eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa i montaż barier ochronnych (chodnikowych), barier stalowych (energochłonnych) i słupków blokujących na terenie miasta Bytomia w sezonie 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Bytom: Dostawa i montaż barier ochronnych (chodnikowych), barier stalowych (energochłonnych) i słupków blokujących na terenie miasta Bytomia w sezonie 2011/2012
Numer ogłoszenia: 304227 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż barier ochronnych (chodnikowych), barier stalowych (energochłonnych) i słupków blokujących na terenie miasta Bytomia w sezonie 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, wymiana i naprawa barier ochronnych (chodnikowych), barier stalowych (energochłonnych) i słupków blokujących na terenie miasta Bytomia w sezonie 2011/2012, tj. od dnia zawarcia umowy do 31.12.2012r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. Wzory barierek ochronnych (chodnikowych) 1/ Barierki ochronne (chodnikowe ) - wzór nr 1 Barierka z rur stalowych betonowana w podłożu, ocynkowana ogniowo, malowana proszkowo na kolor żółty, moduły skręcane. Moduł (przęsło + słup) - średnica rury - 48,30 mm, grubość ścianki - od 2,9 mm do 3,2 mm. W z ó r nr 1 2/ Barierki ochronne (chodnikowe) - wzór nr 2 Barierka z rur stalowych, betonowana w podłożu, malowana ręcznie na kolor biało-czerwony (uprzednio pokryta minią). Moduły łączone - średnica rury - 48,30 mm, grubość ścianki - od 2,9 mm do 3,2 mm. Rozstaw słupków co 2,0 m . UWAGA: Wymiary barierek wg wzoru nr 2 będą każdorazowo ustalane w zależności od zaistniałej sytuacji (uzupełnianie powstałych w wyniku dewastacji wolnych przestrzeni w ciągu istniejącego wygrodzenia). W z ó r nr 2 3/ Barierki ochronne (chodnikowe) ozdobne lakierowane proszkowo w kolorze czarnym - wzór nr 3 Barierki wykonane: Przęsło: stal/ ocynk Słupek: stal/ ocynk lub żeliwo Sposób montażu: na rdzeniu stalowym, z możliwością dostosowania całego ciągu do występujących różnic wysokości niwelety chodnika (możliwość kaskadowego łączenia słupka z przęsłem). Słupek blokujący ozdobny, wykonany stal ocynk lub żeliwo, montowany na rdzeniu stalowym, lakierowany proszkowo na kolor czarny. W z ó r nr 3 Słupek blokujący ozdobny ( element ze wzoru nr 3 ) 4/ Barierki ochronne (chodnikowe) - wzór nr 4 Barierka z rur stalowych betonowana w podłożu, ocynkowana ogniowo, malowana proszkowo na kolor żółty, moduły skręcane na przegubach. Rozstaw słupków co 1,50 m. W z ó r nr 4 Barierki ochronne ( chodnikowe ) T A B E L A 1 - MATERIAŁ Lp. Materiał Jedn. miary Orientacyjna (szacunkowa) ilość 1. Barierka ochronna - chodnikowa wg wzoru nr 1 (w kolorze żółtym) 1 m 100 2. Barierka ochronna - chodnikowa wg wzoru nr 2 (w kolorze biało- czerwonym ) 1 m 20 3. Barierka ochronna - chodnikowa wg wzoru nr 3 ozdobna ( w kolorze czarnym) 1 m 16 4. Barierka ochronna - chodnikowa wg wzoru nr 4 (w kolorze żółtym) 1 m 20 5. Stalowa bariera drogowa skrajna SP - 06 / 4 na słupku IPE - bariera drogowa skrajna 1 m 40 6. Stalowa bariera drogowa dzieląca SP -10 / 4 na słupku IPE - bariera drogowa dzieląca 1 m 40 7. Łącznik ukośny prowadnicy typu B (prawy lub lewy ) 1 szt. 8 8. Blacha trapezowa grubości 0,5 mm stalowa powlekana do wykonania osłon o wysokości 0,8 m przykręcanych na barierkach ochronnych 1 m2 20 9. Słupek blokujący typu U-12c, metalowy, w kolorze biało-czerwonym o wysokości 800 mm ( powyżej niwelety chodnika ) i średnicy 120 mm 1 szt. 10 10. Słupek blokujący ozdobny (element ze wzoru nr 3 ) metalowy, w kolorze czarnym o wysokości 1000 mm (powyżej niwelety chodnika) i średnicy 76 mm 1 szt. 100 T A B E L A 2 - WYKAZ USŁUG Lp. Wykaz prac Jedn. miary Orientacyjna (szacunkowa) ilość 1. Montaż barierki ochronnej - chodnikowej ( wzór 1, 2, 3, 4 ) wraz z kosztami transportu 1 m 156 2. Demontaż barierki ochronnej - chodnikowej ( wzór 1, 2, 3, 4 ) wraz z kosztami transportu 1 m 20 3. Naprawa - prostowanie uszkodzonego elementu barierki ochronnej - chodnikowej wraz z kosztami transportu ( wzór 1, 2, 3,4 ) 1 m 40 4. Montaż bariery ochronnej stalowej skrajnej SP-06 / 4 ( energochłonnej ) wraz z kosztami transportu 1 m 40 5. Montaż bariery ochronnej stalowej dzielącej SP-10 / 4 ( energochłonnej ) wraz z kosztami transportu 1 m 40 6. Demontaż bariery ochronnej stalowej skrajnej SP-06 / 4 ( energochłonnej ) wraz z kosztami transportu 1 m 40 7. Demontaż bariery ochronnej stalowej dzielącej SP-10 / 4 ( energochłonnej ) wraz z kosztami transportu 1 m 40 8. Demontaż blachy trapezowej powlekanej z barierek ochronnych (chodnikowych ) przymocowanych na śrubach (osłony ) 1 m 20 9. Montaż blachy trapezowej stalowej powlekanej na barierce ochronnej chodnikowej wraz z kosztami transportu (osłony ) 1 m 20 10 Demontaż słupka blokującego typu U-12c lub ozdobnego wraz z kosztami transportu 1 szt. 20 11. Montaż słupka blokującego typu U-12c lub ozdobnego 1 szt. 120 5. Podane w SIWZ i załącznikach do SIWZ ilości prac do wykonania są orientacyjne (szacunkowe), mają służyć do porównania ofert i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne ilości mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac i cen jednostkowych podanych w ofercie, do maksymalnego zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy (tj. oszacowanej wartości zamówienia powiększonej o podatek VAT). 6. Wykonawca winien udzielić gwarancji i rękojmi, nie krótszej niż 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.83.00 - Bariery ochronne 34.92.81.10 - Bariery drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), 5) oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię wadium dołączyć do oferty. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje dostawy związane z przedmiotem zamówienia i proporcjonalne do przedmiotu zamówienia, tj. wykonał lub wykonuje dostawy wraz z montażem barier ochronnych (chodnikowych) i/lub barier stalowych (energochłonnych) o łącznej wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku dostaw wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli do dnia składania ofert w w/w okresie nastąpiła realizacja dostaw na kwotę co najmniej 70.000,00 zł brutto. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. V SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu prac, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy. 2) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania wszystkich pozycji wyszczególnionych w § 4 ust. 2 . 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35, III piętro - Dział Zamówień Publicznych - pok. nr 25..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35, III piętro - sala konferencyjna - pok. nr 24..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.