eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPSK 1 w Lublinie - EO 2732/53/ 09 - umowa na okres 1- go roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Lublin: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPSK 1 w Lublinie - EO 2732/53/ 09 - umowa na okres 1- go roku.
Numer ogłoszenia: 304658 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie , ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, faks 081 5329486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPSK 1 w Lublinie - EO 2732/53/ 09 - umowa na okres 1- go roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 Katetery i końcówki do odsysania z pola operacyjnego - 4 pozycje;Zad. 2 Dreny typu Redon, brzuszne, Khera, Thorax - 4 pozycje;Zad. 3 Woreczki ekstrakcyjne - 1 pozycja;Zad. 4 Szkiełka podstawowe i nakrywkowe - 9 pozycji;Zad. 5 Klipsy niewchłanialne tytanowe i polimerowe - 3 pozycje.Zad. 6 Klipsy niewchłanialne tytanowe i polimerowe - 1 pozycja.Zad. 7 Klipsy niewchłanialne tytanowe i polimerowe, ładunki do klipsów - 2 pozycje.Zad. 8 Klipsy niewchłanialne tytanowe i polimerowe - 2 pozycje..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. NR 223/2007, poz. 1655 oraz z 2008 Nr 171 poz. 1058.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów:.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. W przypadku niedysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy w ofercie złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w: punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego1. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć katalogi / ulotki, prospekty, zdjęcia, foldery itp. zawierające dokładne opisy zaoferowanego sprzętu w języku polskim, z zaznaczeniem którego zadania i pozycji opisy dotyczą (jeżeli katalog lub ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski).2. Oświadczenie wykonawcy o kompatybliności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami, dotyczy zadania 5,6,7,8.3. W przypadku zaoferowania oferty równoważnej należy złożyć oświadczenie, że zaoferowany asortyment spełnia wymogi określone przez Zamawiającego.4. Do oferty należy dołączyć próbki określone w części III SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Budynek Dyrekcji - pokój nr 1Cena SIWZ: 10 zł + VAT.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Miejsce: Kancelaria Szpitala, pokój nr 5, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kateter do odsysania z pola operacyjnegoSterylny, dł. 2100-2500 cm, zakończony z jednej strony uniwersalną końcówką o średnicy od 8 mm do 18 mm, dopasowywaną poprzez obcięcie do każdego typu ssaka, a z drugiej strony zakończony specjalnym łącznikiem lejkowatym, kompatybilnym z każdą końcówką do ssania, wyposażony w specjalne zewnętrzne wzmocnienia na całej długości drenu zapobiegające jego odkształcaniu w trakcie odsysania, bez otworu, zakończony rozszerzeniem ułatwiającym mocowanie pokrywy ssaka - 7 220 szt.2. Kateter do odsysania z pola operacyjnegoz końcówką do zabiegów neurochirurgicznych 90° i długości 2000 - 2200 cm, sterylny, nietoksyczny, jednorazowego użytku - 50 szt.3. Końcówka sterylna do odsysaniaz rączką zagiętą pod kątem 30-40°, bez kontroli odsysania, długość końcówki ssącej 155 mm, z rączką 220 mm, średnio gruba, średnica wewnętrzna - 5,0, zewnętrzna - 7,5 mm /Ch 22/, typu YANKAUER - 7 170 szt.4. Końcówka sterylna do odsysaniaz rączką zagiętą pod kątem 40-45°, bez kontroli odsysania, długość końcówki ssącej 155 mm z rączką 220 mm, gruba, do masywnego odsysania z pola operacyjnego, średnica wewnętrzna 7,5 mm, zewnętrzna 10,0 mm - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren do odsysania ran typu RedonWykonany z medycznego PCV, nitka RTG na całej długości drenu, długość 70 cm z otworami bocznymi na długości 10 cm (pakowany prosto) rozm. 12,14,16,18 - 420 szt.2. Dren brzuszny silikonowyDługość 35-50 cm., zaopatrzony w otwór centralny i boczne otwory, nitka RTG na całej długości drenurozm. 20,22,24,26,28,30,32,34 - 1 520 szt.3. Dren KheraDo drenażu dróg żółciowych, lateksowy, długość 75 -100 cm., w kształcie litery T, długość ramienia 10 - 30 cm.rozm. 8,12,14,16,18 - 105 szt.4. Dren ThoraxDo drenażu klatki piersiowej, długość 40-60 cm z trokarem, termoczułe PCV, lejkowata nasadka, z linią widoczną w RTG, ze znakowaniem wgłębnym w odstępach co 5 cm. rozm. 28,30,32,34 - 150 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Woreczek ekstrakcyjny do zabiegów laparoskopowychpojemność 200 ml, do trokara 10 mm - 170 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkiełka podstawowe 1x26x76 mm, cięte, dwustronnie matowane pole do opisu - 40 000 szt.2. Szkiełka podstawowe 1x26x76 mm, szlifowane krawędzie, matowe pole do opisu - 53 900 szt.3. Szkiełka podstawowe 1x26x76 mm, do rozmazów cytologicznych, szlifowane krawędzie, dwustronne matowe pole do opisu - 750 szt.4. Szkiełka nakrywkowe 24x40 mm - 20 000 szt.5. Szkiełka nakrywkowe 24x50 mm - 20 000 szt.6. Szkiełka nakrywkowe 24x32 mm - 5000 szt.7. Szkiełka nakrywkowe 20x20 mm - 40 000 szt.8. Szkiełka nakrywkowe 22x22 mm - 1 000 szt.9. Szkiełka nakrywkowe 24x24 mm - 8 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy niewchłanialne, tytanowe LT 300 Kompatybilne z klipsownicą firmy Johnson&Johnson - 1 836 szt. 2. Klipsy niewchłanialne, tytanowe LT 200 Kompatybilne z klipsownicą firmy Johnson&Johnson - 648 szt. 3. Klipsy niewchłanialne, tytanowe Small LT 100 kompatybilne z klipsownicą firmy Johnson&Johnson - 216 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy niewchłanialne, tytanowe Kompatybilne z klipsownicą laparoskopową firmy Storz - 960 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy niewchłanialne, polimerowe XL Kompatybilne z klipsownicą firmy Beryl Med - 336 szt. 2. Ładunek klipsów Medium Large do automatycznej klipsownicy wielorazowego użytku Micro Line firmy Beryl Med - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy niewchłanialne, tytanowe Medium Large Długość 7,9 mm, szerokość 8,1 mm, kompatybilne z klipsownicą Aesculap - 720 szt. 2. Klipsy niewchłanialne, tytanowe Medium Długość 4,9 mm, szerokość 6,2 mm , kompatybilne z klipsownicą Aesculap - 1 080 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.