eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusy › Dowóz i odwóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Kondratowice w roku szkolnym 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-08-18

Ogłoszenie nr 301602 - 2016 z dnia 2016-08-18 r.

Prusy: Dowóz i odwóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Kondratowice w roku szkolnym 2016/2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kondratowice, krajowy numer identyfikacyjny 93193494000000, ul. Kondratowice, ul. Nowa  1, 57150   Prusy, woj. dolnośląskie, państwo , tel. 713 927 681, e-mail , faks 713 926 021.
Adres strony internetowej (URL): www.kondratowce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.kondratowice.biuletyn.net


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.kondratowice.biuletyn.net (zakładka: zamówienia publiczne - ogłoszena przetargów 2016)


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście lub pocztą
Adres:
Urząd Gminy Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy - pok. nr 7 na I piętrze w budynku administracyjnym


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Kondratowice w roku szkolnym 2016/2017
Numer referencyjny: WI.271.3.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są: a. Usługi dowozu i odwozu uczniów i dzieci z terenu Gminy Kondratowice do Zespołu Szkół Publicznych w Prusach (Prusy, Księginice Wielkie) oraz Przedszkola Publicznego w Górce Sobockiej. b. Usługi doraźnego przewozu uczniów wynikające z potrzeb obsługiwanych placówek. c. Dowóz rozpoczyna się o godz. 6.50, a odwóz od godz. 13.00. d. Łączna dzienna długość trasy wynosi 132 km i może być zmieniona w zależności od potrzeb wyżej wymienionych placówek. e. Pojemność autobusu wynosi minimum 55 miejsc siedzących. f. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu i odjazdu autobusów do ich miejsca podstawienia. g. W sytuacji, gdy autobus przewożący uczniów okaże się niesprawny, Wykonawca niezwłocznie zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy, spełniający określone warunki, aby mógł poruszać się po zaplanowanej trasie.

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/06/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę
Informacje dodatkowe brak
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę
Informacje dodatkowe brak
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: brak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 3. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy - wg zał. nr 1 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania, których pełnomocnik jest powołany. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. 4. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje -nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena95
Czas podstawienia autobusu zastępczego5


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Umowa nr .........../2016 zawarta w dniu ............... r. w Prusach pomiędzy : Zespołem Szkół Publicznych w Prusach, ul. Parkowa 1, 57-150 Prusy, REGON: 020589030 NIP: 914-15-31-589, w imieniu którego działają: Pan Jacek Matusiewicz - Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych w Prusach, Pani Maria Leśkiewicz - Główna Księgowa Zespołu Szkół Publicznych w Prusach zwanym dalej Zamawiającym, a: firmą : ......................................................................................................... wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej/Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez ................................................................................... reprezentowaną przez .................................................. zwaną dalej Wykonawcą, Niniejsza umowa została sporządzona w wyniku rozstrzygnięcia postępowania na udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego dla zadania pn.: "Dowóz i odwóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych z terenu gminy Kondratowice w roku szkolnym 2016/2017" § 1 Przedmiot umowy Wykonawca w ramach niniejszej umowy zobowiązuje się do świadczenia usług polegających na: ? dowozie i odwozie uczniów i dzieci z terenu gminy Kondratowice do Zespołu Szkół Publicznych w Prusach (Prusy, Księginice Wielkie), Publicznego Przedszkola w Górce Sobockiej ? doraźnym przewozie uczniów wynikającym z potrzeb obsługiwanych placówek §2 Termin wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania wymienionego w §1 w terminie: od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r. §3 Warunki wykonania umowy 1. Wykonawca zobowiązuje się realizować dowozy i odwozy uczniów autobusem przystosowanym do przewozu uczniów o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 55 do placówek wymienionych w §1, w dni nauki szkolnej, na trasach, w terminach i godzinach ustalonych przez dyrektora Zespołu Szkół Publicznych w Prusach. 2. Dowóz uczniów rozpoczyna się o godz. 6.50, a odwóz od godz. 13.00. 3. Łączna dzienna długość trasy przejazdów wynosi 132 km i wynika z harmonogramu §4 pkt 7. Długość trasy może być zmieniana w zależności od potrzeb obsługiwanych placówek. 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany harmonogramu bez zmiany umowy. 5. Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do realizacji dowozu i odwozu uczniów do szkół. 6. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług dowozów i odwozów, a Zamawiający zapewnia opiekę nad uczniami przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje. 7. W sytuacji, gdy autobus przewożący uczniów okaże się niesprawny, Wykonawca niezwłocznie zobowiązany jest zapewnić na swój koszt pojazd zastępczy, spełniający określone warunki, aby mógł poruszać się po trasie. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia stosowanych umów ubezpieczeniowych (OC, NW) oraz pokrycia innych zobowiązań publiczno - prawnych obciążających właściciela pojazdu. §4 Warunki płatności 1. Faktury za wykonany przedmiot zamówienia będą wystawiane na: Zespół Szkół Publicznych w Prusach, ul. Parkowa 1, 57-150 Prusy, REGON 020589030, NIP 914-15-31-589. 2. Cena za 1 wozokilometr wynosi .............. zł brutto (słownie brutto: .................................). Za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie otrzymywał comiesięczne wynagrodzenie, w wysokości stanowiącej liczbę dni w których odbywało się dowożenie w danym miesiącu pomnożonej przez wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości ................ zł brutto za dzień nauki szkolnej (132 km x ................ zł /km) 3. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w pkt. 2 do przejazdów na trasie określonej w pkt. 7. 4. Wykonawca w okresie ważności umowy bez dodatkowych opłat czterokrotnie odwiezie dzieci do domów, po organizowanych przez szkołę imprezach popołudniowych. Przejazdy takie będą rejestrowane na bieżąco. Wszelkie inne dodatkowe przejazdy autobusu wykorzystywanego przez wykonawcę do realizacji usługi będą skalkulowane przy cenie brutto za wozokilometr jak w ust. 2. 5. Płatność za wykonane zamówienie nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury przelewem na konto Wykonawcy : nazwa banku: ................................................ nr konta: ....................................................... 6. Zmiana zakresu dowozów skutkująca zmianą liczby kilometrów wynikających z tras przejazdów określonych w pkt. 7 spowoduje zmianę ryczałtowego wynagrodzenia za dzień nauki szkolnej proporcjonalną do nowej długości trasy przejazdu. Zmiana samych godzin przejazdów nie ma wpływu na wynagrodzenie ryczałtowe za każdy dzień nauki szkolnej. 7. Dzienna trasa przejazdów: §5 Kary umowne 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: ? w przypadku odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca - w wysokości 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) ? w przypadku nienależytego realizowania zadania (nieterminowość, spóźnienia w przewozie uczniów, uzasadnione skargi rodziców, nienależyty stan pojazdu) w wysokości 0,2 wynagrodzenia miesięcznego faktury brutto. 2. Strony mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych. § 6 Siła wyższa 1. W razie wystąpienia okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 2. W wypadku określonym w ust.1 Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 3. Strony niniejszej umowy będą zwolnione z odpowiedzialności za wypełnienie swoich zobowiązań zawartych w umowie z powodu okoliczności siły wyższej. 4. Przez siły wyższe rozumie się nieprzewidywalne lub nieuchronne zdarzenia o nadzwyczajnym charakterze, które są poza racjonalną kontrolą stron np. pożar, powódź, huraganowe wiatry, strajki, blokady dróg, katastrofy narodowe. 5. Strony mają obowiązek powiadomić się pisemnie o zaistnieniu sił wyższych w ciągu 3 dni. 6. Okoliczności zaistnienia sił wyższych muszą zostać udokumentowane przez stronę, która się na nie powołuje. § 7 Warunki ogólne 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy i jej załączników mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisy Kodeksu Cywilnego. 3. W razie powstania sporu związanego z wykonaniem przedmiotu umowy, Zamawiający i Wykonawca dołożą starań, aby je rozwiązać w sposób polubowny. W przypadku niemożności uzyskania porozumienia, spór będzie rozstrzygał właściwy sąd. § 8 Uwagi końcowe Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym trzy egzemplarze dla Zamawiającego, a jeden egzemplarz dla Wykonawcy.


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczania należytego wykonania umowy


Informacje dodatkowe:

Brak

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26/08/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.