eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarnowiec › Świadczenie usługi księgowego projektu nr WND-POKL.09.01.01-24-013/10 pn. Nowe przedszkole w Gminie Żarnowiec.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-22

Żarnowiec: Świadczenie usługi księgowego projektu nr WND-POKL.09.01.01-24-013/10 pn. : Nowe przedszkole w Gminie Żarnowiec.
Numer ogłoszenia: 302746 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne w Żarnowcu , Rynek 9, 42-439 Żarnowiec, woj. śląskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi księgowego projektu nr WND-POKL.09.01.01-24-013/10 pn. : Nowe przedszkole w Gminie Żarnowiec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi księgowego projektu pn. : Nowe przedszkole w Gminie Żarnowiec, realizowanego w Gminie Żarnowiec przez Przedszkole Publiczne w Żarnowcu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: WND-POKL.09.01.01-24-013/10. Niniejszy projekt zakłada objęcie kompleksową edukacją przedszkolną dzieci w wieku 3-6 lat z terenu Gminy Żarnowiec w Przedszkolu Publicznym w Żarnowcu 1.Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji księgowego projektu, do którego obowiązków będzie należało: 1)Wspieranie działań Kierownika projektu w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, zapewnienie płynnego finansowania projektu, terminowe regulowanie zobowiązań finansowych podjętych w imieniu projektu, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu 2)Tworzenie planu kont dla projektu. 3)Prowadzenie dokumentacji księgowej dotacji ze środków unijnych. 4)Archiwizowanie dokumentów i dowodów księgowych projektu. Dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizacji dokumentów księgowych projektu. 5)Staranne przechowywanie i archiwizacja księgowych dokumentów a w szczególności: a)Rejestru operacji na koncie wraz z wyciągami bankowymi, poleceniami przelewu oraz dokumentami źródłowymi b)Prowadzenie rejestru środków trwałych projektu, wraz z : -protokołami przyjęcia i protokołami przekazania środków trwałych -dokumentacji gwarancji na sprzęt 6)Rozliczanie projektu. Przygotowywanie wniosków o płatność 7)Sporządzanie list płac, dla zatrudnionych osób w ramach projektu. 8)Rozliczanie zobowiązań wobec ZUS, US, IP, sprawdzanie kwalifikowalności wydatków. 9)Prowadzenie sprawozdawczości. 10)Prowadzenie prawidłowej polityki finansowej projektu. 11)Gromadzenie dokumentacji księgowej z realizacji projektu 12)Stała obsługa rachunku bankowego projektu 13)Prowadzenie ewidencji w sposób umożliwiający otrzymanie raportów w podziale na: a)Raporty w układzie narastającym oraz za dowolnie zadany okres b)Dane projektu z podziałam na źródła finansowania c)Dane projektu w układzie przyjętego w nim budżetu d)Dane projektu w układzie rodzajowym kosztów e)Dane projektu w układzie zadaniowym f)Dane wg dodatkowych klasyfikacji 14)Przygotowanie informacji finansowych do aneksów do umów i korespondencji prowadzonych z Instytucją Pośredniczącą 15)Sporządzenie sprawozdań okresowych; 16)Prowadzenie wyodrębnionej dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi i przyjętą polityką rachunkowości w tym opisywanie faktur. 17)Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą; 18)Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu; 19)Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi; 20)Księgowanie kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi; 21)Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu; 22)Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu; 23)Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia; 24)Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania; 25)Nadzór nad płatnościami dla wykonawców; 26)Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu; 27)Współpraca z Kierownikiem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji; 28)Współpraca z organami kontrolującymi. 29)Prowadzenie dokumentacji fotograficznej projektu, która po zakończeniu realizacji projektu zostanie nieodpłatnie w formie elektronicznej przekazana do Przedszkola Publicznego w Żarnowcu. 30)Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Księgowego Projektu. 2. Bezpośredni nadzór nad pracą Księgowego sprawuje Dyrektor Przedszkola Publicznego w Żarnowcu. 3. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Żarnowiec przez czas trwania umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2012 we wszystkie dni robocze min 2 godz./dziennie po godz. 15:00. Czas świadczenia usługi nienormowany. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym. 4. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego. 8. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg reguły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg reguły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg reguły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg reguły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg reguły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty określone w SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: I. Zmiana terminu przewidzianego na rozpoczęcie lub zakończenie usługi: II. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarnowiec.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Publiczne w Żarnowcu Rynek 9 42-439 Żarnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Gminy Żarnowiec: Urząd Gminy Żarnowiec, ul. Krakowska 34, 42-439 Żarnowiec, - sekretariat, pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.