eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mrożonek, przetworów, ryb i przetworów rybnych, napojów gazowanych i niegazowanych, soków, artykułów spożywczych, mięsa, wędlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-27

Kraków: Dostawa mrożonek, przetworów, ryb i przetworów rybnych, napojów gazowanych i niegazowanych, soków, artykułów spożywczych, mięsa, wędlin
Numer ogłoszenia: 303577 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mrożonek, przetworów, ryb i przetworów rybnych, napojów gazowanych i niegazowanych, soków, artykułów spożywczych, mięsa, wędlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek, przetworów, ryb i przetworów rybnych, napojów gazowanych i niegazowanych, soków, artykułów spożywczych, mięsa, wędlin. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej kwoty (netto) 250 000 zł, a powyżej 230 000 zł..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.33.11.70-9, 15.20.00.00-0, 15.33.00.00-0, 15.33.22.00-6, 15.83.10.00-2, 15.89.00.00-3, 15.98.00.00-1, 15.32.00.00-7, 15.40.00.00-2, 15.61.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub towarów, lub c) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80 , w Dziale Zamówień Publicznych (pok. nr 7).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym I (kancelaria dziennika podawczego - pokój nr 23).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - mrożonki owocowe i warzywne dla potrzeb Działu Żywienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mrożonki owocowe i warzywne, pakiet zawiera 15 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 23 000 zł, a powyżej 21 000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - ryby i przetwory rybne dla potrzeb Działu Żywienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby i przetwory rybne: m.in: filety, kostki, w puszczce. Pakiet zawiera 18 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 21 000 zł, a powyżej 19 000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - przetwory owocowe i warzywne dla potrzeb Działu Żywienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetwory owocowe i warzywne m.in: dżemy, warzywa konserowane, marynowane. Pakiet zawiera 15 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 16 000 zł, a powyżej 14 000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.00-6, 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - oleje oraz tłuszcze zwierzęce potrzeb Działu Żywienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej, smalec, słonina, margaryna. Pakiet zawiera 7 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 26 000 zł, a powyżej 24 000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - produkty zbożowe dla potrzeb Działu Żywienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty zbożowe: mąka, kasza, ryż, płatki. Pakiet zawiera 11 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 13 000 zł, a powyżej 11 000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.00.00-7, 15.61.40.00-5, 15.61.30.00-8, 15.61.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - mięso i wędliny wołowe, wieprzowe dla potrzeb Działu Żywienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: M.in: mięso wołowe, wieprzowe, wędliny, szynki, kiełbasy. Pakiet zawiera 20 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 46 000 zł, a powyżej 44 000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.31.31.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - drób i przetwory drobiowy dla potrzeb Działu Żywienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drób i przetwory drobiowe: m.in. ćwiartki z kurczaka, filety z indyka, udziec drobiowy, szynka, paszteciki, parówki, kiełbasa. Pakiet zawiera 11 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 62 000 zł, a powyżej 58 000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.13.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - ryby i przetwory rybne dla potrzeb Serwisu Gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetwory rybne m.in. filety śledziowe, sałatki rybne, śledzie, tuńczyk, ryby w pomidorach, oleju, koreczki. Pakiet zawiera 29 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 2 600 zł, a powyżej 2 500 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - podpłomyki dla potrzeb Serwisu Gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podpłomyki dla potrzeb Serwisu Gastronomicznego 0,175 g - 750 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - gorące kubki, pieczywo chrupkie, zupki dla potrzeb Serwisu Gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cukier, gorące kubki, pieczywo chrupkie, zupki, kisiel, wafle. Pakiet zawiera 42 pozycje. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 2 300 zł, a powyżej 2 200 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.10.00-2, 15.89.00.00-3, 15.82.11.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - napoje gazowane i niegazowane dla potrzeb Serwisu Gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Napoje gazowane i niegazowane (w tym smakowe), soki. Pakiet zawiera 21 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 15 000 zł, a powyżej 14 000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - soki dla potrzeb Serwisu Gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soki owocowe i warzywne. Pakiet zawiera 129 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 13 000 zł, a powyżej 12 000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - konserwy dla potrzeb Serwisu Gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwy, gulasze, szynki i pasztety. Pakiet zawiera 37 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 5 500 zł, a powyżej 4 500 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.