eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Remont fragmentu drogi, na odcinku 55 mb, przy ulicy Skłodowskiej-Curie w Grudziądzu oraz odtworzenie nawierzchni z kostki kamiennej z wykonaniem robót towarzyszących na terenie Zamawiającego przy ul. Skłodowskiej-Curie w Grudziądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-22

Grudziądz: Remont fragmentu drogi, na odcinku 55 mb, przy ulicy Skłodowskiej-Curie w Grudziądzu oraz odtworzenie nawierzchni z kostki kamiennej z wykonaniem robót towarzyszących na terenie Zamawiającego przy ul. Skłodowskiej-Curie w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 301760 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4504901, faks (056) 4504934.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont fragmentu drogi, na odcinku 55 mb, przy ulicy Skłodowskiej-Curie w Grudziądzu oraz odtworzenie nawierzchni z kostki kamiennej z wykonaniem robót towarzyszących na terenie Zamawiającego przy ul. Skłodowskiej-Curie w Grudziądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont fragmentu drogi, na odcinku 55 mb, przy ulicy Skłodowskiej-Curie w Grudziądzu (w zakresie ustalonym porozumieniem z dnia 1.09.2009 pomiędzy Miejskimi Wodociągami i Oczyszczalnią sp. z o.o. oraz Zarządem Dróg Miejskich w Grudziądzu) oraz odtworzenie nawierzchni z kostki kamiennej na terenie MWiO Grudziądz przy ul. Skłodowskiej-Curie w Grudziądzu. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, z których każde stanowi odrębną część zamówienia, tj.: Część A zamówienia obejmuje: Wykonanie zmiany organizacji ruchu na czas robót w pasie drogowym; Rozbiórkę nawierzchni chodników; Rozbiórkę krawężników drogowych; Częściową rozbiórkę podbudów; Częściową rozbiórkę ogrodzenia murowanego; Regulację urządzeń infrastruktury podziemnej; Wykonanie ław pod krawężniki; Ułożenie krawężników; Wykonanie podbudowy; Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej; Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej (kostka Inwestora); Wykonanie robót towarzyszących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt zagospodarowania terenu (załącznik nr 7 do SIWZ), Przedmiar robót dla części A (załącznik nr 8 do SIWZ), Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Obioru Robót dla części A (załącznik nr 9 do SIWZ). Część B zamówienia obejmuje: Wykonanie zmiany organizacji ruchu na czas robót w pasie drogowym; Frezowanie nawierzchni; Regulację pionową urządzeń infrastruktury znajdujących się w pasie drogowym; Wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną; Wykonanie nakładki z SMA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt zagospodarowania terenu (załącznik nr 7 do SIWZ), Przedmiar robót dla części B (załącznik nr 10 do SIW), Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Obioru Robót dla części B (załącznik nr 11 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby na wykonane roboty budowlane (dotyczy części A oraz części B) Wykonawca udzielił gwarancji na okres 3 lat, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą bez uwag.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień (dotyczy posiadania koncesji, zezwolenia, licencji)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część A: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie roboty budowlane o zakresie rzeczowym porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej lub betonowej wraz z robotami towarzyszącymi o wartości robót powyżej 100 000 złotych netto każda. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w Dział VII pkt 1 ppkt 1 SIWZ. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców lub łącznie wszyscy Wykonawcy Część B: Dla tej części zamówienia Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków szczegółowych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W powyższym zakresie Zamawiający nie precyzuje żadnych szczegółowych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W powyższym zakresie Zamawiający nie precyzuje żadnych szczegółowych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W powyższym zakresie Zamawiający nie precyzuje żadnych szczegółowych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pisemne oświadczenie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów musi złożyć również oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Kosztorys ofertowy. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę - o ile nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty, przy czym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.