eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nawojowa › remont chodników wzdłuż drogi krajowej nr 75 Branice-Nowy Sącz-Granica Państwa w miejscowości Nawojowa w km 72+267 do km 72+577 strona lewa oraz w km 72+346 do 72+970 strona prawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-28

POZYCJA 30142

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nawojowa: remont chodników wzdłuż drogi krajowej nr 75 Branice-Nowy Sącz-Granica Państwa w miejscowości Nawojowa w km 72+267 do km 72+577 strona lewa oraz w km 72+346 do 72+970 strona prawa Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wójt Gminy Nawojowa, do kontaktów: Ronald Ciborowski- w zakresie przedmiotu zamówienia Agnieszka Pustułka - w zakresie procedury, 313, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie, e-mail: wojt@nawojowa.sacz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nawojowa.sacz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont chodników wzdłuż drogi krajowej nr 75 Branice-Nowy Sącz-Granica Państwa w miejscowości Nawojowa w km 72+267 do km 72+577 strona lewa oraz w km 72+346 do 72+970 strona prawa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Nawojowa gmina Nawojowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont chodników wzdłuż drogi krajowej nr 75 Branice - Nowy Sąćż - Granica Państwa w miejscowości Nawojowa w km 72+267 do km 72+577 strona lewa oraz w km 72+346 do 72+970 strona prawa. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1.Remont Chodnika w km 72+267-72+577 strona lewa: a) Rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych chodnikowych 50x50x7 cm wraz z obrzeżami chodnikowymi i krawężnikami drogowymi oraz ścieku drogowego przylegającego do krawężnika z kostki brukowej. Powierzchnia chodnika 444 m2 ; Długość krawężników 321 m; Długość obrzeży 229 m; Powierzchnia ścieków 48 m2. b) Wycinka i karczowanie istniejących drzew -8 szt; c) Wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej (620m2), grubości 6 cm a na wjazdach do posesji grubości 8 cm wraz z wykonaniem obrzeży trawnikowych i krawężników drogowych oraz ścieku ulicznego. 2. Remont chodnika w km 72+346-72+950 strona prawa; a) Rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych chodnikowych 50x50x7 cm wraz z obrzeżami chodnikowymi i krawężnikami drogowymi oraz ścieku drogowego przylegającego do krawężnika z kostki brukowej. Powierzchnia chodnika 1223 m2 ; Długość krawężników 603 m; Długość obrzeży 1320 m; Powierzchnia ścieków 120 m2. b) Wycinka i karczowanie istniejących drzew -14 szt; c) Wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej (1584,5m2), grubości 6 cm, a na wjazdach do posesji grubości 8 cm wraz z wykonaniem obrzeży trawnikowych i krawężników drogowych oraz ścieku ulicznego. Obrzeża trawnikowe i krawężniki drogowe układane będą na ławach fundamentowych betonowych. Kostka betonowa układana będzie na podsypce piaskowej z podbudową z kruszywa łamanego o gr. 15 cm. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Remont Chodnika w km 72+267-72+577 strona lewa: a) Rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych chodnikowych 50x50x7 cm wraz z obrzeżami chodnikowymi i krawężnikami drogowymi oraz ścieku drogowego przylegającego do krawężnika z kostki brukowej. Powierzchnia chodnika 444 m2 ; Długość krawężników 321 m; Długość obrzeży 229 m; Powierzchnia ścieków 48 m2. b) Wycinka i karczowanie istniejących drzew -8 szt; c) Wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej (620m2), grubości 6 cm a na wjazdach do posesji grubości 8 cm wraz z wykonaniem obrzeży trawnikowych i krawężników drogowych oraz ścieku ulicznego. 2. Remont chodnika w km 72+346-72+950 strona prawa; a) Rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych chodnikowych 50x50x7 cm wraz z obrzeżami chodnikowymi i krawężnikami drogowymi oraz ścieku drogowego przylegającego do krawężnika z kostki brukowej. Powierzchnia chodnika 1223 m2 ; Długość krawężników 603 m; Długość obrzeży 1320 m; Powierzchnia ścieków 120 m2. b) Wycinka i karczowanie istniejących drzew -14 szt; c) Wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej (1584,5m2), grubości 6 cm, a na wjazdach do posesji grubości 8 cm wraz z wykonaniem obrzeży trawnikowych i krawężników drogowych oraz ścieku ulicznego. Obrzeża trawnikowe i krawężniki drogowe układane będą na ławach fundamentowych betonowych. Kostka betonowa układana będzie na podsypce piaskowej z podbudową z kruszywa łamanego o gr. 15 cm. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 50

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 8 000 zł (słownie ; osiem tysięcy złotych) do dnia 27.06.2007 r. do godz. 9:00Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 200 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego : Banku Spółdzielczym w Nawojowej nr konta: 06 8810 0007 9001 0000 0013 0005. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument poręczenia lub gwarancji (wadium)należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Nawojowa najpóźniej w terminie do 27.06.07 r. do godz. 09:00, a potwierdzenie złożenia (kopia potwierdzenia) wraz z kopią poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty.Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj;- posiadają aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub wpis do właściwego rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj;- wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali minimum 1 zamówienie takie jak chodnik z kostki betonowej o powierzchni min 1500 m2.- dysponują osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.;- wykonawcy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł.d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.;- nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu;- nie byli karani w zakresie wskazanym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp;- nie byli karani w zakresie wskazanym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp. (dot. podmiotów zbiorowych)- wniosą wadium w terminie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp. wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2. 1.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. b) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz potwierdzających, że są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego), 1.3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz.605). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.sacz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotycz. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2007, godzina 09:10, Urząd Gminy Nawojowa 33-335 Nawojowa 313 pokój nr 56.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.