eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somianka › Zagospodarowanie terenu wokół budynku hali sportowej oraz świetlicy środowiskowej w Woli Mystkowskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Somianka: Zagospodarowanie terenu wokół budynku hali sportowej oraz świetlicy środowiskowej w Woli Mystkowskiej
Numer ogłoszenia: 302790 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155293 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Somianka, Somianka - Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, tel. 029 7418790, faks 029 7418714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wokół budynku hali sportowej oraz świetlicy środowiskowej w Woli Mystkowskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie części działek o nr 401/1, 253/1, 253/2, 117 i 184 zlokalizowanych w miejscowości Wola Mystkowska, gm. Somianka. Planowane przedsięwzięcie obejmuje zagospodarowanie części w/w działek poprzez ich utwardzenie kostką brukową betonową i w konsekwencji utworzenie dwóch placów o łącznej powierzchni wynoszącej 1.996,05 m2. Zakres zamówienia dla zadania obejmuje: - roboty rozbiórkowe i ziemne polegające na przygotowaniu placu do zagospodarowania powiązane z usunięciem warstwy ziemi gruntowej i wykonaniem koryta pod wykonywaną nawierzchnię, - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie batonowej z oporem z betonu C12/15 w ilości 308,59 mb - ustawienie krawężników o wymiarach 12x25 cm i krawężników 15x30 cm na ławie batonowej z oporem z betonu C12/15 o łącznej ilości 498,33 mb - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej grafitowej z paskami pojedynczymi na zewnątrz koloru żółtego typu Nastalid gr 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm, mieszanka o uziarnieniu 0/31,5 mm uzyskanego z przekruszenia surowca skalnego, w ilości 1.630,64 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej grafitowej z paskami pojedynczymi na zewnątrz koloru żółtego typu Nastalid gr 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z mieszanki związanej cementem wg PN-EN 14227-1 (mieszanka klasy C3/4) gr. 10 cm, m, w ilości 309,20 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej typu Nastalid gr 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z mieszanki związanej cementem wg PN-EN 14227-1 (mieszanka klasy C3/4) gr. 10 cm, m, w ilości 56,21 m2 - Wykonanie trawników wraz z humusowaniem - Nasadzenie krzewów ozdobnych np. tuja szmaragd o wys min. 0,5m w ilości 30szt. - Nasadzenie krzewów ozdobnych np. bukszpan żywopłot o wys min. 0,3m w ilości 30szt. - Nasadzenie drzew z bryłą korzeniową o wys. 1,2m np. klon pospolity w ilości 5szt. - Ustawienie ławek parkowych z oparciem stalowym, obudowana drewnem o wymiarach min. 60x177 cm w ilości 5 szt - Ustawienie koszy na śmieci stalowych na słupku z daszkiem o poj. min. 35 litra w ilości 4 szt. - Ustawieni stojaków na rowery na min. 8 stanowisk. Szerokość stanowiska min. 6 cm, odległość pomiędzy stanowiskami min. 40 cm. Stojak na rowery wykonany z rur stalowych ocynkowanych o przekroju 18mm - w ilości 3 szt. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionym kosztorysem ofertowym. 1.3. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. 1.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w: - przedmiarze robót; - dokumentacji projektowej; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 1.5. Zamawiający zgłosił zamiar wykonywania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, wobec którego to zgłoszenia w/w organ nie wniósł sprzeciwu. 1.6. Na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji technicznej i SIWZ. W takim przypadku Wykonawca winien udokumentować, iż zaoferowany produkt odpowiada swoimi parametrom produktowi wskazanym w dokumentacji lub SIWZ. Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta i Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. 1.7. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających będących następstwem wykonania zadania podstawowego Zamawiający zastosuje się do art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy PZP. Wyliczenie cen jednostkowych zamówienia dodatkowego i uzupełniającego zostanie wyliczone z zaoferowanych cen jednostkowych przez Wykonawcę z zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia podstawowego. 1.8. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników budynków oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. 1.9. Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót. 1.10. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (np. świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. 1.11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 60 miesięcy gwarancji jakości na całość wykonanych robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane z dofinansowaniem w ramach PROW 2007-2013, działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - Odnowa i Rozwój Wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRUK - JAR Jarosław Deptuła, Komorowo 112, 07-205 Rząśnik, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275132,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 217638,89

  • Oferta z najniższą ceną: 217638,89 / Oferta z najwyższą ceną: 273746,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.