eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › Usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach inwestycji pn.Przebudowa drogi gminnej Skokowa - Piotrkowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Prusice: Usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach inwestycji pn.: Przebudowa drogi gminnej Skokowa - Piotrkowice
Numer ogłoszenia: 300936 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280332 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice, Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach inwestycji pn.: Przebudowa drogi gminnej Skokowa - Piotrkowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprawowania kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach inwestycji pn.: Przebudowa drogi gminnej Skokowa - Piotrkowice. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr ewid.: 84 AM-1, obręb Skokowa, 360, 365/2, 399 obręb Piotrkowice, Gmina Prusice. Dokumentacja projektowa oraz opis zadania znajduje się na stronie Zamawiającego: www.bip.prusice.pl zamówienia publiczne/2011/Przebudowa drogi gminnej Skokowa - Piotrkowice. Strony ustalają, że określony w ust 1 przedmiot umowy obejmuje w szczególności: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 6) opiniowanie wniosków od wykonawcy robót budowlanych o przesunięciu terminu wykonania prac oraz ich przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu, 7) prawo żądania od kierownika budowy lub kierownika robót wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 8) kontrolę jakości używanych materiałów łącznie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 9) żądanie usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w wykonanych robotach oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 10) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego. W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru, 11) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 12) pobyt na terenie realizacji inwestycji w każdym przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba (nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu) w okresie realizacji robót budowlanych oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową oraz dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, 13) przedkładanie pisemnych miesięcznych raportów dla Zamawiającego zawierających opis postępu prac, potwierdzenie zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem, przybliżony obmiar wykonanych robót, 14) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych, 15) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 16) udział w czynnościach przekazania wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i udział w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, 17) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem wykonawcy robót budowlanych przez cały okres budowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wypełniania obowiązków zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003 roku Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przepisami BHP. Wykonawca nie będzie posiadał prawa do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, w szczególności dotyczy to wydawania poleceń wykonywania dodatkowych robót budowlanych. Zamawiający wyznacza osobę, która będzie sprawować funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej na koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego. Szczegółowy zakres robót budowlanych, które mają zostać objęte nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa, w tym specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROMOST Włodzimierz Frąckowiak, ul. Polna 10, 56-320 Krośnice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51660,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.