eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Skarżysko-Kamienna: Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 302954 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. 1 Maja 105, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2510764, faks 041 2514011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.skarzysko.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa administracja zespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej. W części I - dostawa sprzętu i akcesoriów komuterowych: Palmtop szt.8,adapter Wireless PCI szt. 4, Taśma do streamera SLR 75 Tanderberg szt. 10, Taśma czyszcząca do SLR 75 Tandeberg Clearing Cartridge - szt. 2, Pamięć DDR szt. 31, Zasilacz awaryjny UPS szt. 1, Kabel UTP szt. 35, Kabel USB 2.0 - szt. 20, Zestaw Klawiatura z myszą optyczną - szt. 10. W części II - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek: Toner do drukarki laserowej HP szt. 72, Bęben obrazowy do drukarki laserowej kolorowej HP szt. 1, Wkład do drukarki atramentowej HP szt. 5, Toner do drukarki laserowej OKI szt. 16, Bęben światłoczuły do drukarki laserowej kolorowej OKI szt. 5, Kaseta do drukarki igłowej OKI szt. 30, Farba do RISO szt. 2, Matryca do RISO szt. 2, Toner do drukarki Nashuatec szt. 14, Toner do kserokopiarki Canon szt. 6, Toner do kserokopiarki SHARP szt. 10 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00 - Konsole 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp. 5.Spełniają warunki określone w SIWZ. Potwierdzenie w zakresie warunków wskazanych w punktach od 1do 4 nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 13 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń (zaświadczeń) wyszczególnionych w SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: część I i II: Dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla części II zamówienia: W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom (dotyczy materiałów eksploatacyjnych, równoważnych), Wykonawca musi do oferty dołączyć: a) zaświadczenie lub certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub certyfikacji, potwierdzający, że dostarczane materiały eksploatacyjne spełniają wymogi producenta drukarek lub kserokopiarek, b) inny dokument wydany przez podmiot uprawniony potwierdzający, że zastosowanie tych materiałów niespowoduje pogorszenia parametrów technicznych i jakościowych urządzenia, w którym zostanie zamontowane (drukarki lub kserokopiarki) lub oświadczenie wydane przez producenta materiałów eksploatacyjnych potwierdzające: - zgodności parametrów technicznych (raport z testów wydajności), w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych (lub norm równoważnych). Oświadczenie może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów; - Certyfikat, że oferowany asortyment jest wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, aktualny w terminie składania ofert; - Oświadczenie, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nie regenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset, jak również, że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji. Wymagane dokumenty są składane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) niewymienioną (niewymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.skarzysko.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej ul. 1 Maja 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej, 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. 1 Maja 105, Biuro Podawcze p. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa Sprzętu i akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Palmtop szt.8,adapter Wireless PCI szt. 4, Taśma do streamera SLR 75 Tanderberg szt. 10, Taśma czyszcząca do SLR 75 Tandeberg Clearing Cartridge - szt. 2, Pamięć DDR szt. 31, Zasilacz awaryjny UPS szt. 1, Kabel UTP szt. 35, Kabel USB 2.0 - szt. 20, Zestaw Klawiatura z myszą optyczną - szt. 10..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.23.70.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Toner do drukarki laserowej HP szt. 72, Bęben obrazowy do drukarki laserowej kolorowej HP szt. 1, Wkład do drukarki atramentowej HP szt. 5, Toner do drukarki laserowej OKI szt. 16, Bęben światłoczuły do drukarki laserowej kolorowej OKI szt. 5, Kaseta do drukarki igłowej OKI szt. 30, Farba do RISO szt. 2, Matryca do RISO szt. 2, Toner do drukarki Nashuatec szt. 14, Toner do kserokopiarki Canon szt. 6, Toner do kserokopiarki SHARP szt. 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-0, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.