Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Toruń: Obsługa projekcji filmowych i nagłośnienia w systemie Dolby Stereo Digital przy użyciu własnego sprzętu (oferenta) na Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych PLUS CAMERIMAGE 2009
Numer ogłoszenia: 302406 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja TUMULT , Rynek Nowomiejski 28, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6210019, faks 056 6522197.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pluscamerimage.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa projekcji filmowych i nagłośnienia w systemie Dolby Stereo Digital przy użyciu własnego sprzętu (oferenta) na Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych PLUS CAMERIMAGE 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa projekcji filmowych i nagłośnienia w systemie Dolby Stereo Digital przy użyciu własnego sprzętu (oferenta) na Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych PLUS CAMERIMAGE 2009 1. adaptacja wnętrza sali Teatru Wielkiego w Łodzi (1 074 miejsc) polegająca na kompletnym wyposażeniu jej w studyjny sprzęt projekcyjny i aparaturę nagłośnieniową do odsłuchu dźwięku w systemie Dolby Stereo Digital wraz z obsługą, tj.: 1. wysokiej klasy projektor filmowy z możliwością projekcji ciągłej do 5000 m, odczyt, latarnia do lamp ksenonowych wraz z lampami o mocy min. 4 kW 2. wysokiej klasy obiektyw projekcyjny anamorfotyczny do formatu panoramicznego 2.39 oraz wysokiej klasy obiektywy projekcyjne do formatu kaszetowego 1.85, 1.66 i innych 3. szpule, przewijarka i sklejarka 4. procesor dźwięku dolby, monitor kontrolno-odsłuchowy i wzmacniacze wysokiej jakości 5. profesjonalne głośniki zaekranowe i efektowe systemu kinowego 6. okablowanie, materiały montażowe i inne 2. przygotowanie do projekcji ok. 50 kopii filmowych, ich montaż i demontaż 3. sprawdzanie każdej kopii filmowej pod kątem posiadania przez nią napisów i informowanie o tym osób wskazanych przez Zamawiającego; 4. przygotowanie kopii filmowej do odebrania maksymalnie w ciągu 4 godzin po zakończonej projekcji; 5. dostosowanie projektora 35 mm do formatu danej kopii filmowej; 6. projekcje z kopii filmowych 35 mm z możliwością użycia 1 projektora; Ilość projekcji: 5 dni po 6 projekcji filmów pełnometrażowych; 2 dni po 2 projekcje filmów pełnometrażowych; 1 dzień - 10 godzin projekcji filmów krótkometrażowych i 4 godziny projekcji filmów pełnometrażowych (przed każdą projekcją - blok reklamowy); 7. montaż i demontaż ekranu kinowego zapewnionego przez Zamawiającego (dostarczenie ramy ekranowej 13 m x 6 m i wymaskowanie ekranu leży po stronie Wykonawcy). 8. serwis 24 h na dobę; 9. zapewnienie ciągłości projekcji zgodnie z harmonogramem podanym przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.13.00.00 - Usługi projekcji filmów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy. Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 2 - złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 6 SIWZ Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o dostarczone w ofercie dokumenty i oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który ubiega się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem) b) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym c) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczącej przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejsza, niż 100.000 złotych. W przypadku załączenia do oferty polisy wystawionej na okres krótszy, niż czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia oprócz polisy - pisemnego oświadczenia, że zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą, niż 100.000 złotych d) upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty e) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2) g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw lub usług o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3) h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 4) i) parafowany wzór umowy (załącznik nr 5).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pluscamerimage.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja TUMULT
Rynek Nowomiejski 28
87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Fundacja TUMULT Rynek Nowomiejski 28 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Obsługa systemu instalacji uzdatniania wody basenowej w "AQUA Toruń" przy ul. Bażyńskich 9/17 w Toruniu.
- "Zagospodarowanie terenu wokół osady Cieszyny"- postępowanie drugie
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 wraz z przebudową przepustu Gronowo"
- Roboty remontowe w Uniwersyteckim Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Chełmińskiej 83 w Toruniu
- Naprawa pokrycia dachowego wraz z elementami towarzyszącymi w budynku Bursy Uniwersyteckiego Liceum Ogólnokształcącego i Hotelu Uniwersyteckiego zlokalizowanym przy ul. Chełmińskiej 83a w Toruniu.
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.