eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Wymiana okien w budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 im Kornela Makuszyñskiego w Rawiczu przy ul. Wa³y J.D±browskiego 1

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2011-11-22

Rawicz: Wymiana okien w budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 im Kornela Makuszyñskiego w Rawiczu przy ul. Wa³y J.D±browskiego 1
Numer og³oszenia: 304583 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 284761 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa Nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego, ul. Wa³y J. D±browskiego 1, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5453553, faks 065 5453553.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Szko³a Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana okien w budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 im Kornela Makuszyñskiego w Rawiczu przy ul. Wa³y J.D±browskiego 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wymianie 48 szt. okien o ³±cznej powierzchni 157,33 m2 w budynku Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego w Rawiczu, przy ul. Wa³y J. D±browskiego 1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 1) roboty przygotowawcze (rozbiórkowe), 2) dostawa i monta¿ okien i parapetów, 3) zabezpieczenie pod³óg, 4) roboty malarskie wewnêtrzne, 5) wywóz gruzu, odpadów i uporz±dkowanie terenu budowy 2. Szczegó³owy zakres zamówienia stanowi±cy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony za pomoc± do³±czonego do SIWZ przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, zestawienia okien oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Mog±ce wystêpowaæ w dokumentacjach projektowych i kosztorysie nazwy w³asne producentów lub wyrobów zosta³y u¿yte wy³±cznie w celu wskazania za³o¿onego standardu przyjêtych rozwi±zañ. 4. Wykonawca jest zobowi±zany prowadziæ roboty budowlane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w sposób nie zagra¿aj±cy bezpieczeñstwu ludzi i mienia. 5. Roboty winny byæ prowadzone przez Wykonawcê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objêtych niniejszym zamówieniem obowi±zywaæ bêd± zasady i wymagania dotycz±ce zasad prowadzenia robót jak równie¿ ogólne wymagania dotycz±ce wykonania i odbioru robót budowlanych okre¶lone w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych , 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z za³±cznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 7. Wymienione w dokumentacji kosztorysowej, zestawieniu okien, i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z Polskich Norm przenosz±cych normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Je¿eli jakakolwiek Polska Norma przenosz±ca normy europejskie nie zosta³a wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowi±zkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 8. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowi±zany bêdzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z pó¼niejszymi zm.); 2) ubezpieczenia budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynik³ych w czasie wykonywania robót jak równie¿ za odpowiedzialno¶æ za wszelkie zdarzenia powsta³e z tej przyczyny; 3) wykonywania robót zgodnie z wydanym pozwoleniem nr 541/2011 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 26.10. 2011 roku stanowi±cym za³±cznik no SIWZ, 4) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 5) wykonywania robót budowlanych w czasie trwania zajêæ lekcyjnych, w godzinach funkcjonowania placówki. Prace pomocnicze zwi±zane z utrudnieniami i kosztami wynikaj±cymi z wykonywania robót w czasie funkcjonowania Szko³y oraz w³a¶ciwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc wykonywania robót ci±¿± na Wykonawcy, 6) po zakoñczeniu robót przywrócenie stanu pierwotnego terenu budowy, demonta¿ obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowanie terenu zajêtego na prowadzenie robót , 7) wykonywania na bie¿±co prac porz±dkowych, 8) oznakowanie terenu budowy na czas prowadzenia robót w celu zapewnienia bezpieczeñstwa dzieci szkolnych i personelu, 9) udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materia³y (w tym stolarka okienna). 10) naprawy wszelkich szkód powsta³ych w wyniku prowadzonych prac we w³asnym zakresie i na w³asny koszt.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FABRYKA OKIEN SPECTRUM spó³ka z o.o., ul. Ceramiczna 4, 20-150 LUBLIN, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 121285,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 141970,28

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 141970,28 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 141970,28

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.