eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › usługa sprzątania w pomieszczeniach Szpitala Powiatowego w Kamiennej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Kamienna Góra: usługa sprzątania w pomieszczeniach Szpitala Powiatowego w Kamiennej Górze
Numer ogłoszenia: 304239 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa sprzątania w pomieszczeniach Szpitala Powiatowego w Kamiennej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze sp zoo Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy pragnie zaprosić Państwa firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 13/2008 na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Szpitala Powiatowego w Kamiennej Górze z zachowaniem norm sanitarno-epidemiologicznych. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy na stałe świadczenie usług utrzymania czystości i porządku z zachowaniem norm sanitarno-epidemiologicznych w niżej wymienionych pomieszczeniach Szpitala Powiatowego w Kamiennej Górze: 1.pomieszczenia warsztatów - 60 m2 2.pomieszczenia magazynowe - 85,70 m2 3.pomieszczenia biurowe (II budynek) - 16 m2 Łączny metraż pomieszczeń podlegający usłudze 161,70 m2. Szczegółowy zakres wykonywanych usług określa zał f - wykaz czynności wchodzących w skład utrzymania czystości w pomieszczeniach:warsztaty, magazyny, pomieszczenie administracyjne Inspektora BHP i P.POŻ i toalety. Wykaz średnio miesięcznego zużycia środków czystości, ręczników jednorazowych, mydła w płynie, worków na odpady, papieru toaletowego określony jest w załączniku - nr k. Warunki świadczenia usług porządkowych określa się w umowie zał nr g. Do wykonywania wyżej wymienionych usług wykonawca zapewni sprzęt i obsadę. Usługa będzie wykonywana zgodnie z: obowiązującymi metodami realizacji zadań sanitarno-higienicznych; rodzajem i częstotliwością ustalona przez szpital; wykazem pomieszczeń, metrażem Przyszły wykonawca nie jest zobowiązany do przejmowania pracowników Zamawiającego. Obsada (liczba pracowników i forma zatrudnienia) w celu zapewnienia wykonania usługi jest jego indywidualną sprawą. Zamawiający informuje, iż kompleksowe świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo - czystościowych oraz prowadzenia usług w zakresie transportu wewnętrznego w Szpitalu Powiatowym w Kamiennej Górze świadczy firma NIRO z Lubina. Prace będą wykonywane w terminie i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego. Sprzątanie powinno odbywać się w sposób nie powodujący zakłóceń - utrudnień w pracy Szpitala. Częstotliwość wykonywania usług została określona w załączniku nr f. Uwagi i zastrzeżenia do jakości wykonywanych prac zgłaszane przez Zamawiającego winny być natychmiast usunięte przez Wykonawcę a Zamawiający upoważni pracownika do sprawowania nadzoru nad wykonywanymi przez Wykonawcę pracami. Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za jakość świadczonych usług i bezzwłoczne usuwanie zgłaszanych zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Sprawdzanie czystości pomieszczeń przez odpowiednią osobę wyznaczoną przez Zamawiającego odbywać się będzie następnego dnia przed rozpoczęciem dnia pracy. Mycie okien odbędzie się raz na kwartał w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Przez umycie okien należy rozumieć umycie szyb, ram i parapetów. Każda szybę należy myć oddzielnie od strony wewnętrznej i zewnętrznej. Do mycia okien wykonawca zapewni sprzęt i środki czystości we własnym zakresie. Zamawiający zobowiązuje się do zabezpieczenia Wykonawcy odpowiednich warunków pod względem BHP oraz umożliwienia organizacji pracy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 ustawy; b)spełnią warunki podstawowe przedmiotu zamówienia określone w rozdziale I i II i inne wymogi określone w siwz w tym również zaakceptują projekt umowy; c)dostarczą ofertę sporządzoną wg siwz wraz z wypełnionymi następującymi formularzami określonymi w rozdziale III siwz; a)posiadają umiejętności i wiedzę w zakresie organizacji pracy, sprzątania i dezynfekcji a także znajomości uprawnień wymaganych na określonych stanowiskach pracy oraz zobowiąże się do wykonania prac przy zastosowaniu własnych sił, materiałów (śr. czystości, higieny itd.) narzędzi; d) zatrudnią taką ilość osób, która zapewni należyte wykonanie prac określonych w siwz; b)wyposaży swoich pracowników w jednolite estetyczne ubrania z nazwą firmy i identyfikatorem pracownika; e)zapewni materiały i środki do sprzątania i eksploatacji te same lub o parametrach nie gorszych jak dotychczas stosowane przez Szpital; f)zdobędą na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia (pożądane jest dokonanie wizji lokalnej na koszt własny); c)uwzględni wszystkie prace i czynności opisane w siwz oraz w załącznikach do siwz związane ze świadczeniem przedmiotowej usługi; g)przejmie odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp, p. poż. przy świadczeniu usługi; h)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli potwierdzą je dokumenty, o których mowa w rozdziale III. Ocena powyższych warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, o których mowa w rozdziale III wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełaniania warunków Wykonawca dołączy następujące formularze: 1.1 formularz ofertowy zał nr a 1.2 oświadczenie oferenta nr b 1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c 1.4 formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d 1.5 formularz cenowy nr e 1.6 projekt umowy zał nr g 1.7 podwykonawcy zał nr h 1.8 oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał nr j 1.9 wykaz czynności wchodzących w skład utrzymania czystości w pomieszczeniach:warsztaty, magazyny, pomieszczenie administracyjne Inspektora BHP i P.POŻ i toalety - zał nr f 1.10 wykaz średniego miesięcznego zużycia środków czystości, ręczników jednorazowych, mydła w płynie, worków na odpady, papieru toaletowego - zal nr k 1.11 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków higieny i chemiczne środki czystości zał nr l 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - zał nr 1; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał nr 2; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert - zał nr 3; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert - zał nr 4; koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - zał nr 5 (W przypadku gdy ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia ani licencji Zamawiający uzna przedstawienie stosownego oświadczenia za wyczerpujące spełnienie zapisów tej kwestii pod tym samym numerem); w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP Zamawiający wymaga złożenia dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1, 2, 3 RPRM z dn. 19 maja 2006r. na zasadach określonych danymi przepisami - zał nr 6. 2.1 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zał nr A - wykazu usług (Dla Zamawiającego wystarczającym jest udokumentowanie co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych z ostatnich 3 lat wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Załączenie w ofercie więcej niż 2 udokumentowanych usług nie wpłynie na ocenę oferty). Wykaz niezbędnych o wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzi i urządzenia, którymi będzie dysponował - zał nr B 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zał nr C..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE sp zoo NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY 58-400 KAMIENNA GÓRA ul. BOHATERÓW GETTA 10 dział zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE sp zoo NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY 58-400 KAMIENNA GÓRA ul. BOHATERÓW GETTA 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.