eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Wykonywanie izolacji pionowej oraz drenażu opaskowego budynku mieszkalnego Mostki 150

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-23

Stary Sącz: Wykonywanie izolacji pionowej oraz drenażu opaskowego budynku mieszkalnego Mostki 150
Numer ogłoszenia: 302984 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz , ul. Magazynowa, 33-340 Stary Sącz, woj. nowosądeckie, tel. 0-18 446 09 91, faks 0-18 446 09 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://starysacz.krakow.lasy.gov.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://starysacz.krakow.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa w zarządzie PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie izolacji pionowej oraz drenażu opaskowego budynku mieszkalnego Mostki 150.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, w tym: - rozbiórka opasek betonowych przy ścianach budynku, - rozbiórka utwardzenia terenu z płyt kamiennych przy budynku, - rozbiórka ścieków betonowych, - oczyszczenie z namułu posadzki przy wejściu do piwnicy, - demontaż kratek - wpustów ściekowych przy wejściach do piwnicy, - demontaż studzienek - wpustów do kanalizacji deszczowej przy wjazdach do garaży, - demontaż studzienki kanalizacji deszczowej przy elewacji bocznej, - rozebranie betonowej nawierzchni wjazdu do garaży wraz z podbudową, - rozebranie fragmentu nawierzchni asfaltowej na trasie planowanej wymiany kanalizacji deszczowej, - rozebranie fragmentu kanalizacji deszczowej (od wpustów przy bramach garażowych w kierunku wylotu), - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, - przeczyszczenie (udrożnienie) odcinka kanału deszczowego (w kierunku wylotu); 2. Izolacja pionowa ścian fundamentowych i ścian piwnic (rozwiązanie systemowe w technologii DEITERMANN lub równoważnej), w tym: - ręczne odkopanie ścian piwnic oraz częściowo fundamentów budynku, - oczyszczenie i odgrzybienie powierzchni ścian pod warstwy izolacji, - orapowanie (wyrównanie powierzchni) ścian pod warstwy izolacji - zaprawą z dodatkiem uszczelniającym, - wykonanie warstwy izolacyjnej masą uszczelniającą SUPERFLEX-10 (grubość powłoki min. 3 mm), - wykonanie izolacji termicznej ścian płytami z polistyrenu ekstrudowanego gr. 10 cm (gęstość objętościowa polistyrenu min. 25 kg/m3), - ułożenie warstwy zabezpieczającej z folii kubełkowej, - otynkowanie ścian przy schodach do piwnicy i wykonanie na ścianach tynku cienkowarstwowego żywicznego na siatce. 3. Wykonanie drenażu opaskowego wokół ścian zewnętrznych budynku z wpięciem do kanalizacji deszczowej, w tym: - ułożenie rur drenażowych z PCV owiniętych warstwą geowłókniny na podsypce filtracyjnej ze żwiru - w poziomie fundamentów budynku, - obsypanie ścian zewnętrznych budynku (uprzednio zaizolowanych i zabezpieczonych folią kubełkową) materiałem sypkim przepuszczalnym (np. tłuczeń lub żwir), - wykonanie studzienek rewizyjnych z osadnikiem piasku, - wpięcie drenażu do kanalizacji deszczowej umożliwiające odpływ wody z przewodów drenażowych; 4. Wykonanie kanalizacji deszczowej w obrębie działki, w tym: - mechaniczne wykonanie wykopów dla ułożenia elementów kanalizacji, - ułożenie rur kanalizacyjnych z PCV (typ ciężki) na podypce i obsypce z materiałów sypkich, - montaż studzienek rewizyjnych i połączeniowych - systemowych z PCV o średnicy około 400 mm na sieci kanalizacyjnej, - montaż krat ściekowych przy wjazdach do garaży i przy wejściach do piwnic oraz wpustów kanalizacyjnych zbierających wodę napływającą z terenu działki i terenów przyległych, - montaż czyszczaków na rurach spustowych z dachu i ich włączenie do sieci kanalizacji deszczowej za pośrednictwem studzienek kanalizacyjnych , - wpięcie wykonanej kanalizacji deszczowej do kanału odprowadzającego wodę w kierunku wylotu, - zasypanie wykopów po wykonanych robotach z zagęszczeniem gruntu warstwami i wywóz nadmiaru ziemi; 5. Wykonanie robót odtworzeniowych (po wykonanych robotach), w tym: - wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej na podsypce żwirowej wokół ścian budynku, - wykonanie nawierzchni zjazdu do garaży z kostki brukowej betonowej wraz z warstwami podbudowy, - odtworzenie fragmentu asfaltowej nawierzchni na dojeździe do budynku, - ułożenie betonowych ścieków zbierających wodę napływającą z terenu przylegającego do budynku, - odtworzenie utwardzenia terenu wokół budynku z płyt kamiennych nieregularnych (płyty z rozbiórki), - wykonanie betonowego wieńca na ściankach przy wejściach do piwnic - zabezpieczającego przed napływem wody do piwnic z powierzchni działki. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót.. Zamówienie publiczne obejmuje wykonanie robót budowlanych wg : przedmiaru robót, wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia publicznego, Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ; organizacja placu budowy, zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej oraz wykonania budowlanej dokumentacji powykonawczej, pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych, w sposób określony w SIW

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie przeprowadzona metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedłożone z oferta

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie przeprowadzona metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedłożone z oferta

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie przeprowadzona metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedłożone z oferta

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie przeprowadzona metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedłożone z oferta

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie przeprowadzona metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedłożone z oferta

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starysacz.krakow.lasy.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Stary Sącz ul. Magazynowa 5 33-340 Stary Sącz pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 10:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Stary Sącz ul. Magazynowa 5 33-340 Stary Sącz pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.