eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Dostawa klimatyzatorów ściennych (typu split i multisplit) wraz z montażem dla Książnicy Cieszyńskiej w Cieszynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Cieszyn: Dostawa klimatyzatorów ściennych (typu split i multisplit) wraz z montażem dla Książnicy Cieszyńskiej w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 303837 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Cieszyńska , ul. Mennicza 46, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8513840, faks 033 8513840.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa klimatyzatorów ściennych (typu split i multisplit) wraz z montażem dla Książnicy Cieszyńskiej w Cieszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z uruchomieniem dwunastu kompletów klimatyzatorów ściennych (typu split i mulitisplit) w wersji inwerterowej do pomieszczeń Książnicy Cieszyńskiej (biblioteki przechowującej księgozbiory zabytkowe.): pracowni konserwatorskich, introligatorskiej, starych druków, 2 czytelni, aneksu czytelni głównej, tymczasowego pomieszczenia magazynowego nr 27 i do sali konferencyjnej. W ramach montażu Wykonawca zobowiązany jest także do demontażu starych urządzeń oraz przeprowadzenia badania szczelności istniejącej linii freonowej o ile Wykonawca zdecyduje się na jej wykorzystanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. parametry, rozmieszczenie) wraz z ze wskazaniem ilości jednostek wewnętrznych zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków bądź opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentów oraz oświadczenia - rozdz. V pkt I ust. 1) - 4) SIWZ. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy dostawy wraz z montażem odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia musi być potwierdzone referencjami lub opiniami zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. Wymagane jest wykazanie dostawy klimatyzatorów wraz z montażem o wartości łącznej minimum 50 000 zł brutto. Wykonawca sporządza wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest wykazanie dysponowania 1 osobą posiadającą kwalifikacje do naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami. Do oferty należy załączyć kopię dokumentu (świadectwa) potwierdzającego posiadanie wymaganych kwalifikacji. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentów oraz oświadczenia - rozdz. V pkt I ust. 1) i 6) SIWZ. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000 zł. Ubezpieczenie musi obejmować cały okres realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - rozdz. V pkt I ust. 1) i 5) SIWZ. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy. Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o dokumenty oraz oświadczenie - rozdz. V pkt I ust. 1) - 6) SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły *spełnia - nie spełnia*, na podstawie dokumentów lub oświadczeń wymienionych w Rozdziale V niniejszej SIWZ. 3. Niespełnienie, chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty. 4. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 2. Wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru znajdującego się w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków bądź opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 8. Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wraz z montażem, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, łącznie z załączeniem dokumentów (referencji lub opinii Zamawiających) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ). 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wykaz osób oraz kopię dokumentu (świadectwa) potwierdzającego posiadanie wymaganych kwalifikacji. B) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa wraz z montażem odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 10. Projekt realizacji instalacji zawierający w szczególności specyfikację techniczną oferowanych urządzeń i instalacji, rozmieszczenie jednostek wewnętrznych i zewnętrznych w poszczególnych pomieszczeniach, podanie typów klimatyzatorów cen i kosztów montażu klimatyzatorów umieszczanych w konkretnych pomieszczeniach. Celem przygotowania projektu, na życzenie zainteresowanych Zamówieniem Wykonawców, Książnica udostępni posiadaną dokumentację techniczną i kopie planów w wersji papierowej lub/i elektronicznej (skany). 11. Instrukcje obsługi w języku polskim do wszystkich klimatyzatorów wymienionych przez Dostawcę, zawierającą jasne informacje nt. cech urządzenia, szczególnie odnoszące się do podstawowych wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (zał.) nr 1. Do instrukcji mile widziane zestawienie cech urządzenia odnoszące się do podstawowych wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1). 12. Obowiązujące certyfikaty związane z bezpieczeństwem użytkowania, min. CE. 13. Karty katalogowe, DTR-ki. 14. Karty gwarancyjne,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ks.cieszyn.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Książnica Cieszyńska, ul. Mennicza 46, 43-400 Cieszyn, pok. 06.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Książnica Cieszyńska, ul. Mennicza 46, 43-400 Cieszyn, pok. 06.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.