eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Leczenia Osób Uzależnionych od Alkoholu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Warszawa: Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Leczenia Osób Uzależnionych od Alkoholu
Numer ogłoszenia: 302131 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej , ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8252031 w. 355, 356, faks 022 8252031 w. 355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Leczenia Osób Uzależnionych od Alkoholu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach realizacji zadania o którym mowa w ustawie z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z przeznaczeniem na poprawę jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia osób uzależnionych i współuzależnionych w Ośrodku Leczenia Osób Uzależnionych od Alkoholu przy ul. Kolskiej 2/4, 01-045 Warszawa. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów (części) z podziałem na: Pakiet 1: Sprzęt medyczny, Pakiet 2: Meble medyczne i pozostałe wyposażenie, Pakiet 3: Bielizna pościelowa, poduszki i koce, Pakiet 4: Sprzęt AGD, Pakiet 5: Sprzęt RTV i pozostałe wyposażenie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2, 39.13.00.00-2, 39.51.54.00-9, 39.51.50.00-5, 44.11.22.00-0, 39.51.20.00-4, 39.51.11.00-8, 39.51.21.00-5, 39.51.25.00-9, 39.51.61.20-9, 39.22.10.00-7, 39.71.31.00-4, 42.50.00.00-1, 32.33.12.00-4, 32.33.00.00-5, 30.19.14.00-8, 30.19.12.00-6, 30.12.13.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie lub przez wystawcę pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowowiejski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie, ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. 95.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie, ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, Kancelaria Ogólna, pok 92.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Alkometr z drukarką - 1 szt. 2. Elektrokardiograf - 1 szt. 3. Defibrylator - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble medyczne i pozostałe wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łóżka + stelaż - 30 szt. 2. Materace - 46 szt. 3. Krzesła - 50 szt. 4. Krzesła - 40 szt. 5. Szafa lekowa do gabinetu zabiegowego - 1 szt. 6. Szafy do sal pacjentów - 7 szt. 7. Stoły (jadalnia + sale pacjentów) - 20 szt. 8. Szafki przyłóżkowe - 30 szt. 9. Szafa meblowa - 2 szt. 10. Fotele - 15 szt. 11. Szafa kartoteczna - 2 szt. 12. Biurko lekarskie - 4 szt. 13. Fotel obrotowy - 20 szt. 14. Wersalka - 1 szt. 15. Rolety (32 m2) - 14 szt. 16. Wykładzina - 20 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 39.13.00.00-2, 39.51.54.00-9, 39.51.50.00-5, 44.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bielizna pościelowa, poduszki i koce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Poduszki - 30 szt. 2. Koce - 60 szt. 3. Komplet pościeli - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.11.00-8, 39.51.21.00-5, 39.51.25.00-9, 39.51.61.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lodówki - 3 szt. 2. Zmywarka z wyparzarką - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.71.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt RTV i pozostałe wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odtwarzacz DVD - 1 szt. 2. Radio z odtwarzaczem kaset i CD - 1 szt. 3. Rzutnik - 1 szt. 4. Niszczarka do dokumentów - 1 szt. 5. Kserokopiarka - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.12.00-4, 32.33.00.00-5, 30.19.14.00-8, 30.19.12.00-6, 30.12.13.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.