eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowo › Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus na sezon grzewczy 2009/2010 dla jednostek organizacyjnych gminy Bobrowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Bobrowo: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus na sezon grzewczy 2009/2010 dla jednostek organizacyjnych gminy Bobrowo.
Numer ogłoszenia: 302724 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 495-18-24, faks 056 495-18-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.samorzad.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus na sezon grzewczy 2009/2010 dla jednostek organizacyjnych gminy Bobrowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego Ekoterm Plus w ilości szacunkowej 85.000 litrów o jakości zgodnej z normą PN-C-96024 dla potrzeby Zespołu Szkół w Bobrowie, hali sportowej przy Zespole Szkół, Szkoły Podstawowej w Małkach oraz Szkoły Podstawowej w Nieżywięciu, świetlicy wiejskiej w Zgniłobłotach i Kawkach na sezon grzewczy 2009/2010..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający odstepuje od wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się ci Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Dz. U. Nr 19poz.177 z póżn,zm którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art 24 Ustawy Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Dostawcom przez Zamawiającego oraz uzyskania formalnej poprawności ofert Zamawiający wymaga złożenia w ofercie poniżej wymienionych dokumentów zaświadczeń lub poświadczonych za zgodność z oryginałem ich kserokopii:aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zaświadczenia z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Rolniczego potwierdzających że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu udzielenie zamówienia albo składania ofert wypełniony i podpisany druk Formularz ofertowy przez osoby upoważnione załącznik nr 1 oświadczenie oferenta że zapoznał się z warunkami przetargu Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie z przyczyn przewidzianych w art 24 ust1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3,ważną decyzję na dzień sporządzenia oferty na udzielenie koncesji na obrót paliwami ciekłymi potwierdzone za zgodność z orgniałem ksero ceny oleju opałowego na dzień otwarcia oferty umieszczonej na stronie internetowej producenta paliw u którego zaopatruje się oferent potwierdzony za zgodność z oryginałem świadectwo jakości atest zgodnej z normą PN-C-96024 na olej opałowy lekki Ekoterm Plus wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert parafowane warunki umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bobrowo Bobrowo 27 87-327 Bobrowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Bobrowo Bobrowo 27 87-327 Bobrowo- sekretariat pok.nr.12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.