eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa i montaż mebli w zabudowie stałej ciągów komunikacyjnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Elbląg: Dostawa i montaż mebli w zabudowie stałej ciągów komunikacyjnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137
Numer ogłoszenia: 302238 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233594 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 629 0 505, faks 55 629 0 510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli w zabudowie stałej ciągów komunikacyjnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż mebli w zabudowie stałej ciągów komunikacyjnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137. 1) Zakres zamówienia obejmuję dostawę i montaż mebli w zabudowie stałej ciągów komunikacyjnych w budynku dydaktycznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137w tym: a) Siedziska wiszące, rozkładane, mocowane do pionowego panela zamocowanego do ściany, montaż na kotwy chemiczne - 108 szt., b) Ławka wolnostojąca z możliwością mocowania do podłoża - 20 szt. c) Ława wolnostojąca do stołu przyściennego - 24 szt. d) Stół przyścienny w kształcie litery S w formie panelu przyściennego, montaż na kotwy chemiczne - 12 szt. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ w tym: a) Charakterystyka produktu Nr 1 - 4 ZAŁĄCZNIK NR 1a, b) Rysunki techniczne i wizualizacje ZAŁĄCZNIK NR 1b, Powyższa dokumentacja opracowana została przez firmę LOCUM M. Paszyn Sp. Komandytowa, ul Lipowa 33, 62-800 Kalisz. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w dokumencie wymienionym w pkt 2) uważa się za obowiązujące. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku i montażu własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w terminie w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za technologię i sposób montowania mebli do ścian i podłoża budynku. Uwzględniając istniejące warunki montażu tj. rodzaj ścian, podłoża. Jak również uwzględniające łatwość demontażu do celów serwisowania elementów ruchomych siedziska, oraz na czas bieżących remontów ścian w pomieszczeniach. 5) Zamawiający oczekuje wysokiego standardu wykończenia, z wykorzystaniem najlepszych materiałów dostępnych na rynku, posiadających wymagane prawem atesty, jak również spełniające obowiązujące przepisy i normy, ze szczególnym uwzględnieniem spełnienia przepisów przeciwpożarowych. Ww. dokumenty należy dostarczyć na żądanie Zamawiającego. 6) Oferowane produkty mają odpowiadać normom/certyfikatom wynikającym z ZAŁĄCZNIKA nr 1 do SIWZ. Za równoważne ww. normom/certyfikatom, Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych powyżej normach. 7) Produkty dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą: a) nowe nieużywane wcześniej w innych projektach tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy, b) posiadały świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta lub dostawcę, c) zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z tiret a i b oznacza, że będą one urządzeniami posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, 8) Warunki ogólne dotyczące gwarancji i serwisowania: a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostawę i montaż mebli przez okres minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru zamówienia. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania przedmiotu zamówienia ujawnionych wad. b) Wykonawca w czasie trwania gwarancji rękojmi zobowiązuje się do wykonywania bezpłatnych przeglądów serwisowych minimum raz w roku w czasie trwania gwarancji. c) W przypadku wystąpienia usterki w przedmiocie zamówienia w okresie gwarancyjnym z przyczyn nie wynikłych z niewłaściwej eksploatacji lub zdarzeń losowych, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia usterki w terminie 7 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego. d) Do usunięcia usterki serwis przystąpi nie później, niż w trzecim dniu roboczym od zgłoszenia. e) W okresie gwarancyjnym koszty transportu sprzętu do i z punktu naprawczego Wykonawca pokryje we własnym zakresie. f) Wykonawca zobowiązuje się przenieś na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonych przez dostawców produktów, wydając w tym celu Zamawiającemu właściwe dokumenty gwarancyjne, najpóźniej w chwili podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 9) Wykonawca przed wykonaniem i dostarczeniem mebli skontaktuję się z Zamawiającym celem potwierdzenia ich wielkości i koloru płyty meblowej, tapicerki itp. 10) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa będzie winien zabezpieczyć w sposób zapobiegający jakimkolwiek zniszczeniom, degradacji bądź dewastacji wszelkie mienie ruchome i nieruchome będące własnością Zamawiającego pozostawione na czas dostawy i montażu. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże ww. mienie Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. W ramach obowiązku zabezpieczenia mienia wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia mienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a po zakończeniu prac w miejsce docelowego przeznaczenia. 11) Wykonawca winien zorganizować i realizować dostawę i montaż w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego. 12) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2013..907 z późn. zm.), jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane, jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji SIWZ. 13) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących wyroby o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zmówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 1 do, SIWZ, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w ZAŁĄCZNIKU nr 1 do SIWZ 14) Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pokker Office Sp. Jawna Tadeusz Kubic, Wybrzeże Wyspiańskiego 14-15, 50-370 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 648702,00

  • Oferta z najniższą ceną: 648702,00 / Oferta z najwyższą ceną: 648702,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.