eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz deszczowej w gminie- Bartoszyce Zadanie 1 Zadanie 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-23

Bartoszyce: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz deszczowej w gminie- Bartoszyce Zadanie 1 Zadanie 2
Numer ogłoszenia: 303258 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce , Sędławki 4, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 762 64 01(02), faks 0-89 762 12 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz deszczowej w gminie- Bartoszyce Zadanie 1 Zadanie 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych zadań wraz z niezbędną armaturą i uzbrojeniem: 4.1.1. Zadanie 1 (część pierwsza zamówienia), w tym: 1/ Obszar A MPZP- Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej w obszarze A w zakresie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w części miejscowości Połęcze. 2/ Obszar A- Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w obszarze A, Połęcze, Plęsy, Wawrzyny, Osieka. 4.1.2. Zadanie 2 ( część druga zamówienia), w tym: 1/ Obszar B- Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w obszarze B, Krawczyki, Szwaruny, Brzostkowo, Minty. 4.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 4.2.1 Zadanie 1(część pierwsza zamówienia): 1/ Obszar A MPZP: 1. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC 200 mm o długości ok Lc= 1 384,50m, 2. Wybudowanie sieci kanalizacji deszczowej z rur PP-B o długości ok Lc= 1 187,0 m w tym: - z rur PP-B 250 mm o długości ok L= 218,50m, - z rur PP-B 300 mm o długości ok L= 573,50m, - z rur PP-B 400 mm o długości ok L= 395,0m, 3. Wybudowanie sieci wodociągowej z rur PE o długości ok Lc= 1 518,0m w tym: - z rur PE 110mm o długości L= 1 136,5m, - z rur PE 90mm o długości L= 381,5m, 2/ Obszar A: 1. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok Lc= 4 502,50m w tym: - z rur PP B 200 mm o długości L= 3 840,0m, - z rur PP B 300 mm o długości L= 662,5m, 2. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości ok Lc= 5 908,0m w tym: - z rur PE 63 mm o długości L= 733,5m - z rur PE 90 mm o długości L= 1 622,5m - z rur PE 110 mm o długości L= 2 749,5m - z rur PE 125 mm o długości L= 802,5m 3. Wybudowanie sieciowych i lokalnych pompowni ścieków sztuk ok 15 w tym: - tłocznia PO1 Osieka Qhmax= 18,3m3/h, - tłocznia PP1 Połęcze Qhmax= 29,0m3/h, - przepompownia PP2 Qhmax= 12,96m3/h, - przepompownia PP3 Qhmax= 15,12m3/h, - przepompownia PP4 Qhmax= 12,96m3/h, - przepompownia PP5 Qhmax= 14,76m3/h, - przepompownie lokalne PL1, PL2, PL3, PL5, PL6, PL7. PL8, PL9, PL10, Q= 8,10m3/h, 4. Wybudowanie elektroenergetycznych wewnętrznych linii zasilających przepompownie PP1, PP2, PP3, PP4, PP5, P01, w tym: - wybudowanie wlz do przepompowni ścieków, 6 kpl. - wybudowanie instalacji połączeń wyrównawczych, 6 kpl. 2.2.2 Zadanie 2 (część druga zamówienia): 1. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok Lc= 4 959,50m w tym: - z rur PP B 200 mm o długości L= 4 959,5m, 2. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości ok Lc= 8 790,5m w tym: - z rur PE 63 mm o długości L= 1 309,5m - z rur PE 90 mm o długości L= 1 565,5m - z rur PE 110 mm o długości L= 5 915,5m 3. Wybudowanie sieciowych i lokalnych pompowni ścieków sztuk ok 21 w tym: - tłocznia PM3 Minty Qhmax= 18,3m3/h, - tłocznia PS1 Szwaruny Qhmax= 18,3m3/h, - tłocznie PK2 Krawczyki Qhmax= 18,3m3/h, - przepompownia PM1 Qhmax= 14,76m3/h, - przepompownia PM2 Qhmax= 16,56m3/h, - przepompownia PM4 Qhmax= 17,31m3/h, - przepompownia PB Qhmax= 10,80m3/h, - przepompownia PK3 Qhmax= 14,76m3/h, - przepompownie lokalne od PL11 do PL23, Q= 8,10m3/h, 4. Wybudowanie elektroenergetycznych wewnętrznych linii zasilających przepompownie PM1,PM2, PM3, PM4, PB, PK2, PK3, PS1, w tym: - wybudowanie wlz do przepompowni ścieków, 8 kpl. - wybudowanie instalacji połączeń wyrównawczych, 8 kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 11. Wymagania dotyczące wadium 11.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium na każde z zadań w wysokości: 1/ Zadanie 1 - w wysokości 90 000 zł 2/ Zadanie 2 - w wysokości 90 000 zł 11.2 Wadium może być wniesione w jednej lub następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), 11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 56 1160 2202 0000 0000 6191 0143, natomiast wadium wnoszone w innych formach należy zdeponować w kasie Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w przypadku składania oferty na całość zamówienia; Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej: 1) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej z rur PE o długości nie mniejszej niż 1 500m; 2) dwie roboty budowlane polegające na wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o długości nie mniejszej niż 2 000 m każda z nich lub zamiennie dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej z rur PE o długości nie mniejszej niż 2 000 m każda z nich; 3) dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości nie krótszej niż 2 000m każda z nich; 4) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie nie mniej niż dwóch przepompowni ścieków; - w przypadku składania oferty na pierwszą część zamówienia; Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej: 1) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej z rur PE o długości nie mniejszej niż 1 500m; 2) dwie roboty budowlane polegające na wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o długości nie mniejszej niż 1 000 m każda z nich lub zamiennie dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej z rur PE o długości nie mniejszej niż 1 000 m każda z nich; 3) dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości nie krótszej niż 1 000m każda z nich 4) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie nie mniej niż dwóch przepompowni ścieków; - w przypadku składania oferty na drugą część zamówienia; Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej: 1) dwie roboty budowlane polegające na wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o długości nie mniejszej niż 1 000 m każda z nich lub zamiennie dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej z rur PE o długości nie mniejszej niż 1 000 m każda z nich; 2) dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości nie krótszej niż 1 000m każda z nich 3) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie nie mniej niż dwóch przepompowni ścieków;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w przypadku składania oferty na całość zamówienia; Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- mogą to być również 3 osoby z których każda z nich posiada uprawnienia budowlane w co najmniej jednej z wymienionej wyżej specjalności - w przypadku składania oferty na pierwszą część zamówienia; Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- mogą to być również 3 osoby z których każda z nich posiada uprawnienia budowlane w co najmniej jednej z wymienionej wyżej specjalności - w przypadku składania oferty na drugą część zamówienia; Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- mogą to być również 3 osoby z których każda z nich posiada uprawnienia budowlane w co najmniej jednej z wymienionej wyżej specjalności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w przypadku składania oferty na całość zamówienia; Dysponowanie rachunkiem bankowym o wysokości środków co najmniej 5 000 000,00zł bądź zdolnością kredytową o wysokości co najmniej 5 000 000,00zł lub łączną wysokość środków finansowych i zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 000 000,00zł; - w przypadku składania oferty na pierwszą część zamówienia; Dysponowanie rachunkiem bankowym o wysokości środków co najmniej 2 500 000,00zł bądź zdolnością kredytową o wysokości co najmniej 2 500 000,00zł lub łączną wysokość środków finansowych i zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 500 000,00zł- w przypadku składania oferty na jedną z części zamówienia; - w przypadku składania oferty na drugą część zamówienia; Dysponowanie rachunkiem bankowym o wysokości środków co najmniej 2 500 000,00zł bądź zdolnością kredytową o wysokości co najmniej 2 500 000,00zł lub łączną wysokość środków finansowych i zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 500 000,00zł- w przypadku składania oferty na jedną z części zamówienia; - w przypadku składania oferty na całość zamówienia; Posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancji na jedno lub wszystkie zdarzenia na kwotę co najmniej 8 000 000zł obejmującą odpowiedzialności cywilną kontraktową wynikającą z nienależytego wykonania warunków umowy. Polisa musi być ważna lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia; - w przypadku składania oferty na pierwszą część zamówienia; Posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancji na jedno lub wszystkie zdarzenia na kwotę co najmniej 4 000 000zł obejmującą odpowiedzialności cywilną kontraktową wynikającą z nienależytego wykonania warunków umowy. Polisa musi być ważna lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia; - w przypadku składania oferty na drugą część zamówienia; Posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancji na jedno lub wszystkie zdarzenia na kwotę co najmniej 4 000 000zł obejmującą odpowiedzialności cywilną kontraktową wynikającą z nienależytego wykonania warunków umowy. Polisa musi być ważna lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- w przypadku składania oferty na całość zamówienia jak i na każdą z części; 1. Formularz ofertowy, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach 19.1 Umowa będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Umowa będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ, z uwzględnieniem treści oferty wykonawcy. 19.2 Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, będą mogły być wprowadzone, jeżeli ich uzasadnieniem jest wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1/ jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu lub personelowi Zamawiającego, 2/ zmiany obowiązujących przepisów, 3/ zmiana terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności (np. z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, siła wyższa), 4/ rezygnacja z części robót, 5/ dodatkowe i uzupełniające roboty 5/ zmiana przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, 6/ zmiany stawki podatku VAT, 7/ zmiana wynagrodzenia w oparciu o ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego a faktycznie wykonane ilości robót. 19.3 Zmiana kluczowych specjalistów może nastąpić w następujących przypadkach: 1/ śmierci, choroby, lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, 2/ niewywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, 3/ w przypadku zmiany kluczowego specjalisty nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty, 4/ jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacja itp.), 5/ zamawiający może żądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeśli uzna, że kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy, 6/ Wykonawca zobowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego, 19.4 Zmiana stawki podatku VAT następuje na zasadach: 1/ jeśli zmiana stawki VAT powodować będzie zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, 2/ jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce z siedzibą Sędławki 4 11-200 Bartoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce z siedzibą w Sędławkach 4, 11-200 Bartoszyce, w sekretariacie- pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ objetego PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1.1. Zadanie 1 (część pierwsza zamówienia), w tym: 1/ Obszar A MPZP- Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej w obszarze A w zakresie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w części miejscowości Połęcze. 2/ Obszar A- Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w obszarze A, Połęcze, Plęsy, Wawrzyny, Osieka. 4.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 4.2.1 Zadanie 1(część pierwsza zamówienia): 1/ Obszar A MPZP: 1. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC 200 mm o długości ok Lc= 1 384,50m, 2. Wybudowanie sieci kanalizacji deszczowej z rur PP-B o długości ok Lc= 1 187,0 m w tym: - z rur PP-B 250 mm o długości ok L= 218,50m, - z rur PP-B 300 mm o długości ok L= 573,50m, - z rur PP-B 400 mm o długości ok L= 395,0m, 3. Wybudowanie sieci wodociągowej z rur PE o długości ok Lc= 1 518,0m w tym: - z rur PE 110mm o długości L= 1 136,5m, - z rur PE 90mm o długości L= 381,5m, 2/ Obszar A: 1. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok Lc= 4 502,50m w tym: - z rur PP B 200 mm o długości L= 3 840,0m, - z rur PP B 300 mm o długości L= 662,5m, 2. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości ok Lc= 5 908,0m w tym: - z rur PE 63 mm o długości L= 733,5m - z rur PE 90 mm o długości L= 1 622,5m - z rur PE 110 mm o długości L= 2 749,5m - z rur PE 125 mm o długości L= 802,5m 3. Wybudowanie sieciowych i lokalnych pompowni ścieków sztuk ok 15 w tym: - tłocznia PO1 Osieka Qhmax= 18,3m3/h, - tłocznia PP1 Połęcze Qhmax= 29,0m3/h, - przepompownia PP2 Qhmax= 12,96m3/h, - przepompownia PP3 Qhmax= 15,12m3/h, - przepompownia PP4 Qhmax= 12,96m3/h, - przepompownia PP5 Qhmax= 14,76m3/h, - przepompownie lokalne PL1, PL2, PL3, PL5, PL6, PL7. PL8, PL9, PL10, Q= 8,10m3/h, 4. Wybudowanie elektroenergetycznych wewnętrznych linii zasilających przepompownie PP1, PP2, PP3, PP4, PP5, P01, w tym: - wybudowanie wlz do przepompowni ścieków, 6 kpl. - wybudowanie instalacji połączeń wyrównawczych, 6 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1.2. Zadanie 2 ( część druga zamówienia), w tym: 1/ Obszar B- Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w obszarze B, Krawczyki, Szwaruny, Brzostkowo, Minty. 4.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.2.2 Zadanie 2 (część druga zamówienia): 1. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok Lc= 4 959,50m w tym: - z rur PP B 200 mm o długości L= 4 959,5m, 2. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości ok Lc= 8 790,5m w tym: - z rur PE 63 mm o długości L= 1 309,5m - z rur PE 90 mm o długości L= 1 565,5m - z rur PE 110 mm o długości L= 5 915,5m 3. Wybudowanie sieciowych i lokalnych pompowni ścieków sztuk ok 21 w tym: - tłocznia PM3 Minty Qhmax= 18,3m3/h, - tłocznia PS1 Szwaruny Qhmax= 18,3m3/h, - tłocznie PK2 Krawczyki Qhmax= 18,3m3/h, - przepompownia PM1 Qhmax= 14,76m3/h, - przepompownia PM2 Qhmax= 16,56m3/h, - przepompownia PM4 Qhmax= 17,31m3/h, - przepompownia PB Qhmax= 10,80m3/h, - przepompownia PK3 Qhmax= 14,76m3/h, - przepompownie lokalne od PL11 do PL23, Q= 8,10m3/h, 4. Wybudowanie elektroenergetycznych wewnętrznych linii zasilających przepompownie PM1,PM2, PM3, PM4, PB, PK2, PK3, PS1, w tym: - wybudowanie wlz do przepompowni ścieków, 8 kpl. - wybudowanie instalacji połączeń wyrównawczych, 8 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.