eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Dostawa grzejników, drzwi, farb, przegród, daszków oraz innych materiałów budowlanych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-23

Nowa Sól: Dostawa grzejników, drzwi, farb, przegród, daszków oraz innych materiałów budowlanych.
Numer ogłoszenia: 303030 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli , ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, faks -68 3871281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa grzejników, drzwi, farb, przegród, daszków oraz innych materiałów budowlanych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa grzejników, drzwi, farb, przegród, daszków oraz innych materiałów budowlanych tj.: Pakiet I- Dostawa grzejników higienicznych Pakiet II- Dostawa drzwi, ościeżnic oraz listwy podłogowej, Pakiet III- Dostawa farb i materiałów do robót malarskich Pakiet IV- Dostawa zestawu systemu prowadnic do zasłon i zasłon np. SUPERTRAK. Pakiet V- Dostawa płytek posadzkowych i ściennych. Pakiet VI- Dostawa materiałów budowlanych Pakiet VII- Dostawa i wymiana istniejących przegród (ścianek), zewnętrznych i wewnętrznych z zamontowanymi skrzydłami drzwiowymi. Pakiet VIII- Dostawa wraz z montażem daszków zewnętrznych Pakiet IX- Dostawa kompletu elementów sufitu podwieszanego typu ARMSTRONGA Pakiet X- Dostawa elementów wyposażenia węzłów sanitarnych i łazienek..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.11.10-3, 44.22.12.00-7, 44.81.00.00-1, 44.11.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wymogu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia; na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty, wskazane w poniższym pkt VI SIWZ, Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie 3 lat przed datą wszczęcia postępowania zrealizowali zamówienie w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ, Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają potencjał techniczny zdolny do wykonania zamówienia -na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ, Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ, Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oświadczenie , wskazane w poniższym pkt. VI SIWZ, Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    14. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ N/W DOKUMENTY PRZEDMIOTOWE: a) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony Formularz cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. c) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzający posiadanie atestów, dopuszczeń do stosowania w obiektach służby zdrowia na zaoferowany asortyment oraz potwierdzenie gotowości ich dostarczenia na każde wezwanie Zamawiającego. Atesty zostaną dostarczone wraz z dostawą- nie dotyczy Pakietu V, VI, VIII i IX. d) Folder reklamowy, katalog producenta zaproponowanych grzejników i termozaworów- Dotyczy Pakietu I- załączyć do oferty e) Oświadczenie o udzieleniu min. 36 miesięcy gwarancji na zaoferowane grzejniki i termozawory- dotyczy pakietu I- załączyć do oferty. f) Oświadczenie wykonawcy, iż zapewni Zamawiającemu paletę kolorów- załączyć do oferty- dotyczy Pakietu III g) Oświadczenie Wykonawcy, o zapoznaniu się z rzutami pomieszczeń sal chorych, w których ma zostać zamontowany system w celu doboru niezbędnych elementów do montażu- załączyć do oferty- dotyczy Pakietu IV h) Wzornik kolorystyki zaoferowanych materiałów- dotyczy Pakietu V. i) Oświadczenie Wykonawcy, iż na żądanie Zamawiającego dostarczy inne, dodatkowe dokumenty dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia np atesty, wzorniki, itp.- załączyć do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Umocowanie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 8 1.Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust.2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian (za porozumieniem stron) postanowień zawartej umowy w zakresie: a) nazwy przedmiotu zamówienia przy zachowaniu jego parametrów, b) przedmiotowym (zamienny przedmiot zamówienia) przy zachowaniu parametrów, c) terminu obowiązywania umowy ( w przypadku nie wykorzystania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych umową ilości poszczególnego asortymentu) d) wystąpienia częściowego braku przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu zamiennego przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową e) Wykonawca może za zgodą Zamawiającego dostarczać przedmiot zamówienia po cenie niższej niż wynikająca z umowy f) zmiany stawki podatku VAT 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej netto jednak nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowasol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego biurowiec, pokój numer 6- Dział Zamówień Publicznych, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego biurowiec, pokój numer 6- Dział Zamówień Publicznych, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I- Dostawa grzejników higienicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I- Dostawa grzejników higienicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.11.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II- Dostawa drzwi, ościeżnic oraz listwy podłogowej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II- Dostawa drzwi, ościeżnic oraz listwy podłogowej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III- Dostawa farb i materiałów do robót malarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III- Dostawa farb i materiałów do robót malarskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV- Dostawa zestawu systemu prowadnic do zasłon i zasłon np. SUPERTRAK..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV- Dostawa zestawu systemu prowadnic do zasłon i zasłon np. SUPERTRAK..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V- Dostawa płytek posadzkowych i ściennych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V- Dostawa płytek posadzkowych i ściennych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI- Dostawa materiałów budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VI- Dostawa materiałów budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII- Dostawa i wymiana istniejących przegród (ścianek), zewnętrznych i wewnętrznych z zamontowanymi skrzydłami drzwiowymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VII- Dostawa i wymiana istniejących przegród (ścianek), zewnętrznych i wewnętrznych z zamontowanymi skrzydłami drzwiowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII- Dostawa wraz z montażem daszków zewnętrznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VIII- Dostawa wraz z montażem daszków zewnętrznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX- Dostawa kompletu elementów sufitu podwieszanego typu ARMSTRONGA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IX- Dostawa kompletu elementów sufitu podwieszanego typu ARMSTRONGA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X- Dostawa elementów wyposażenia węzłów sanitarnych i łazienek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet X- Dostawa elementów wyposażenia węzłów sanitarnych i łazienek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.