eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przetarg nieograniczony na wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla jednostek Policji garnizonu łódzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Łódź: Przetarg nieograniczony na wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla jednostek Policji garnizonu łódzkiego
Numer ogłoszenia: 302622 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonywanie usług mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla jednostek Policji garnizonu łódzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych, tj. samochodów osobowych, typu furgon i autobusów użytkowanych przez jednostki Policji garnizonu łódzkiego. Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ, tj. wzorze umowy. Usługi w zakresie mycia i czyszczenia pojazdów służbowych będą realizowane dla niżej wymienionych jednostek zwanych Odbiorcą usługi: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Stokowska 21/25 Komenda Powiatowa Policji w Bełchatowie, ul. 1-go Maja 7 Komenda Powiatowa Policji w Kutnie, ul. Toruńska 14 Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy, ul. Ozorkowskie Przedmieście 4 Komenda Powiatowa Policji Łódź - Wschód w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 62 F Komisariat Policji w Tuszynie, ul. Żeromskiego 31 Komenda Powiatowa Policji w Pajęcznie, ul. 1-go Maja 52 Komenda Powiatowa Policji w Radomsku ul. Piłsudskiego 56 Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu, ul. Sikorskiego 2 Komenda Powiatowa Policji w Wieruszowie, ul. Kuźnicka 28a Mycie pojazdów będzie wykonywane w sposób ręczny lub bezdotykowy i będzie polegało na zewnętrznym myciu nadwozi obejmujące następujące czynności: mycie wstępne, mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego, mycie dywaników, progów i kół pojazdu, w okresie zimowym osuszenie pojazdu i zabezpieczenie przed zamarznięciem zamków oraz uszczelek drzwiowych. Czyszczenie wnętrza pojazdów będzie obejmowało następujące czynności: odkurzanie całego pojazdu, czyszczenie elementów plastikowych wewnątrz pojazdu, mycie szyb od wewnątrz pojazdu. Zamawiający przewiduje mycie jednego pojazdu służbowego 4 razy w miesiącu, a czyszczenie jego wnętrza 1 raz w miesiącu. Wykaz pojazdów uprawnionych do korzystania z danej myjni będzie załącznikiem nr 1 do umowy. Lokalizacja myjni, w której będą wykonywane usługi: wymagane, aby myjnia Wykonawcy znajdowała się w odległości nie większej niż 6 km od siedziby jednostki Policji (Odbiorcy usługi), dla której będą świadczone usługi. Minimalny czas pracy całorocznej myjni w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz. od 8 00 do godz. 18 00, w soboty w godz. od 10 00 do godz. 14 00. Wykonawca zapewni świadczenie usług mycia pojazdów poza kolejnością oraz bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i oznakowanie policyjne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania powyższego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy dysponują potencjałem technicznym, w skład którego wchodzą minimum 1 zadaszone stanowisko do mycia pojazdów i oddzielne stanowisko do czyszczenia wnętrza pojazdu stanowisko do obsługi autobusów musi posiadać minimalną wysokość 3,5 m, a pojazdów typu furgon minimalną wysokość 3 m.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania powyższego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania powyższego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych KWP, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych KWP, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla KWP Łódź.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość usług dla autobusów: mycie 800, czyszczenie 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla KPP Bełchatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość usług dla pojazdów osobowych: mycie 2 640, czyszczenie 660, dla pojazdów typu furgon: mycie 480, czyszczenie 120..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla KPP Kutno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość usług dla pojazdów osobowych: mycie 1 920, czyszczenie 480, dla pojazdów typu furgon: mycie 720, czyszczenie 180..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla KPP Łęczyca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość usług dla pojazdów osobowych: mycie 1 120, czyszczenie 280, dla pojazdów typu furgon: mycie 560, czyszczenie 140.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla KPP Łódź-Wschód.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość usług dla pojazdów osobowych: mycie 1 040, czyszczenie 260, dla pojazdów typu furgon: mycie 240, czyszczenie 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla KP Tuszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość usług, dla pojazdów osobowych: mycie 480, czyszczenie 120, dla pojazdów typu furgon: mycie 160, czyszczenie 40..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla KPP Pajęczno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość usług dla pojazdów osobowych: mycie 1 120, czyszczenie 280, dla pojazdów typu furgon: mycie 80, czyszczenie 20..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla KPP Radomsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość usług dla pojazdów osobowych: mycie 2 480, czyszczenie 620, dla pojazdów typu furgon: mycie 480, czyszczenie 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla KPP Sieradz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość usług dla pojazdów osobowych: mycie 2 240, czyszczenie 560, dla pojazdów typu furgon: mycie 1 280, czyszczenie 320.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: usługi mycia i czyszczenia pojazdów służbowych dla KPP Wieruszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość usług dla pojazdów osobowych: mycie 880, czyszczenie 220, dla pojazdów typu furgon: mycie 240, czyszczenie 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.