eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kietrz › Budowa Parku Jordanowskiego Czterech Żywiołów w Kietrzu przy ul. Kościuszki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-27

Kietrz: Budowa Parku Jordanowskiego Czterech Żywiołów w Kietrzu przy ul. Kościuszki
Numer ogłoszenia: 303367 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kietrz , ul. 3-go Maja 1, 48-130 Kietrz, woj. opolskie, tel. 077 4854356, faks 077 4854359.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Parku Jordanowskiego Czterech Żywiołów w Kietrzu przy ul. Kościuszki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Parku Jordanowskiego Czterech Żywiołów w Kietrzu, w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego , pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać : -rozgruzowanie istniejących obiektów, -budowę amfiteatru, -budowę zielonej szkoły , -budowę fontanny, -wykonanie alejek parkowych, -wykonanie ogrodzenia, -wykonanie nasadzeń Szczegóły w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.20 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.23.70.00 - Roboty budowlane w zakresie scen 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej jedno zamówienie polegające na: * budowie , przebudowie, montażu, remoncie obiektu typu amfiteatr, muszla koncertowa, fontanna i urządzaniu terenów zielonych, o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto, lub * budowie, przebudowie , remoncie elementów małej architektury i urządzaniu terenów zielonych, o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorysy ofertowe, pełnomocnictwo, jeżeli wymagane, w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu - w szczególności należy złożyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych poniżej przyczyn, z uwzględnieniem podawanych warunków do ich wprowadzenia: * Zmiany unormowań prawnych w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych , w tym zmiany podatku VAT. *Zamawiający dopuszcza zmiany osób kierujących robotami, lub nadzorujących roboty, w przypadku utraty przez te osoby uprawnień, ze względu na stan zdrowia, z przyczyn losowych, z zachowaniem równoważności uprawnień nowych osób. *Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia robót zamiennych. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, spowodowanych wprowadzeniem na rynek nowych , o lepszych parametrach , materiałów lub urządzeń , lub w przypadku zaprzestania produkcji materiałów lub urządzeń, , zamawiający może zrezygnować z niektórych materiałów lub urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej i zastąpić je nowymi, o lepszych parametrach, materiałami lub urządzeniami. Każdorazowo na taką zmianę musi wyrazić zgodę projektant sprawujący nadzór autorski. Sposób rozliczenia robót zamiennych przedstawiony jest we wzorze umowy w § 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kietrz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kietrzu, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kietrz, ul. 3 Maja 1, 48-130 Kietrz, sekretariat urzędu (pok. Nr 21).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.