kostki kamiennej (z odzysku) o wys. 18 cm na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej - 2 rzędy 17.Sadzenie krzewów liściastych i iglastych 16 Ściółka z kory gr. 5 cm 18.Docelowa organizacja ruchu: oznakowanie poziome i pionowe 19.Oznakowanie tymczasowe - ryczałt Branża sanitarna: Kanalizacja deszczowa 1. Wykopy z zasypaniem, wykonywane w gruncie kat. III, o ścianach zabezpieczonych obudową(szalunek szczelny) 2. Kanały z rur PP SN8 150 np. typu Wavin X-Stream 3. Kanały z rur PP SN8 200 np. typu Wavin X-Stream 4. Kanały z rur PP SN8 300 np. typu Wavin X-Stream 5. Kanały z rur PP SN8 400 np. typu Wavin X-Stream 6. Kanały z rur PP SN8 450 np. typu Wavin X-Stream 7. Kanały z rur żelbetowych bezciśnieniowych o śr. 300 mm 8. Kanały z rur żelbetowych bezciśnieniowych o śr. 600 mm 9. Kanały z rur żelbetowych bezciśnieniowych o śr. 800 mm 10. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr 1200 mm 11. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1500 mm 12. Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem Kanalizacja sanitarna 1 Kanały z rur PP SN8 300 np. typu Wavin X-Stream 2 Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm Przebudowa gazociągu 1. Regulacja pionowa skrzynek gazowych 2. Montaż rurociągów z rur polietylenowych PEHD SDR 17,6 o śr. zew. 160 mm 3. Demontaż kolidującego gazociągu z wywozem i utylizacją Wodociąg 1. Regulacja pionowa skrzynek wodociągowych 2. Montaż rurociągów z rur polietylenowych PEHD SDR17 PE100 o śr. zew. 160mm 3. Demontaż odcinka istniejącego wodociągu z wywozem i utylizacją Branża elektryczna 1. Demontaż słupów oświetleniowych 2. Stawianie aluminiowych słupów oświetleniowych h=8m 3. Montaż opraw świetlówkowych Branża telekomunikacyjna 1. Budowa obiektów podziemnych z rur AROT 110, 160 2. Budowa studni kablowych rozdzielczych 3. Budowa kanalizacji kablowej pierwotnej 4. Układanie kabla wypełnionego w rowie kablowym, kabel o śr.30-50 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a)dokumentacja projektowa, b)przedmiary robót, c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Okres gwarancyjny na roboty obejmujące przedmiot zamówienia wynosi: min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo - Usługowe Linia s.c. ul. Bystrzycka 89, 54-215 Wrocław, zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 257/2009 z dnia 22 lipca 2009r. Starosty Strzelińskiego i decyzją Wojewody Dolnośląskiego nr 13/09 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 28 lipca 2009r. UWAGA: Wykonawca umożliwi wejście na teren budowy drugiemu wykonawcy w celu wykonania niezbędnych robót instalacyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 65.000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: min 2 (dwa) zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy dróg, o wartości min 5.000.000,00 złotych brutto każde zadanie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. f) wykonali w/w roboty z należytą starannością, g) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1.min. jedną osobą na stanowisku Kierownika Robót Drogowych. Osoba na tym stanowisku winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, a także być członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.min jedną osobą lub osobami posiadającą lub posiadającymi uprawnienia w zakresie sieci gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych i teletechnicznych. Osoba lub osoby na tym stanowisku powinny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci gazowej, wodociągowej i kanalizacyjnej, łącznie lub osobno dla każdej z tych specjalności, a także być członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN, i) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, j) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 1, 5 i/lub 5a, 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami). 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ POZOSTAŁYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz kosztorysu ofertowego wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Dowód wpłaty wadium (w przypadku formy pieniężnej - potwierdzenie przelewu środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia - wadium oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty). Oryginał dowodu wniesienia wadium należy umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium i załączyć do oferty. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, ust. 2 pkt 1, 5, 5*(jeżeli dotyczy), 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 4 do SIWZ; e) dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 4 zostały wykonane należycie; f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia, a w przypadku osób posiadających uprawnienia budowlane także z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ; g) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 litera a-c składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 ust. 1-3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7.1. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 7, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ. 9.Harmonogram rzeczowo - terminowo -finansowy uwzględniający wykonanie całego przedmiotu umowy od daty podpisania umowy do 30 września 2010r., z tym że wartość robót wykonanych w 2009r. nie może przekraczać 60% ceny ofertowej brutto. Harmonogram musi zawierać: a) podział przedmiotu zamówienia na poszczególne części (elementy), które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego, b) terminy wykonania wyszczególnionych części oraz ich ceny; ceny te muszą wynikać z załączonego do oferty kosztorysu ofertowego wykonanego zgodnie z zapisami zamieszczonymi w punkcie XII SIWZ. 10. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 10.1. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. 10.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione punkcie 5 litera a-c i w punkcie 3 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Oświadczenie wymienione w punkcie 3 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie lub każdy z nich na odrębnym dokumencie w zakresie spełnianych przez nich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 11. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń czy pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Kamienna 3 57-100 Strzelin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.