eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskie › przebudowa ulicy Wojska Polskiego w m. Sępólno Krajeńskie - droga powiatowa Nr 1120C, gr. woj. Sępólno Kraj., od km 11+089,32 do km 12+416,00, na dł. 1,32668 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30453

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sępólno Krajeńskie: przebudowa ulicy Wojska Polskiego w m. Sępólno Krajeńskie - droga powiatowa Nr 1120C, gr. woj. Sępólno Kraj., od km 11+089,32 do km 12+416,00, na dł. 1,32668 km Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Drogowy w Sępólnie Krajeńskim, do kontaktów: Anita Falkowska, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3881202, fax 052 3881202, e-mail: zdsepolno@onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zarzad-drogowy.info Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Ochrona, utrzymanie i budowa dróg; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Wojska Polskiego w m. Sępólno Krajeńskie - droga powiatowa Nr 1120C, gr. woj. Sępólno Kraj., od km 11+089,32 do km 12+416,00, na dł. 1,32668 km. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sępólno Krajeńskie, ul. Wojska Polskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Wojska Polskiego w m. Sępólno Krajeńskie - droga powiatowa Nr 1120C, gr. woj. - Sępólno Kraj., od km 11+089,32 do km 12+416,00, na dł. 1,32668 km. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: a) roboty pomiarowe, b) roboty rozbiórkowe, c) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, d) roboty ziemne, e) koryta drogowe, f) warstwy odsączające, g) podbudowy z betonu, kruszyw łamanych i mieszanek mineralno-asfaltowych, h) nawierzchnie jezdni ulicy, chodników, ścieżki rowerowej, parkingu i zjazdów w obramowaniu z krawężników i obrzeży betonowych, i) oczyszczanie rowów przydrożnych, j) plantowanie poboczy, k) regulacja pionowa urządzeń obcych, l) oznakowanie poziome i pionowe, m) inwentaryzacja powykonawcza. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 P.z.p. oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 P.z.p. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, o których mowa w pkt 10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia, konieczne będzie unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający może wezwać wykonawcę w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 P.z.p., - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości - również opinii o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz minimum pięciu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków technicznych (narzędzi, sprzętu, maszyn, pojazdów, itp., itd.), jakimi dysponuje lub do jakich ma dostęp wykonawca, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, do którego należy dołączyć: kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez nich stosownych uprawnień zawodowych, kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz informacje uzupełniające na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, - polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca przez cały czas trwania realizacji niniejszego zamówienia publicznego będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikało z treści innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzad-drogowy.info. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 07:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.06.2007, godzina 08:00, siedziba Zarządu Drogowego w Sępólnie Kraj., ul. Koronowska 5, pok. nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający żąda od wykonawcy trzyletniej rękojmi w zakresie wykonanych robót budowlanych oraz zainstalowanych urządzeń. Wykonawca uznaje, że okres zgłaszania wad jest równorzędny z okresem rękojmi. Na całość prac zamawiający żąda od wykonawcy trzyletniej gwarancji. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.