eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Zadanie 1- Rewitalizacja miasta Końskie I i Zadanie nr 2- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Końskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Końskie: Zadanie 1- Rewitalizacja miasta Końskie I i Zadanie nr 2- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Końskie
Numer ogłoszenia: 304814 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1- Rewitalizacja miasta Końskie I i Zadanie nr 2- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Końskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- Rewitalizacja miasta Końskie I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych prac związanych z zadaniem inwestycyjnym pn.: Rewitalizacja miasta Końskie I. Zakres prac obejmuje wymianę krawężników betonowych na krawężniki granitowe, wymianę obrzeży betonowych na obrzeża granitowe, wymianę nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej na chodniki o nawierzchni z granitowej kostki brukowej, ustawienie nowych żeliwnych wygrodzeń łańcuchowych, żeliwnych ławek, żeliwnych koszy na śmieci; remoncie istniejących kanałów deszczowych, budowie nowych kanałów deszczowych wraz z wpustami ulicznymi i odwodnieniem liniowym; odtworzenie nawierzchni jezdni ulic po wykonaniu kanalizacji deszczowej; wymianie nawierzchni jezdni ulic Pocztowej i Łaziennej z nawierzchni bitumicznej na nawierzchnię z kostki granitowej; wymiana bitumicznej nawierzchni ul. Strażackiej. Budowę oświetlenia ulicznego w ramach którego wchodzi budowa linii kablowej n. n. dla zasilenia oświetlenia ulicznego, budowa szafek oświetleniowych, przepustów rurowych oraz stawianie słupów wraz z oprawami dla następujących ulic: Strażacka, Pl. Kościuszki (strona południowa), ul. Ks. Granata (strona południowa), ul. Łazienna i ul. Pocztowa. Zakres robót: -wymiana krawężników betonowych na krawężniki granitowe, -wymiana obrzeży betonowych na obrzeża granitowe, -wymiana nawierzchni chodników z kostki betonowej i płyt betonowych na chodniki o nawierzchni z kostki granitowej wraz z ustawieniem nowych żeliwnych wygrodzeń łańcuchowych, żeliwnych ławek, żeliwnych koszy na śmieci, -remont i budowa nowych kanałów deszczowych w ulicach: Łaziennej, Strażackiej i Pocztowej wraz z wykonaniem komory kanalizacji deszczowej ul. Spółdzielczej, -wykonanie przekładki wodociągowej w ul. Pocztowej, -remont ciepłociągu w ul. Pocztowej, -wykonanie wpustów ulicznych na Placu Kościuszki i ul. Ks. J. Granata, -odtworzenie nawierzchni jezdni w ulicy Spółdzielczej, -przebudowa nawierzchni ul. Łaziennej i Pocztowej i wykonanie z kostki granitowej, -przebudowa nawierzchni jezdni ulicy Strażackiej, -wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu; -budowa oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Spółdzielcza MO ok. 12 szt. ; -budowa oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Hubala ok. 43 szt; -montaż opraw oświetlenia ulicznego - ok.55 szt.; -budowa linii kablowej n.n. dla zasilania oświetlenia ulicznego o długości ok. 2 565 m; -budowa szafek oświetlenia ulicznego: -przy istniejącej stacji TRAFO Spółdzielczej MO; -przy istniejącej stacji TRAFO Hubala -wykonanie przepustów rurowych dla kabli o długości około 800 m; -wykonanie pomiarów oraz badań. Ww. zakres prac znajduje się w ciągu chodników w ulicach: -Łaziennej obustronnie na całej długości, wraz z odcinkiem ulicy Spółdzielczej, -Pocztowej obustronnie na całej długości, -Plac Kościuszki strona południowa na odcinku od skrzyżowania z ul. Pocztową do ul. Strażackiej wraz z wykonaniem włączenia w ul. mjr Hubala -Ks. J. Granata strona południowa na odcinku od skrzyżowania z ul. Pocztową do skrzyżowania z ul. Zamkową, -Strażackiej obustronnie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kazanowską do skrzyżowania z Mjr Hubala, wraz z włączeniem ulicy Miłej, Kolejność robót: 1. Przebudowa i remont ul. Łaziennej: 1.1 budowa kanalizacji deszczowej, 1.2 przebudowa jezdni z nawierzchni bitumicznej na nawierzchnię z kostki granitowej, 1.3 remont chodników, 2. Włączenie projektowanej kanalizacji deszczowej w ul. Łaziennej do istniejącej w ul. Spółdzielczej wraz z wykonaniem komory kanalizacji deszczowej, 3. Przebudowa i remont ul. Pocztowej: 3.1 budowa kanalizacji deszczowej, 3.2 przekładka wodociągu, 3.3 przebudowa istniejącego ciepłociągu, 3.4 przebudowa jezdni z nawierzchni bitumicznej na nawierzchnię z kostki granitowej, 3.5 remont chodników, 4. Budowa oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Spółdzielcza MO ok. 12 szt.; 5. Budowa oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Hubala ok. 43 szt.; 6. Montaż opraw oświetlenia ulicznego - ok.55 szt; 7. Budowa linii kablowej n.n. dla zasilania oświetlenia ulicznego o długości ok. 2 565 m; 8. Budowa szafek oświetlenia ulicznego: a) przy istniejącej stacji TRAFO Spółdzielczej MO; b) przy istniejącej stacji TRAFO Hubala 9. Wykonanie przepustów rurowych dla kabli o długości około 800 m; 10. Wykonanie pomiarów oraz badań. 11. Remont chodników na Placu Kościuszki na odcinku od skrzyżowania z ul. Pocztową do ul. Strażackiej wraz z wykonaniem włączenia w ul. mjr Hubala: 11.1 wykonanie wpustów ulicznych 11.2 wymiana krawężników betonowych na krawężniki granitowe, 11.3 wymiana obrzeży betonowych na obrzeża granitowe, 11.4 wymiana nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej na chodniki o nawierzchni z granitowej kostki brukowej, 5. Remont chodników w ul. Ks. J. Granata na odcinku od skrzyżowania z ul. Pocztową do skrzyżowania z ul. Zamkową, 5.1 wykonanie wpustów ulicznych, 5.2 wymiana krawężników betonowych na krawężniki granitowe, 5.3 wymiana obrzeży betonowych na obrzeża granitowe, 5.4 wymiana nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej na chodniki o nawierzchni z granitowej kostki brukowej, 6. Przebudowa i remont ul. Strażackiej: 6.1 budowa kanalizacji deszczowej, 6.2 przebudowa jezdni o nawierzchni bitumicznej, 6.3 remont chodników. 7. Ustawienie żeliwnych wygrodzeń łańcuchowych, ławek oraz koszy na śmiecie. UWAGA: a. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach co najmniej równych lub wyższych niż wskazane. b. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy pzp. c. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. d. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. e. Na ternie objętym Rewitalizacją będą wykonywane w tym samie czasie również odrębne roboty przez PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kam., polegające na przebudowie sieci elektroenergetycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - dokumentacja projektowa -przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno-pomocniczy -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót W/w dokumenty stanowią załącznik do SIWZ i Zadanie nr 2 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Końskie Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego w ramach którego wchodzi budowa linii kablowej n. n. dla zasilenia oświetlenia ulicznego, budowa szafek oświetleniowych, przepustów rurowych oraz stawianie słupów wraz z oprawami dla następujących ulic: Piłsudskiego, Iwo Odrowąża, Warszawskiej, Targowej, Pl. Kościuszki, Zamkowa. Zakres inwestycji obejmuje: 1. Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu; 2. Demontaż opraw oświetlenia drogowego będących na majątku Gminy (SITECO); 3. Budowę oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Spółdzielcza MO ok. 40 szt. 40; 4. Budowę oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Hubala ok. szt. 5; 5. Budowę oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Kazanowska ok. 24 szt.; 6. Budowę oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowej Hotel - Warszawska ok. 22 szt.; 7. Montaż opraw oświetlenia ulicznego około szt. 91; 8. Budowę linii kablowej n.n. dla zasilania oświetlenia ulicznego o długości ok. 4 200 m 9. Budowę szafek oświetlenia ulicznego: 12. przy istniejącej stacji TRAFO Hotel Warszawska; 13. przy istniejącej stacji TRAFO Kazanowska 10. Wykonanie przepustów rurowych dla kabli o długości około 1 200 m; 11. Wykonanie pomiarów oraz badań. UWAGA: 1. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach co najmniej równych lub wyższych niż wskazane. 2. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy pzp. 3. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 4. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca.. 5. Na ternie objętym Rewitalizacją będą wykonywane w tym samie czasie również odrębne roboty przez PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kam., polegające na przebudowie sieci elektroenergetycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - dokumentacja projektowa -przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno-pomocniczy -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót W/w dokumenty stanowią załącznik do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do wartości maksymalnej 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5.1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 11.10.2011 do godziny 10:00 (czasu lokalnego) w wysokości: 240 000 PLN, (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: Dla zadania 1- Wykonawca winien wskazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę o zakresie tożsamym z zakresem przedmiotowego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł. Zamawiający uzna zbieżność charakteru zleceń, jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem roboty obejmującej co najmniej: rewitalizację nawierzchni w centrum miasta polegającej na budowie nowej nawierzchni granitowej lub wymianie istniejącej nawierzchni na nawierzchnię granitową wraz z przebudową uzbrojenia podziemnego i budową oświetlenia ulicznego. Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt B. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Dala zadania nr 2- Wykonawca winien wskazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę o zakresie tożsamym z zakresem przedmiotowego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 1000 000,00 zł. Zamawiający uzna zbieżność charakteru zleceń, jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem roboty obejmującej budową oświetlenia ulicznego. Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt B. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 -Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane polskim prawem budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. co najmniej jedną osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności bez ograniczeń: -drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych, i elektroenergetycznych Należy złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku powyżej). Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt B. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Dla zadania nr 2- Wykonawca winien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane polskim prawem budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj co najmniej jedną osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności bez ograniczeń: w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych Należy złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (określone w warunku powyżej). Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt B. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia - nie spełnia. W związku z faktem, że Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj- do kierowania robotami w specjalności bez ograniczeń: w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla zadania nr 2. zostanie uznany za spełniony gdy w/w osoba zostanie wykazana w wykazie osób dla zadania nr 1 Wykaz osób należy sporządzić łącznie dla zadania nr 1 oraz dla zadania nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    karty katalogowe

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy - ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty.( oddzielnie dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2) d) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną poprzez ustanowienie lidera do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. e) zestawienie tabelaryczne materiałów, urządzeń, itp. (w przypadku rozwiązań równoważnych) zgodnie z załącznikiem nr 6.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dla zadania nr 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku: -wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wyłącznie wtedy, kiedy wykonanie zamówień dodatkowych powoduje konieczność wstrzymania wykonywania wszystkich robót, a fakt ten został odnotowany w dzienniku budowy i potwierdzone przez Koordynatora robót i Inspektora Nadzoru, - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót. Wystąpienie takich warunków musi być odnotowane bieżącym wpisem w dzienniku budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru i Koordynatora robót. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a termin wykonania umowy może podlegać odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty;, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; c) zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego; każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. Każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpływać na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy. 3. Każda zmiana umowy wymaga pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. dla zadania nr 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku: -wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wyłącznie wtedy, kiedy wykonanie zamówień dodatkowych powoduje konieczność wstrzymania wykonywania wszystkich robót, a fakt ten został odnotowany w dzienniku budowy i potwierdzone przez Koordynatora robót i Inspektora Nadzoru, - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót. Wystąpienie takich warunków musi być odnotowane bieżącym wpisem w dzienniku budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru i Koordynatora robót. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a termin wykonania umowy może podlegać odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności b) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty; wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego; c) zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego; każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. Każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpływać na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 ust. 1 niniejszej umowy. 3. Każda zmiana umowy wymaga pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji: zadania nr 1- Rewitalizacja miasta Końskie I : 15/11/2012 zadania nr 2- Budowa oswietlenia ulicznego na terenie miasta Końskie - 15/06/2012. Żródła współfinansowania Zadanie nr 1- Rewitalizacja miasta Końskie I - Regionalny Program Operacyjny Województwa Śwętokrzyskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.