eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Termomodernizacja - Oddział Kochcice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Piekary Śląskie: Termomodernizacja - Oddział Kochcice
Numer ogłoszenia: 302158 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba , ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3934100, faks 032 3934141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja - Oddział Kochcice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia: jest kompleksowa termomodernizacja budynków wraz z budową alternatywnego źródła ciepła w SP Wojewódzkim Szpitalu Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich- Oddział zamiejscowy Rehabilitacji, Balneologii i Medycyny Fizykalnej -42-713 Kochanowice-Kochcice ul. Zamkowa 1 , która obejmuje: 1. Termomodernizację Budynku głównego w Kochcicach - budowa źródła ciepła ( pompa ciepła), 2. Termomodernizację Budynku głównego w Kochcicach - wymiana instalacji c.o., 3. Termomodernizację Budynku głównego w Kochcicach - -docieplenie stropu, 4. Termomodernizację Budynku głównego w Kochcicach - wentylacja basenu z instalacją odzysku ciepła.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11561,14 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie warunku Posiadanie wiedzy i doświadczenia jeżeli Wykonawca wykaże: Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert: a) co najmniej 2 robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku lub budynków na kwotę minimum 1.400.000 zł każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie warunku Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże : Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi: a) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, i wpisanymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek takiego wpisu. i 2-letnie doświadczenie zawodowe na budowie przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz oświadczy, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówieni jeżeli Wykonawca wykaże : 1) Posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.000.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Podanie nazw producentów, typów i modeli oferowanych urządzeń i sprzętów, : 3.1. Wykaz oferowanych urządzeń i sprzętów 2. W celu potwierdzenia , że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania zamawiającego należy załączyć do oferty: 3.2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z CE na pompę ciepła 3.2.1. Karty katalogowe w przypadku stosowania materiałów budowlanych równoważnych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1. zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia ze względu na: warunki atmosferyczne, roboty dodatkowe, wycofanie z rynku przez producenta lub zakończenie produkcji materiałów lub urządzeń, których zabudowę przewidywało zamówienie, przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania przekazania miejsca realizacji prac, problemów administracyjnych. 2. zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe) za realizację zamówienia w przypadku zmian w harmonogramie prowadzonych prac, 3. aktualizacja rozwiązań projektowych i przedmiotu umowy z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów lub korzystniejsze rozwiązania techniczne, 4. zmiana kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (kierownika budowy, kierownika zadania itp.), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, 5. zmiana podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), 6. zmiana wynagrodzenia (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto) spowodowana zmianą przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym, 7. zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. 8. Zmiana materiałów w przypadku wycofania z rynku lub zakończenia produkcji materiałów lub urządzeń, których zabudowę przewidywało zamówienie. 9. Zmiany danych podmiotowych Wykonawcy w przypadku ich zmiany przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urazowka.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Śląskie ul. Bytomska 62 - budynek administracji - sekcja ds. zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba w Piekarach Śląskich ul.Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie - budynek administracji -sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany zgodnie z umową numer UDA-RPSL.05.03.00-00-057/11-00 o dofinansowanie projektu: Kompleksowa termomodernizacja budynków wraz z budową alternatywnego źródła ciepła w SP W. Szpitalu Chirurgii Urazowej im. dr Janusza Daaba w Piekarach Śląskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V Środowisko, działanie 5.3 Czyste powietrze i odnawialne źródła energii nr projektu 1157. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 w kwocie 3.780.170,40 PLN 1. Ofertę należy sporządzić, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim, w formie zapewniającej czytelność jej treści. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 9. Wykonawca podaje w ofercie część zamówienia (np. rodzaj zamówienia lub procentowy udział w całości zamówienia), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom,. Wykonawca za wszelkie działania podwykonawcy będzie odpowiadał jak za własne, zatem wszelkie związane z tym roszczenia Zamawiający będzie kierował wyłącznie do Wykonawcy. W przypadku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców wypłata należnego Wykonawcy wynagrodzenia uzależniona jest od przedłożenia przez niego Zamawiającemu dowodów uregulowania wszelkich zobowiązań wobec ww. podwykonawców. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu (do Działu Zamówień Publicznych) przed zawarciem umowy informację nt. podwykonawców (ich adresy i nazwy), przy pomocy których będzie realizował umowę (nie dostarczenie ww. danych Zamawiający będzie traktował jako uchylenie się od podpisania umowy przez Wykonawcę). 10. Wymagane jest podpisanie oferty (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) przez osobę lub osoby uprawnione do do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentami rejestrowymi lub w zakresie udzielonego pełnomocnictwa. Wszelkie ewentualne poprawki powinny być dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone parafą osoby-osób podpisującej ofertę. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.