eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Naprawa i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-12

Łódź: Naprawa i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2010.
Numer ogłoszenia: 30451 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, faks 042 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawy i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych (gruntowych, tłuczniowych, z destruktów asfaltowych) obejmuje: profilowanie z wałowaniem nawierzchni istniejących, naprawy materiałami analogicznymi jak użyte do wykonania nawierzchni, odtworzenia nawierzchni zniszczonych. 2. Zakres robót obejmuje m.in.: a) Naprawę dróg gruntowych: - profilowanie równiarkami samojezdnymi, - zagęszczanie (wałowanie), - profilowanie recyklerem z wałowaniem nawierzchni z tłucznia i destruktów asfaltowych. b) Roboty ziemne - korytowanie, c) Naprawę nawierzchni tłuczniowych tłuczniem niesortowanym, d) Naprawę nawierzchni gruntowych destruktem asfaltowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Formularzach cenowych 2a-2d oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wprowadza obowiązek wniesienia wadium w wysokości: - Część 1 - 6 000,00 zł, - Część 2 - 5 000,00 zł, - Część 3 - 5 000,00 zł, - Część 4 - 3 000,00 zł, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustay Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na naprawie nawierzchni nieulepszonych dróg o wartości co najmniej 150.000,00 PLN (brutto) w ramach jednego zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca składający ofertę na dwie części zamówienia winien wykazać wykonanie robót o wartości co najmniej 300.000,00 PLN (brutto) w ramach jednego lub dwóch zamówień.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej wyszczególnionymi poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia, tj.: a) Równiarką samojezdną - 2 szt, b) Recyklerem lub frezarką - 1 szt, c) Spycharką gąsiennicową - 1 szt d) Walcem statycznym samojezdnym 10 t - 1 szt, e) Walcem statycznym samojezdnym 15 t - 1 szt, f) Koparką - 1 szt, g) Samochodem samowyładowczym o ładowności co najmniej 5 t lub 10 t - 2 szt. Warunek jednakowy dla każdej części zamówienia. Wykonawca składający ofertę na dwie części winien wykazać, że dysponuje w/w sprzętem w ilości odpowiednio dwa razy większej poza pozycją b).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą posiadającą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a Ustawy Prawo budowlane.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dot. III.3) Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.III.3) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt. III.3) muszą spełniać wykonawcy łącznie natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3) Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki. 4) dot. III.4) 7.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w pkt III.4.2) i III.4.3) musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. 5) Forma złożonych dokumentów a) Załączone do oferty dokumenty mogą być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyłączeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, które muszą być w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, oddających do dyspozycji Wykonawcy swoje zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części: Część 1 - Naprawa i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2010 Rejon I - Łódź-Bałuty, Część 2 - Naprawa i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2010Rejon II - Łódź-Widzew, Część 3 - Naprawa i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2010Rejon III - Łódź-Górna, Część 4 - Naprawa i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2010Rejon IV - Łódź-Polesie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie dowolnie wybrane części zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności: a) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; b) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, c) konieczność zmiany osób, o których mowa w § 4 umowy; d) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom. 2. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Łódź -Zarząd Dróg i Transportu, 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175, pok. 417..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Miasto Łódź -Zarząd Dróg i Transportu, 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175, pok. 209..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2010 Rejon I - Łódź-Bałuty..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawy i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych (gruntowych, tłuczniowych, z destruktów asfaltowych) obejmuje: profilowanie z wałowaniem nawierzchni istniejących, naprawy materiałami analogicznymi jak użyte do wykonania nawierzchni, odtworzenia nawierzchni zniszczonych. 2. Zakres robót obejmuje m.in.: a) Naprawę dróg gruntowych: - profilowanie równiarkami samojezdnymi, - zagęszczanie (wałowanie), - profilowanie recyklerem z wałowaniem nawierzchni z tłucznia i destruktów asfaltowych. b) Roboty ziemne - korytowanie, c) Naprawę nawierzchni tłuczniowych tłuczniem niesortowanym, d) Naprawę nawierzchni gruntowych destruktem asfaltowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Formularzu cenowym 2a oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2010Rejon II - Łódź-Widzew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawy i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych (gruntowych, tłuczniowych, z destruktów asfaltowych) obejmuje: profilowanie z wałowaniem nawierzchni istniejących, naprawy materiałami analogicznymi jak użyte do wykonania nawierzchni, odtworzenia nawierzchni zniszczonych. 2. Zakres robót obejmuje m.in.: a) Naprawę dróg gruntowych: - profilowanie równiarkami samojezdnymi, - zagęszczanie (wałowanie), - profilowanie recyklerem z wałowaniem nawierzchni z tłucznia i destruktów asfaltowych. b) Roboty ziemne - korytowanie, c) Naprawę nawierzchni tłuczniowych tłuczniem niesortowanym, d) Naprawę nawierzchni gruntowych destruktem asfaltowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Formularzu cenowym 2b oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2010Rejon III - Łódź-Górna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawy i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych (gruntowych, tłuczniowych, z destruktów asfaltowych) obejmuje: profilowanie z wałowaniem nawierzchni istniejących, naprawy materiałami analogicznymi jak użyte do wykonania nawierzchni, odtworzenia nawierzchni zniszczonych. 2. Zakres robót obejmuje m.in.: a) Naprawę dróg gruntowych: - profilowanie równiarkami samojezdnymi, - zagęszczanie (wałowanie), - profilowanie recyklerem z wałowaniem nawierzchni z tłucznia i destruktów asfaltowych. b) Roboty ziemne - korytowanie, c) Naprawę nawierzchni tłuczniowych tłuczniem niesortowanym, d) Naprawę nawierzchni gruntowych destruktem asfaltowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Formularzu cenowym 2c oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi w roku 2010Rejon IV - Łódź-Polesie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawy i utrzymanie nawierzchni nieulepszonych dróg publicznych (gruntowych, tłuczniowych, z destruktów asfaltowych) obejmuje: profilowanie z wałowaniem nawierzchni istniejących, naprawy materiałami analogicznymi jak użyte do wykonania nawierzchni, odtworzenia nawierzchni zniszczonych. 2. Zakres robót obejmuje m.in.: a) Naprawę dróg gruntowych: - profilowanie równiarkami samojezdnymi, - zagęszczanie (wałowanie), - profilowanie recyklerem z wałowaniem nawierzchni z tłucznia i destruktów asfaltowych. b) Roboty ziemne - korytowanie, c) Naprawę nawierzchni tłuczniowych tłuczniem niesortowanym, d) Naprawę nawierzchni gruntowych destruktem asfaltowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Formularzu cenowym 2d oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.