eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › dowożenie dzieci do szkół podstawowych, gimnazjów, oddziałów przedszkolnych (trasy 1, 2, 3, 4, 5, 6) oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych (trasa 7) w okresie od 2 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. w Gminie Środa Wielkopolska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Środa Wielkopolska: dowożenie dzieci do szkół podstawowych, gimnazjów, oddziałów przedszkolnych (trasy 1, 2, 3, 4, 5, 6) oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych (trasa 7) w okresie od 2 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. w Gminie Środa Wielkopolska
Numer ogłoszenia: 301863 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Środzie Wlkp. , ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2867700, faks 061 2867702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dowożenie dzieci do szkół podstawowych, gimnazjów, oddziałów przedszkolnych (trasy 1, 2, 3, 4, 5, 6) oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych (trasa 7) w okresie od 2 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. w Gminie Środa Wielkopolska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dowożenie dzieci do szkół podstawowych, gimnazjów, oddziałów przedszkolnych (trasy 1, 2, 3, 4, 5, 6) oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych (trasa 7) w okresie od 2 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. w Gminie Środa Wielkopolska w dni nauki w szkołach oraz opieka w czasie transportu uczniów przez osobę inną niż kierowca. Szczegółowy zakres usług został wyszczególniony w załączniku do SIWZ - szczegółowy wykaz tras..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4, 60.13.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia niezbędne dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku do oferty dołączyć należy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia : a) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmniejszenia bądź zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy tj. zmniejszenie lub zwiększenia ilości kilometrów na trasie. b) Zmiany obowiązującej stawki VAT. W przypadku zmiany stawki VAT przez władzę ustawodawczą kwota brutto wynagrodzenia zostanie odpowiednio zmieniona aneksem do niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srodawlkp.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiejk ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, pok. 219.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiejk ul. Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, pok. 214 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa Nr 1 - 95 km dziennie a) Brodowo-Marianowo Brodowskie - Nietrzanowo-Szlachcin-Środa b) Janowo-Dębicz-Dębiczek-Mączniki-Środa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa Nr 2 - łącznie 104 km dziennie. Środa Wlkp.-Topola-Jarosławiec-Januszewo-Bieganowo-Środa Wlkp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa Nr 3 - łącznie 119 km dziennie. Środa Wlkp. - Ruszkowo-Tadeuszewo gospodarstwa-Ulejno-Połażejewo-Chudzice-Rumiejki-Henrykowo-Olszewo-Środa Wlkp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trasa Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa Nr 4 - łącznie 113 km dziennie. Starkówic-Grójec-Busol-Grójec żwirownia,Czarne Piątkowo-Szlachcin Huby-Pierzchno-Szlachcin-Starkówiec-Brzezie I,II i III-Chocicza-Winna Góra-Starkówiec.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Trasa Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa Nr 5- łącznie 131 km dziennie a) Pławce b) Szlachcin - Nietrzanowo - Marianowo Brod.-Brodowo, Środa Wlkp. Gimn. Nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Trasa Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa Nr 6 - łącznie 138 km dziennie. Trasa: Środa Wlkp. - Słupia -Koszuty -Trzebisławki -Słupia Słupia-Pętkowo-Chwałkowo-Strzeszki-Nadziejewo-Kijewo-Środa Wlkp.- Gimn nr 3 , Środa Wlkp. Sz.P. nr 3, Słupia - Środa Wlkp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Trasa Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa Nr 7: 1. 1 uczeń ( wózek inwalidzki ) Mączniki do Szk. Podst. Nr 3 w Środzie Wlkp. 2. 1 uczeń ( zespół Downa) Dębicz do Gimnazjum Nr 3 w Środzie Wlkp. 3. 1 uczeń ( wózek inwalidzki) Pierzchno do Szk. Podst. Nr 3 w Środzie Wlkp. 4. 1 uczeń Środa Wlkp. do Gimnazjum Nr 3 w Środzie Wlkp. 5. 1 uczeń ( na wózku inwalidzkim) Środa Wlkp. do Szk. Podst. Nr 3 w Środzie Wlkp. 6. 1 uczeń (na wózku inwalidzkim) Środa Wlkp.,do Gimnazjum Nr 3 w Środzie Wlkp. Ilość km w poszczególnych dniach: poniedziałek 78km, wtorek 78 km, środa 64 km, czwartek 64 km, piątek 60 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.