eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Remont, zakup i wyposażenie biblioteki w Knurowie - III Etap, zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Knurów: Remont, zakup i wyposażenie biblioteki w Knurowie - III Etap, zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie
Numer ogłoszenia: 302950 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235938 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury, ul. Niepodległości 26, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3303680, faks 032 3303681.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, zakup i wyposażenie biblioteki w Knurowie - III Etap, zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie, w tym: 1) komputer typu all-in-one - 23 szt. 2) projektor krótkoogniskowy - 1 szt. 3) ekran projekcyjny - 1 szt. 4) aparat cyfrowy kompaktowy - 2 szt. 5) urządzenie wielofunkcyjne laser kolor - 4 szt. 6) drukarka laserowa monochromatyczna - 5 szt. 7) notebook - 2 szt. 8) szafa stojąca rack 800x1000 42U - 1 szt. 9) bezprzewodowy czytnik kodów kreskowych - 1 szt. 10) drukarka etykiet - 1 szt. 11) niszczarka dokumentów - 1 szt. 12) serwer obudowa rack 2U - 1 szt. 13) system antywirusowy - licencja roczna - z możliwością instalacji na 23 stacjach, 2 laptopach i 2 serwerach (fizycznym i wirtualnym) - 27 licencji. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również rozmieszczenie i montaż dostarczonego sprzętu w miejscu dostawy, tj. w Miejskiej Bibliotece Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie. 3. Szczegółowe wymagania i parametry dotyczące zamawianego sprzętu określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wzór umowy, stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, sprawnego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz oryginalnie zapakowanego sprzętu. 5. Wykonawca winien dostarczyć sprzęt do miejsca dostawy wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie. Komputery muszą być dostarczone do Zamawiającego z zainstalowanymi i skonfigurowanymi systemami operacyjnymi. Na stacjach roboczych i notebookach powinny dostarczone nośniki recovery lub nośniki z oryginalnymi systemami operacyjnymi producenta oprogramowania. Na stacjach roboczych i notebookach utworzony użytkownik na prawach administratora o nazwie ROOT i haśle Biblioteka1@. Komputery muszą być dostarczone i uruchomione u Zamawiającego. Serwer musi być dostarczony do Zamawiającego z zainstalowanym systemem serwerowym i z uruchomionym na nim serwerze wirtualnym. Nazwa administratora na serwerze (oraz serwerze wirtualnym) Administrator z hasłem Biblioteka1@. Serwer należy zamontować i uruchomić w szafie dostarczonej do Zamawiającego. Oprogramowanie antywirusowe musi być zainstalowane na dostarczonym do Zamawiającego sprzęcie komputerowym i serwerze. Pozostałe urządzenia peryferyjne również powinny być dostarczone i uruchomione u Zamawiającego. Ekran projekcyjny i rzutnik skonfigurowane i zamontowane u Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu wszędzie tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe oferowanego sprzętu równoważnego nie mogą być gorsze od opisanych i wskazanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust 5 pzp na Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania równoważnego sprzętu należy przedstawić bardzo dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy pełną dokumentację dostarczonego sprzętu zawierającą m. in. dokumentację techniczną dostarczonego sprzętu, pisemne szczegółowe warunki gwarancji i eksploatacji dostarczonego sprzętu (karty gwarancyjne), instrukcje obsługi, certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, sterowniki, standardowo dołączane oprogramowanie wraz z licencją na jego użytkowanie, etc. Wymienione dokumenty muszą być w języku polskim. 8. Wykonawca zapewni na dostarczony sprzęt gwarancję nie krótszą niż wskazana w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia dla poszczególnego sprzętu. 9. Minimalna gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, wymagana przez Zamawiającego, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, wynosi: 1) komputery typu all-in-one - 3 lata on-side; 2) projektor krótkoogniskowy - projektor- 3 lata (gwarancja europejska), lampa - 6 miesięcy; 3) ekran projekcyjny - 12 miesięcy 4) aparaty cyfrowe kompaktowe - 24 miesiące 5) urządzenia wielofunkcyjne laser kolor - 12 miesięcy 6) drukarki laserowe monochromatyczne - 12 miesięcy 7) notebooki - 24 miesiące door to door; 8) szafa stojąca rack 800x1000 42U - 12 miesięcy; 9) bezprzewodowy czytnik kodów kreskowych - 12 miesięcy; 10) drukarka etykiet - 12 miesięcy; 11) niszczarka dokumentów - 24 miesiące; 12) serwer obudowa rack 2U - 3 lata on-side 10. Gwarancja udzielona na komputery musi być potwierdzona przez producenta komputera lub przez autoryzowany serwis producenta komputera. 11. Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a kończący się dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad. 12. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego udzielania Zamawiającemu konsultacji i pomocy technicznej, w zakresie działania przedmiotu umowy. Wykonawca w trakcie gwarancji zapewni bezpłatny (wyłączając uszkodzenia będące wynikiem niewłaściwej obsługi przez użytkownika) serwis, przeglądy i naprawy gwarancyjne w miejscu jego użytkowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość samodzielnej rozbudowy dostarczonego sprzętu (pamięć, dyski, karty rozszerzające itp.) w okresie trwania gwarancji (bez jej utraty czy też ograniczenia w jakikolwiek sposób) bez powiadomienia Wykonawcy. 13. Zamówienie będzie współfinansowane do 73,32 % całkowitego kosztu zadania (kosztów kwalifikowanych) ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego Kultura+ priorytet Biblioteka+Infrastruktura bibliotek.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.00 - Projektory 48.82.00.00 - Serwery 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOLOGIC S.C. Adam Olszar, Jadwiga Olszar, ul. Ustrońska 20, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109674,00

  • Oferta z najniższą ceną: 109674,00 / Oferta z najwyższą ceną: 114434,58

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.