eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › budowa ulic wraz z kanalizacją deszczową na osiedlu Jeziorna I w Piotrkowie Trybunalskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-28

POZYCJA 30146

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piotrków Trybunalski: budowa ulic wraz z kanalizacją deszczową na osiedlu Jeziorna I w Piotrkowie Trybunalskim Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Halina Biniek, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, fax 044 7327798, e-mail: h.biniek@piotrkow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.piotrkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulic wraz z kanalizacją deszczową na osiedlu Jeziorna I w Piotrkowie Trybunalskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Piotrków Trybunalski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV 45230000-8 Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ulic wraz z kanalizacją deszczową na osiedlu Jeziorna I w Piotrkowie Trybunalskim. Zakres rzeczowy obejmuje ulice: 1.ulica Sasanek od ulicy Liliowej do ulicy Zawilców, 2.ulica Rusałki od nr 48 do ulicy Świeżej, 3.ulica Świeża od ulicy Sasanek do nr 26, 4.ulica Liliowa od ulicy Sasanek do ulicy Rusałki, 5.ulica Krokusów, 6.ulica Zawilców. I.Roboty drogowe 1.Wykonanie nawierzchni wraz z obrzeżami betonowymi klasy KR1 2038 [m2]; 2.Wykonanie nawierzchni wraz z obrzeżami betonowymi klasy KR2 4644 [m2]; 3.Wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej wraz z obrzeżami betonowymi1175 [m2]; II.Budowa kanalizacji deszczowej 1.Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur typu WIPRO Ø600-80 [mb], 2.Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø400-307,5 [mb]; 3.Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø315-597,25 [mb]; 4.Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø250-12 [mb]; 5.Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø200/5,9-94 [mb]; 6.ykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej do posesji w liniach regulacyjnych ulicy z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø160/4,7-392 [mb]/80 [szt]; 7.Wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej do studzienek ściekowych z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø200-142 [mb]/44 [kpl.]; 8.Wykonanie studni rewizyjnych na kanalizacji deszczowej systemowych PP lub PVC Ø400-4[kpl.]; 9.Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej Ø1000-27 [kpl.]; 10.Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej Ø1400-1 [kpl.]; 11.Wykonanie studzienek ściekowych betonowych z osadnikiem Ø500-44 [kpl.]; III.Roboty towarzyszące (przygotowawcze, ziemne) -roboty pomiarowe liniowe, -rozebranie istniejącej nawierzchni, -roboty ziemne, -zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci, -regulacja istniejącej armatury, -oznakowanie ulic; Ponadto wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany będzie do: -zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny, -przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji kanału deszczowego po jego ułożeniu oraz dołączenie raportu do dokumentacji odbiorowej (koszt ułożenia kanałów deszczowych wycenić wraz z ceną ich inspekcji). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2, w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie informację składa każdy z nich; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dn. 28.10.2002 o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. W przypadku podmiotów występujących wspólnie informacje składa każdy z nich; 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie zaświadczenia składa każdy z nich; 6) wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia -wg załącznika nr 4, dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wymienione w załączniku nr 4; 7) wykaz prac wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres, co najmniej 3 roboty budowlane o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu oraz wartości nie niższej niż 1,5 mln zł każda - załącznik nr 5; 8)dokumenty potwierdzające, że wykonawca wykonał, wykazane w załączniku nr 5 roboty z należytą starannością (referencje lub protokoły odbioru); 9)sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres osiągnęli obrót min 3 mln zł za każdy rok; 10)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,4,5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu; 11)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 i 10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, wlaściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy obejmuje ulice: 1.ulica Sasanek od ulicy Liliowej do ulicy Zawilców, 2.ulica Rusałki od nr 48 do ulicy Świeżej, 3.ulica Świeża od ulicy Sasanek do nr 26, 4.ulica Liliowa od ulicy Sasanek do ulicy Rusałki, 5.ulica Krokusów, 6.ulica Zawilców. I.Roboty drogowe 1.Wykonanie nawierzchni wraz z obrzeżami betonowymi klasy KR12038 [m2]; 2.Wykonanie nawierzchni wraz z obrzeżami betonowymi klasy KR24644 [m2]; 3.Wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej wraz z obrzeżami betonowymi 1175 [m2]; II.Budowa kanalizacji deszczowej; 1.Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur typu WIPRO Ø600- 80 [mb]; 2.Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø400-307,5 [mb]; 3.Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø315-597,25 [mb]; 4.Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø250-12 [mb]; 5.Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø200/5,9-94 [mb]; 6.Wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej do posesji w liniach regulacyjnych ulicy z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø160/4,7-392 [mb]/80 [szt]; 7.Wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej do studzienek ściekowych z rur PVC SN8 lity przekrój rury Ø200-142 [mb]/44 [kpl.]; 8.Wykonanie studni rewizyjnych na kanalizacji deszczowej systemowych PP lub PVC Ø400-4 [kpl.]; 9.Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej Ø1000-27 [kpl.]; 10.Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej Ø1400-1 [kpl.]; 11.Wykonanie studzienek ściekowych betonowych z osadnikiem Ø500-44 [kpl.]; III.Roboty towarzyszące (przygotowawcze, ziemne) -roboty pomiarowe liniowe, -rozebranie istniejącej nawierzchni, -roboty ziemne, -zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci, -regulacja istniejącej armatury, -oznakowanie ulic; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 18 tys zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane są uprawnienia w zakresie wykonywanych robót. Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Dokumentacją Techniczną - Projektem Budowlanym oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i Prawem Budowlanym: -ze stałą obsługą geodezyjną, pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia geodezyjne - zapewnia wykonawca wraz z inwentaryzacja powykonawczą. -przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg oraz instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - udokumentują, że za okres 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres osiągnęli obrót min 3 mln zł za każdy rok. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 5.zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3 roboty budowlane o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu oraz wartości nie niższej niż 1,5 mln zł każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: -przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: \spełnia albo nie spełnia\, -niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawcę, który w wyznaczonym terminie nie złożył dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeśli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz oferty, według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1, 2.wypełnione kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów robót, 3.kopię dowodu wniesienia/wpłacenia wadium (w wysokości 18 tyś zł), 4.umowę regulującą współdziałanie podmiotów występujących wspólnie (spółka jawna, konsorcjum), 5.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2, w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich, 6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich, 7.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie informację składa każdy z nich. 8.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dn. 28.10.2002 o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. W przypadku podmiotów występujących wspólnie informacje składa każdy z nich. 9.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie zaświadczenia składa każdy z nich. 10.wykaz podwykonawców z podaniem części zamówienia, które będą realizować - wg załącznika nr 3, 11.wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia -wg załącznika nr 4, 12.dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wymienione w załączniku nr 4, 13.wykaz prac wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres, co najmniej 3 roboty budowlane o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu oraz wartości nie niższej niż 1,5 mln zł każda - załącznik nr 5, 14.dokumenty potwierdzające, że wykonawca wykonał, wykazane w załączniku nr 5 roboty z należytą starannością (referencje lub protokoły odbioru), 15.sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres osiągnęli obrót min 3 mln zł za każdy rok. 16.w przypadku gdy oferta zawiera informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz.U. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.), oferent może zastrzec, że nie mogą być one udostępniane poprzez złożenie wypełnionego oświadczenia -załącznik nr 6. Jeżeli oferta nie zawiera takich informacji oświadczenia nie należy załączać do oferty. 17.jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6,8,9, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 18.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 i 17 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, wlaściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ do odbioru w Urzędzie Miasta, 97-300 Piotrków Tryb, Pasaż Rudowskiego 10, pokój nr 317,cena: 20 zł płatne w kasie Urzędu Miasta lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy lub bezpłatnie ze strony internetowej www.piotrkow.pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2007, godzina 09:30, Urząd Miasta, 97-300 Piotrków Tryb., Pasaż Rudowskiego 10 pok. nr 317.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.