eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Kościelny › Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Janowiec Kościelny oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów na rok 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Janowiec Kościelny: Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Janowiec Kościelny oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów na rok 2008
Numer ogłoszenia: 302359 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Janowiec Kościelny , Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6262186, faks 089 6262186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowiec.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Janowiec Kościelny oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów na rok 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Udzielenie Gminie Janowiec Kościelny KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY JANOWIEC KOŚCIELNY ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH POŻYCZEK I KREDYTÓW NA 2008 ROK w wysokości 700.000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych), uruchamianego jednorazowo do dnia 15 grudnia 2008 roku. 2. Karencja w spłacie kredytu do 31 grudnia 2008 roku. 3. Warunki spłaty kredytu: - Udzielony kredyt będzie spłacany po upływie karencji, w 120 równych miesięcznych ratach, płatnych każda w terminie do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego. - Okres kredytowania: grudzień 2008 - grudzień 2018. 4. Spłata odsetek w okresach miesięcznych w ciągu 15 dni roboczych po okresie, za który zostały naliczone w wysokości wynikającej z aktualnego zadłużenia oraz po otrzymaniu zawiadomienia z banku. 5. Wcześniejsza spłata kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych dla kredytobiorcy i bez powiadamiania banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. 6. Zabezpieczeniem kredytu jest weksel własny In blanco z deklaracją wekslową 7. Oprocentowanie zmienne według stopy WIBOR 1M powiększonej o marżę banku. Prowizja od udzielonego kredytu płatna jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu. O zmianie oprocentowania bank powiadamia kredytobiorcę pisemnie. Poza kwotami określonymi w ofercie bank nie pobiera żadnych dodatkowych opłat i prowizji. 8. Udzielenie i rozliczenia kredytu wyłącznie w walucie polskiej PLN. 9. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 10. Bank nie pobierze prowizji i opłat: - od kredytu wykorzystywanego w formie gotówkowej - za przelewy środków na rachunek Kredytobiorcy - od niewykorzystanego kredytu lub jego części - od zmian warunków umowy 11. Bank przedstawia projekt umowy kredytowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i złożyli wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie, według formuły - Spełnia-Niespełnia, wyłącznie na podstawie analizy dokumentów wymienionych w rozdziale IV SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; z którego wynika że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia; 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r Prawo Bankowe (Dz. U. z 2004r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - wystawione przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowiec.com.pl; http://janowiec-koscielny-ug.bip-wm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Janowiec Kościelny, 13-111 Janoowiec Kościelny 62, pokój Nr 16 w godz. 8:00 - 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Janowiec Kościelny 13-111 Janowiec Kościelny 62 pok. Nr 4 (Sekretatiat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.