To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-24
Szczecin: Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich na terenie Gminy Miasto Szczecin.
Numer ogłoszenia: 30459 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17423 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 484 82 94, faks 91 484 80 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich na terenie Gminy Miasto Szczecin..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich na terenie Gminy Miasto Szczecin. CPV 65130000-3 Obsługa stacji wody 50500000-0 Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn 50760000-0 Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) prace konserwacyjne i eksploatacyjne mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich na terenie Gminy Miasto Szczecin, określone w załączniku nr 10 do SIWZ, 2) na zlecenie Zamawiającego (dopuszczalne formy zlecenia: forma ustna, forma pisemna, faks, e-mail) - dodatkową wymianę wody we wskazanych fontannach, 3) na zlecenie Zamawiającego (dopuszczalne formy zlecenia: forma ustna, forma pisemna, faks, e-mail) - oczyszczanie fontann odkurzaczem basenowym, 4) uszkodzenia, awarie oraz prace mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich na terenie Gminy Miasto Szczecin, inne niż określone w załączniku nr 10 do SIWZ. 3. Wykaz obiektów objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 4. W przypadku prac, o których mowa w pkt 2 ppkt 4 Wykonawca zobowiązany będzie: 1) w zakresie usuwania awarii - niezwłocznie podjąć czynności usuwania awarii (podjęcie czynności zabezpieczających związanych z usuwaniem awarii nie później niż w ciągu 90 minut, od momentu podjęcia wiadomości o zaistniałej sytuacji) oraz niezwłocznie powiadomić Zamawiającego i przedstawić Zamawiającemu zakres prac mających na celu usunięcie awarii i sposób ich wykonania, 2) w zakresie usuwania uszkodzeń i wykonywania prac, mających na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich na terenie Gminy Miasto Szczecin, innych niż określone w załączniku nr 10 do SIWZ - wykonywać prace w terminie ustalonym z Zamawiającym, po uprzednim ustaleniu zakresu prac i sposobu ich wykonania. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego (na bieżąco) każdorazowo o wystąpieniu uszkodzenia, awarii oraz o sposobie jej usunięcia i zakresie wykonanych prac. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów stanowiących jego własność, na które dostarczy Zamawiającemu atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do stosowania. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia (w tym również w zakresie uszkodzeń, awarii i wykonywania prac, mających na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich na terenie Gminy Miasto Szczecin, innych niż określone w załączniku nr 10 do SIWZ), we wszystkie dni obowiązywania umowy (włącznie z sobotami oraz dniami świątecznymi i dniami wolnymi od pracy) przez całą dobę. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia Zamawiającemu całodobowego kontaktu telefonicznego. 8. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w wykonaniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany usunąć je w terminie wskazanym przez Zamawiającego, we własnym zakresie i na własny koszt. Bezskuteczny upływ wskazanego terminu, spowoduje zastosowanie kar umownych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania obiektów w stanie niepogorszonym technicznie i estetycznie. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z przedmiotu zamówienia. 11. Prowadzenie prac w ramach eksploatacji fontann będzie się odbywało przy dołożeniu przez Wykonawcę wszelkich możliwych starań mających na celu maksymalne zapobieżenie uciążliwości dla mieszkańców (zwłaszcza w zakresie hałasu, kurzu i ewentualnie innych przyczyn). 12. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania wszystkich obiektów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia i przedłożenia Zamawiającemu w dniach 25-30.06.2016 r. i 15-20.10.2016 r., sprawozdania lub opisu o ich stanie technicznym, na podstawie którego zostanie określony priorytet prac do wykonania. 13. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, dokładając wszelkich starań mających na celu maksymalne zapobieżenie uciążliwości dla mieszkańców (zwłaszcza w zakresie hałasu, kurzu i innych) oraz zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami), a także z zapisami SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH "PEUK" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Eksploatacji Urządzeń Komunalnych PEUK Sp.z o.o., ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 220000,00
Oferta z najniższą ceną: 210981,40 / Oferta z najwyższą ceną: 384204,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP
- "Przebudowa ulicy Dąbskiej, polegająca na budowie chodnika oraz dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ramach zadania: Budowa brakującego chodnika przy Jelenim Stawie..."
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. E. Gierczak 58 wraz ze wzmocnieniem konstrukcji drewnianej i remontem kominów
- Dostawa analizatora termomechanicznego DMA
- Zakup namiotu eventowego o konstrukcji specjalnej
- "Zakup i dostawę sprzętu kuchennego , artykułów gospodarstwa domowego oraz zastawy stołowej dla służby żywnościowej."
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.