Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-22
Grudziądz: Remont fragmentu drogi, na odcinku 55 mb, przy ulicy Skłodowskiej-Curie
w Grudziądzu oraz odtworzenie nawierzchni z kostki kamiennej z wykonaniem robót towarzyszących na terenie Zamawiającego przy ul. Skłodowskiej-Curie w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 301760 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4504901, faks (056) 4504934.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont fragmentu drogi, na odcinku 55 mb, przy ulicy Skłodowskiej-Curie w Grudziądzu oraz odtworzenie nawierzchni z kostki kamiennej z wykonaniem robót towarzyszących na terenie Zamawiającego przy ul. Skłodowskiej-Curie w Grudziądzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont fragmentu drogi, na odcinku 55 mb, przy ulicy Skłodowskiej-Curie w Grudziądzu (w zakresie ustalonym porozumieniem z dnia 1.09.2009 pomiędzy Miejskimi Wodociągami i Oczyszczalnią sp. z o.o. oraz Zarządem Dróg Miejskich w Grudziądzu) oraz odtworzenie nawierzchni z kostki kamiennej na terenie MWiO Grudziądz przy ul. Skłodowskiej-Curie w Grudziądzu. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, z których każde stanowi odrębną część zamówienia, tj.: Część A zamówienia obejmuje: Wykonanie zmiany organizacji ruchu na czas robót w pasie drogowym; Rozbiórkę nawierzchni chodników; Rozbiórkę krawężników drogowych; Częściową rozbiórkę podbudów; Częściową rozbiórkę ogrodzenia murowanego; Regulację urządzeń infrastruktury podziemnej; Wykonanie ław pod krawężniki; Ułożenie krawężników; Wykonanie podbudowy; Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej; Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej (kostka Inwestora); Wykonanie robót towarzyszących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt zagospodarowania terenu (załącznik nr 7 do SIWZ), Przedmiar robót dla części A (załącznik nr 8 do SIWZ), Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Obioru Robót dla części A (załącznik nr 9 do SIWZ). Część B zamówienia obejmuje: Wykonanie zmiany organizacji ruchu na czas robót w pasie drogowym; Frezowanie nawierzchni; Regulację pionową urządzeń infrastruktury znajdujących się w pasie drogowym; Wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną; Wykonanie nakładki z SMA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt zagospodarowania terenu (załącznik nr 7 do SIWZ), Przedmiar robót dla części B (załącznik nr 10 do SIW), Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Obioru Robót dla części B (załącznik nr 11 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby na wykonane roboty budowlane (dotyczy części A oraz części B) Wykonawca udzielił gwarancji na okres 3 lat, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą bez uwag.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień (dotyczy posiadania koncesji, zezwolenia, licencji)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część A: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie roboty budowlane o zakresie rzeczowym porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej lub betonowej wraz z robotami towarzyszącymi o wartości robót powyżej 100 000 złotych netto każda. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w Dział VII pkt 1 ppkt 1 SIWZ. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców lub łącznie wszyscy Wykonawcy Część B: Dla tej części zamówienia Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków szczegółowych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W powyższym zakresie Zamawiający nie precyzuje żadnych szczegółowych warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W powyższym zakresie Zamawiający nie precyzuje żadnych szczegółowych warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W powyższym zakresie Zamawiający nie precyzuje żadnych szczegółowych warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pisemne oświadczenie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów musi złożyć również oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Kosztorys ofertowy. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę - o ile nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty, przy czym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Organizacja zajęć wspierających proces edukacyjny w placówkach wsparcia dziennego w ramach projektu "Rodzina w centrum Etap I" w latach 2024-2026
- Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny dom pobytu Senior+ w Sosnówce
- Naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 37/2024
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w części budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa numer 38/2024
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 na odcinku od km 56+700 (56+790) do km 57+515 (57+605) w m. Małkinia Górna, powiat ostrowski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 125/24
- Przebudowa dróg w centrum miasta Chełmży - ulice Rynek Bednarski, Rybaki
- "PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI REMIEŃKIŃ"
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Majdan Leśniowski
- Przebudowa garażu na terenie Głównego Urzędu Statystycznego z dostosowaniem do wymogów ochrony przeciwpożarowej.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.