eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chotynin



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30365

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bolesławiec: budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chotynin Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Bolesławiec, do kontaktów: Bożena Brząkała, ul. Rynek 1, 98-430 Bolesławiec, woj. łódzkie, tel. 062 7836722, e-mail: urzad@boleslawiec.net.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.boleslawiec.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chotynin. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Chotynin, 98-430 Bolesławie, powiat wieruszowski,woj. łódzkie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sieć kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 2.997,00 mb / w tym sieci grawitacyjnej 2.541,00 mb i sieci ciśnieniowej 408,00/, 20 przyłączy o łącznej długości 354,10 mb. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)Dokument potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej zamówieniem, aktualny odpis z rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych c)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku i składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca e)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zadania, a także zakresu wykonanych przez nich czynności, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpawiadający swoim rodzajem i wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia g)Dokumenty stwierdzające że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia h)Sprawozdanie finansowe lub jeżeli podlega ono badaniu przez rewidenta biegłego również jego opinię określającą obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie trzy lata obrotowe i)Informacje banku , w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości równej co najmniej 50% ceny ofertowej ( brutto ), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert wraz z numerem rachunku bankowego j)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia k)Dowód wniesienia wadium l)Wykaz osób do kontaktów zamawiających odpowiedzialnych za wykonanie umowy ( załącznik Nr 6 do SIWZ ) ł)Oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe parafowane jako wzór umowy i akceptacja jej treści m)Kosztorys ofertowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 23.07.2007; lub data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Złożenie wadium zgodnie z art.45 ust.6 Kwota wadium 24.000,00 PLN Termin i miejsce wniesienia wadium w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy wpłacić prelewem na konto Zamawiającego w Spółdzielczym Banku Ludowym w Kępnie O/Bolesławiec Nr 35 8413 0000 0700 0101 2000 0008. Najpóźniej w dniu składania ofert pieniądze muszą być na koncie Zamawiającego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy którzy : a) spełniają warunki z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy PZP c) spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( umieszczonej na stronie BIP Urzędu Gminy Bolesławiec) d) wykażą i ptwierdzą stosownym dokumentem wykonania co najmniej dwóch zamówiń odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom stanowiącym przedmiot zamówienia e) posiadają niezbędną wiedzę i potencjał techniczny do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzaględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ oraz w Ustawie PZP Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia umieszczonej na stronie BIP Urzędu Gminy Bolesławiec

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 1; maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boleslawiec.net.pl. Opłata: 48,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem lub gotówką w Spłódzielczym Banku Ludowym w Kępnie O/Bolesławiec Nr 62 8413 0000 0700 0101 2000 0007. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2007, godzina 11:15, Urząd Gminy Bolesławiec ul. Rynek 1 98-430 Bolesławiec sala posiedzeń, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.