Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Kłodawa: Przebudowa z nadbudową oraz zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na cele związane z prowadzeniem szkółki leśnej I etap
Numer ogłoszenia: 304782 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kłodawa , ul. Gorzowska 31, 66-415 Kłodawa, tel. 7279730/31 w. 211.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/klodawa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa z nadbudową oraz zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na cele związane z prowadzeniem szkółki leśnej I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa z nadbudową oraz zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego o nr inwent. 182/113, położonego w Wojcieszycach, ul. Leśna, dz. nr 543, obr. Łośno, gm. Kłodawa, na cele związane z prowadzeniem szkółki leśnej I etap. Prace należy wykonać według sporządzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4, 5, 6 do SIWZ). Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do opracowania oferty. Wykonawca powinien sprawdzić dokumentację i przedmiar robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-09-25 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddział w Gorzowie Wlkp. 09 2030 0045 1110 0000 0038 9010 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w pieniądzu Zamawiający uzna za wniesione w terminie jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem 2009-09-25 godzina 10:00. Oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium w formach wymienionych w pkt b, c, d, e § 8 ust. 3 należy złożyć w kasie Nadleśnictwa Kłodawa, a informacje o tym należy zamieścić w ofercie. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a: upłynął termin związania ofertą; b: zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d: wpłynął wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. II. Zdolność techniczna wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej i budynków gospodarczych, na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł każda; 2) dysponują lub będą dysponowali co najmniej: 1) kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 2)kierownikiem robót sanitarnych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz 3) kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba), który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. III. Zdolność ekonomiczna i finansowa wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 150 000 zł; 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na potwierdzenie spełniania warunku: Sytuacja podmiotowa wykonawcy należy dostarczyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków (zał. nr 2). II. Na potwierdzenie warunku: Zdolność techniczna Wykonawcy, Wykonawca zobligowany jest dostarczyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy, kierownik robót sanitarnych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. III. Na potwierdzenie warunku: Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawcy należy dostarczyć nastęujące dokumenty: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/klodawa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kłodawa
ul: Gorzowska 31
66-415 Kłodawa
pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Kłodawa ul: Gorzowska 31 66-415 Kłodawa pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego..
INNE PRZETARGI KŁODAWA
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w m. Straszków oraz Stacji Uzdatniania Wody w Kłodawie
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w m. Kłodawa i Mironice
- Przebudowa i rozbudowa budynku po byłym przedszkolu na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodawie
- REMONT KORYTARZY NA I i II PIĘTRZE ORAZ SANITARIATU NA I PIĘTRZE W ZSOiT W KŁODAWIE
więcej: przetargi KŁODAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w budynkach szkoły podstawowej Platerówce nr 213, gmina Platerówka, powiat lubański.
- REMONT DACHU BYŁEGO DWORCA KOLEJOWEGO W MIEŚCISKU
- Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
- "Modernizacja pomieszczeń parazytologii laboratorium, pomieszczenia sterylnego Centralnej Sterylizatorni, ciągu komunikacyjnego pomiędzy SOR, RTG, Laboratorium i korytarza kuchni."
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego
- Rozbudowa i przebudowa budynku Kwatery myśliwskiej Nadleśnictwa Rzepin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.