eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Modernizacja, aktualizacja systemu operacyjnego oraz inwentaryzacja i serwis komputerów zlokalizowanych w Koszalińskiej Bibliotece Publicznej i jej filiach, szkołach miejskich oraz w miejscu zamieszkania osób fizycznych - beneficjentów końcowych projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Koszalina-2 zadaniaZad.1Dostawa i montaż 30 szt. modułów RAM DDR3 4GB, dostawa 187 szt. licencji i aktualizacja systemu operacyjnego Windows 8.1 Professional 64 bit . Zad.2Inwentaryzacja, nadzór techniczny, serwisowanie oraz wykonywanie napraw 187 zestawów komputerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Koszalin: Modernizacja, aktualizacja systemu operacyjnego oraz inwentaryzacja i serwis komputerów zlokalizowanych w Koszalińskiej Bibliotece Publicznej i jej filiach, szkołach miejskich oraz w miejscu zamieszkania osób fizycznych - beneficjentów końcowych projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Koszalina-2 zadania: Zad.1: Dostawa i montaż 30 szt. modułów RAM DDR3 4GB, dostawa 187 szt. licencji i aktualizacja systemu operacyjnego Windows 8.1 Professional 64 bit . Zad.2: Inwentaryzacja, nadzór techniczny, serwisowanie oraz wykonywanie napraw 187 zestawów komputerowych
Numer ogłoszenia: 301400 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja, aktualizacja systemu operacyjnego oraz inwentaryzacja i serwis komputerów zlokalizowanych w Koszalińskiej Bibliotece Publicznej i jej filiach, szkołach miejskich oraz w miejscu zamieszkania osób fizycznych - beneficjentów końcowych projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Koszalina-2 zadania: Zad.1: Dostawa i montaż 30 szt. modułów RAM DDR3 4GB, dostawa 187 szt. licencji i aktualizacja systemu operacyjnego Windows 8.1 Professional 64 bit . Zad.2: Inwentaryzacja, nadzór techniczny, serwisowanie oraz wykonywanie napraw 187 zestawów komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja, aktualizacja systemu operacyjnego oraz inwentaryzacja i serwis komputerów zlokalizowanych w Koszalińskiej Bibliotece Publicznej i jej filiach, szkołach miejskich oraz w miejscu zamieszkania osób fizycznych - beneficjentów końcowych projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Koszalina-2 zadania: Zad.1: Dostawa i montaż 30 szt. modułów RAM DDR3 4GB, dostawa 187 szt. licencji i aktualizacja systemu operacyjnego Windows 8.1 Professional 64 bit . Zad.2: Inwentaryzacja, nadzór techniczny, serwisowanie oraz wykonywanie napraw 187 zestawów komputerowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 48.00.00.00-8, 50.32.00.04-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia - w przypadku ZADANIA NR 1 jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - 1 głównej usługi polegającej na dostawie i instalacji na zestawach komputerowych typu PC systemów operacyjnych na kwotę nie mniejszą niż 15 000 zł brutto, oraz - 1 głównej usługi polegającej na modernizacji lub naprawie sprzętu komputerowego klasy PC (w zakresie np. wymiany pamięci, płyty głównej lub karty graficznej) na kwotę nie mniejszą niż 5 000 zł brutto. Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykonanie powyższych prac jako jedno zadanie (o łącznej wartości minimum 20 000,00 zł), wykonane w ramach jednej umowy lub jako zadania niezależne, wykonane w ramach odrębnych umów ( każda o wartości minimum jak wyżej). W wykazie usług należy podać wartość w/w usług. Łączna ich wartość powinna wynosić minimum 20 000,00 zł . a) posiadania wiedzy i doświadczenia - w przypadku ZADANIA NR 2 jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - 1 głównej usługi polegającej na konserwacji, modernizacji lub naprawy (w zakresie np. wymiany pamięci, płyty głównej lub karty graficznej) minimum 50 zestawów komputerowych typu PC.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące: b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w przypadku zadania 2 jeżeli wykaże, że dysponuje minimum dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, posiadającymi doświadczenie w serwisowaniu minimum 50 zestawów komputerowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zadanie nr 1: § 12 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, polegających na: 1) zmianie ceny oferty w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT), 2)zmianie osoby realizującej zamówienie ze strony Wykonawcy 3) zmianie podwykonawców, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych; jeżeli nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. ZADANIE NR 2: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, polegających na: 1) zmianie ceny oferty w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT), 2) zmianie podwykonawców, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych; jeżeli nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul.A.Mickiewicza 26, pokój nr 24 75-004 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul.A.Mickiewicza 26, pokój nr 24 75-004 Koszalin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Koszalina współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Dostawa i montaż 30 szt. modułów RAM DDR3 4GB, dostawa 187 szt. licencji i aktualizacja systemu operacyjnego Windows 8.1 Professional 64 bit ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż 30 szt. modułów RAM DDR3 4GB, dostawa 187 szt. licencji i aktualizacja systemu operacyjnego Windows 8.1 Professional 64 bit ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Inwentaryzacja, nadzór techniczny, serwisowanie oraz wykonywanie napraw 187 szt. zestawów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja, nadzór techniczny, serwisowanie oraz wykonywanie napraw 187 szt. zestawów komputerowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.04-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.