eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Werbkowice › budowa wodociągu grupowego Werbkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30474

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Werbkowice: budowa wodociągu grupowego Werbkowice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy, do kontaktów: Anna Nowak, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572003 w. 33, fax 084 6572080, e-mail: werbkowice_g_s@woi.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.werbkowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wielobranżowe Zastępstwo Inwestorskie, Krzysztof Bodziacki, ul. Partyzantów 94, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6384941, fax 084 6384941. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Werbkowice, Anna Nowak, ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572005, fax 084 6572080, e-mail: werbkowice_g_s@woi.lublin.pl, www.bip.werbkowice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa wodociągu grupowego Werbkowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Werbkowice , Wilków , Podhorce , Gozdów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa stacji wodociągowej , sieci wodociągowej w ilości - 33990 mb oraz przyłączy wodociągowych - 22468 mb. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy ,którzy spełnią warunki określone w art. 22 ustawy p.z.p i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: I. Stacja wodociągowa - w tym: I.1 stacja wodociągowa - branża budowlana - w tym: I.1.1 ujęcie wody, I.1.2 budynek stacji wodociągowej, I.1.3 zagospodarowanie terenu stacji, I.1.4zbiornik ścieków i neutralizacji, I.1.5 odstojnik popłuczyn , I.1.6 zbiornik wodociągowy - fundament. I.2 stacja wodociągowa - branża sanitarna - w tym: I.2.1 ujęcie wody- uzbrojenie studni-2 szt, I.2.2 technologia stacji wodociągowej , I.2.3 zewnętrzne przewody technologiczne wodociągowe , I.2.4 przewody technologiczne kanalizacyjne, I.2.5 zbiornik wodociągowy - komora zasuw zbiornika . I.3. stacja wodociągowa - branża elektryczna [.3.1 linie kablowe zalicznikowe , I.3.2 instalacje w hydroforni, I.3.3 instalacja odgromowa, I.3.4 instalacja w studni, I.3.5 instalacja w zbiorniku, I.4 urządzenia II SIEĆ WODOCIĄGOWA II.1 sieć wodociągowa PCV fi 225 - 547 mb , II.2 sieć wodociągowa PCV fi 160 - 7300 mb, II.3 sieć wodociągowa PCV fi 110 -16838 mb II.4 sieć wodociągowa PCV fi 90 -8454 mb, II.5 sieć wodociągowa PEHD Dz 160 - 495 mb , II.6 sieć wodociągowa PEHD Dz 110 - 356 mb , III. SIEĆ WODOCIĄGOWA PRZEWIERTY - 1298 mb. IV. SIEĆ WODOCIĄGOWA-RURY OSŁONOWE W WYKOPIE - 560 mb. V. PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWE w tym: V.I przyłącza wodociągowe PEHD 63 - 3055 mb , V.przyłącza wodociągowe PEHD 40-19413 mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przez wykonawcę w wysokości 30000zł (słownie trzydzieści tysięcy zł) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią niżej podane warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ; 2) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia ; 3) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu wodociągu lub kanalizacji sanitarnej o wartości robót brutto min . 1.000.000,00 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla warunku pierwszego : aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. ** - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 4-8 ustawy p.z.p , a w przypadku podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt.9 ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla warunku drugiego : - Wskazanie z imienia i nazwiska osoby, które będą sprawować funkcję kierownika robót budowlanych wraz z ich uprawnieniami budowlanymi w specjalnościach branż : ogólnobudowlanej , elektrycznej i sanitarnej wraz z zaświadczeniami o przynależności do O II B. 3. Dla warunku trzeciego . - sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań / wg. załącznika Nr 7 do SIWZ/tj. wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych , polegających na wykonaniu wodociągu lub kanalizacji sanitarnej , przy czym jedno z zadań nie może być mniejsze od wartości brutto- 1.000.000,00 zł. - Dokumenty potwierdzające , że wykazane roboty zostały wykonane należycie np. referencje . Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1. Wykaz podmiotów , które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wg. załącznika nr 8 2. Wykaz a niezbędnych do wykonania zamówienia z narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca - zał. Nr 6 3. Kosztorys ofertowy, 4. Sprawozdanie finansowe wg. zał. Nr 4, 5.Proponowane warunki gwarancji i serwisu- zał. nr 9, 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.bazagmin.pl/werbkowice. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2007, godzina 12:15, Urząd Gminy Werbkowice ul. Zamojska 1 22-550 Werbkowice pokój nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.