eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa mebli, foteli dyspozytorskich i innych elementów wyposażenia Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, (nr sprawy WL-2370/40/11)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Lublin: Dostawa mebli, foteli dyspozytorskich i innych elementów wyposażenia Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, (nr sprawy WL-2370/40/11)
Numer ogłoszenia: 304290 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219481 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5351240, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli, foteli dyspozytorskich i innych elementów wyposażenia Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, (nr sprawy WL-2370/40/11).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dyspozytorskich, mebli biurowych, mebli kuchennych, foteli dyspozytorskich, krzeseł biurowych i kuchennych oraz innych wymienionych niżej elementów stanowiących wyposażenie Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, w tym m.in. wentylatorów chłodzących, termostatów, okapów oraz armatury kuchennej. Dostawa obejmuje dostarczenie wszystkich elementów stanowiących przedmiot zamówienia, ich instalację i montaż w sposób i miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeniesienie ich własności na Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższym podziałem. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, wybraną przez siebie część lub na obydwie części. Wykonawca winien jednak przestrzegać wszystkich postanowień SIWZ dotyczących poszczególnych części przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności związanych z wykazaniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a także wniesieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę wybranego do realizacji Części I. Poniższy opis przedstawia minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne parametry podanych materiałów oraz komponentów. Część I - Meble i tablice Wykonawca zobowiązany jest do wykonania z własnych materiałów mebli dyspozytorskich, mebli biurowych, mebli kuchennych, a także tablic na mapy, zgodnie z projektem i wzorami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie do dostarczenia ich i dokonania montażu oraz instalacji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykaz mebli i tablic Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na poszczególne pomieszczenia i stanowiska zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. Załącznik nr 1B do SIWZ zawiera rysunki mebli i tablic stanowiących przedmiot zamówienia. Wymiary oraz rodzaj materiałów, z jakich zostaną wykonane meble i tablice na mapy. STANOWISKA DYSPOZYTORSKIE Stelaż - stelaż stanowisk dyspozytorskich wykonany ze stali - rury o przekroju prostokątnym o wymiarach 60x40 mm i 40x40 mm. Kolor stelaża jasnoszary. Blaty - na dwóch poziomach wykonane są jako pogrubione do 36 mm. Dekor blatów - płyta laminowana - dekor KLON D - 375. Obudowa stanowisk - płyta grubości 18 mm - dekor POPIEL U - 112. Drzwiczki - płyta grubości 18 mm - dekor KLON D - 375. Uchwyty drzwiczek - aluminium anodowane - satyna. Wymiary stanowisk - Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ. Wykonawca jest również zobowiązany dostarczyć i zainstalować w stanowiskach dyspozytorskich wentylatory chłodzące i termostaty służące do utrzymywania odpowiedniej temperatury w zamkniętych szafkach stanowisk dyspozytorskich, w których zostaną umieszczone jednostki komputerowe. Na każdą jednostkę komputerową przypadają dwa wentylatory i jeden termostat. Zostaną one zamontowane w następujących stanowiskach dyspozytorskich: SD 07 (11 szt.) - po 4 wentylatory i po 2 termostaty w każdym stanowisku, łącznie 44 wentylatory i 22 termostaty, SD 01 (1 szt.) - 8 wentylatorów i 4 termostaty, SD 02 (1 szt.) - 4 wentylatory i 2 termostaty, SD 02M (1 szt.) - 4 wentylatory i 2 termostaty, SD 05 (5 szt.) - po 4 wentylatory i 2 termostaty w każdym stanowisku, łącznie 20 wentylatorów i 10 termostatów, SD 01A (1 szt.) - 8 wentylatorów i 4 termostaty, SD 02A (1 szt.) - 4 wentylatory i 2 termostaty. Łączna liczba wentylatorów - 92, łączna liczba termostatów - 46. Wentylatory - parametry techniczne Osiowe, w obudowie kwadratowej o wymiarach 80 x 80 x 38 mm. Częstotliwość 50/60 Hz Napięcie 220-230 V Moc wejściowa 17/15 W Prędkość obr./min. 2200/2400 Przykładowym wentylatorem odpowiadającym powyższym parametrom technicznym jest wentylator posiadający oznaczenie FD080X38HBT lub FD8038A2HSL. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na zasadach opisanych w niniejszej sekcji. Termostaty - parametry techniczne Zostaną zastosowane do sterowania wentylatorami chłodzącymi. Zakres działania termostatu 0/90o C Histereza (różnica łączeń) -3oCmax ;-5oCmin Materiał miedź Długość kapilary 1500 mm Prąd znamionowy zestyków 16A / 250V lub 6A/400V Maksymalna dopuszczalna temp. obudowy 85oC Stopień ochrony obudowy IP43 Przykładowym termostatem odpowiadającym powyższym parametrom technicznym jest termostat posiadający oznaczenie 7K11R32600A. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na zasadach opisanych w niniejszej sekcji. TABLICE NA MAPY Ramiak tablicy - płyta laminowana - dekor KLON D - 375. Wnętrze tablicy - wykładzina dywanowa szara - SANTA FE na podkładzie. Oświetlenie - lampy RIBBA lub równoważne. Wymiary tablic - Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ. SZAFY I SZAFKI BIUROWE Elementy konstrukcyjne - z płyty laminowanej grubości 18 mm - dekor POPIEL U - 112. Blaty i drzwiczki - z płyty grubości 18 mm - dekor KLON D - 375. Wymiary szaf - Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ. STOŁY KONFERENCYJNE I KUCHENNE Stelaż - metalowy podblatowy stal rura prostokątna 30x30mm. Nogi stołu - rura aluminium anodowane O60 mm - satyna. Blaty - płyta laminowana pogrubiona do 36 mm. Stoły konferencyjne - dekor KLON D - 375. Stoły kuchenne - dekor zgodnie z dekorem na meblach istniejących - zostanie uzgodniony na etapie wykonywania umowy. Wymiary stołów - Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ. MEBLE W POMIESZCZENIACH SOCJALNYCH Meble w pomieszczeniach socjalnych obejmują meble kuchenne oraz szafki pracownicze. Wykonanie - płyta laminowana grubości 18 mm - dekor zgodnie z dekorem na meblach istniejących - zostanie uzgodniony na etapie wykonywania umowy. Meble kuchenne w pokoju socjalnym pogotowia ratunkowego, w pokoju socjalnym WSKR oraz w pokoju socjalnym MSK nie obejmują dolnych szafek (na wizualizacjach - kolor biały). W górnych szafkach mebli kuchennych należy zainstalować okapy typu podszafkowego - 4 szt. o szer. 60 cm każdy. Meble kuchenne w pokoju socjalnym operatorów 112 należy dodatkowo wyposażyć w zlewozmywak dwukomorowy stalowy (1 szt.), szer. min. 80 cm i umywalkę jednokomorową stalową okrągłą (1 szt.), śr. min. 50 cm oraz po jednej baterii do umywalki i zlewozmywaka. Baterie - typ stojący, jednouchwytowy. Baterie powinny być dopasowane do umywalki i zlewozmywaka pod względem wielkości i wydajności. Kolor zlewozmywaka, umywalki i baterii - satyna. Do wymienionego wyżej sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć najpóźniej w momencie instalacji sprzętu dodatkowe akcesoria, umożliwiające jego uruchomienie i niezakłócone użytkowanie. Dotyczy to w szczególności przewodów kablowych, przewodów służących do doprowadzania wody do baterii, syfonów i rur służących do odprowadzania brudnej wody ze zlewozmywaka i umywalki. Wymiary, sposób instalacji dodatkowego sprzętu - Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ. MEBLE BIUROWE Biurka - blaty i boki pogrubione do 36 mm. Szafy biurowe zgodnie z rysunkami części graficznej. Dekory mebli - zostanie uzgodniony na etapie wykonywania umowy. Wymiary mebli - Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ. Na etapie instalacji i montażu mebli Wykonawca zobowiązany jest do przystosowania mebli do zabudowy i mocowania sprzętu, urządzeń i wyposażenia teletechnicznego, w tym również wykonania przepustów kablowych oraz adaptacji mebli operatorskich do warunków technicznych pomieszczenia i pożądanych instalacji - teletechnicznej i elektrycznej. Meble muszą być zgodne z normami dotyczącymi jakości mebli biurowych: PN-EN 537-1:2004 oraz PN-EN 527-2. Stanowiska dyspozytorskie i biurka muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998 r., Nr 148 poz. 973). Gwarancja na meble i tablice - minimum 36 miesięcy. Gwarancja na elementy wyposażenia dodatkowego - minimum 24 miesiące. W momencie odbioru tej części przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do obrotu. Część II - Fotele i krzesła Fotele dyspozytorskie - 23 szt. Metalowa podstawa jezdna Wyposażone w podłokietniki Mechanizm regulacji wysokości siedziska Mechanizm regulacji odchylenia oparcia Ergonomiczne wyprofilowanie i wysokie oparcie lub zagłówki Tapicerka - tkanina w kolorze brązowym lub bordo Możliwość doboru kółek na miękkie lub twarde podłoże Krzesła biurowe - 15 szt. Typ - krzesło konferencyjne Metalowa konstrukcja Chromowane Tapicerowane Tapicerka - tkanina w kolorze brązowym lub bordo zgodnym z kolorem oferowanych foteli dyspozytorskich Wysokość krzesła 80-90 cm Szerokość krzesła 50-60 cm Szerokość siedziska 45-50 cm Wysokość siedziska 45-50 cm Krzesła kuchenne - 16 szt. Metalowa konstrukcja Chromowane Siedzisko okrągłe Średnica siedziska 40-50 cm Wysokość krzesła 80-90 cm Wysokość siedziska 45-50 cm Gwarancja na fotele dyspozytorskie, krzesła biurowe i kuchenne - minimum 24 miesiące. Do oferty dotyczącej Części II należy dołączyć fotografie lub foldery zawierające fotografie oferowanych foteli dyspozytorskich oraz krzeseł biurowych i kuchennych. W momencie odbioru tej części przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do obrotu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.11.00 - Biurka 30.19.50.00 - Tablice 39.71.71.00 - Wentylatory 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Artur Wawryszczuk, Robert Wawryszczuk Meblomax S.C., ul. Turystyczna 9, 20-207 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184227,1 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 184500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 243166,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.