eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Utrzymanie zieleni w pasach drogowych na terenie gminy Będzin w 2010 r.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-03

Numer ogłoszenia: 30086 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 20304 - 2010 data 25.01.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Prezydent Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, fax. (032) 267 62 19.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.2).
  • W ogłoszeniu jest: III.2) WARUNKI UDZIAŁU po zmianie ogłoszenia data zamieszczenia: 29.01.2010 Numer ogłoszenia: 21635 - 2010; Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.Wykazu wykonanych jak również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (na lub wg druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). Wymaga się wykazania min. 1 usługi w zakresie: - koszenia traw z wygrabieniem i wywozem, - wycinki drzew, -cięć pielęgnacyjnych drzew, -cięć żywopłotów, o wartości łącznej brutto 100 000,00zł Wykonawca może wykazywać się realizacją usług w zakresie już wykonanym, w sytuacji jednak, gdy całe świadczenie nie zostało zrealizowane. Wartość usług oraz dokumenty potwierdzające ich należytą realizację powinny dotyczyć zakresu już zrealizowanego, a nie objętego umową, która jeszcze nie została wykonana. 5. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na lub wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 a do SIWZ - dla osób, którymi Wykonawca dysponuje i załącznik nr 7 b do SIWZ - dla osób, którymi Wykonawca będzie dysponował. Wykaz winien zawierać: - minimum 15 osób pracowników fizycznych do realizacji zamówienia, - min.1 osobą na stanowisko kierownika prac, kierownik prac musi posiadać minimum wykształcenie średnie, posiadać doświadczenie w pracy na terenach zieleni, minimum 2 lata w pracach na terenach zielonych, ogrodnictwie, wycince drzew i minimum 1 rok jako kierownik prac, ( każda osoba, która będzie zastępować kierownika robót w czasie jego nieobecności musi posiadać w/w kwalifikacje). 6. Wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, na lub wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 a do SIWZ - dla narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca dysponuje i załącznik nr 8 b do SIWZ - dla narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca będzie dysponował. Wykaz winien zawierać: 1. samochód wykorzystywany do czynności kontrolnych z minimum dwoma miejscami dla Zamawiającego oraz jednym dla Wykonawcy ( koszty związane z wykonywaniem czynności kontrolnych przy użyciu samochodu Wykonawcy ponosi Wykonawca)- 1 szt. 2. samochód dostawczy samowyładowczy lub ciągnik rolniczy z przyczepą - 2 szt. 3. samochód dostawczy do 3,5 t - 1 szt. 4. frezarka do pni- 1 szt. 5. piły spalinowe - min 6 szt. 6. samochód z podnośnikiem( podestem ruchomym) do pracy na wysokości- 1 szt. 7. nożyce spalinowe do cięcia żywopłotu - 2 szt. 8.kosy spalinowe- min 6 szt. 9.kosiarki samojezdne do koszenia trawy- 2 szt. 10.sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonywania zleconych prac ( grabie, motyki, siekiery itp.)...
  • W ogłoszeniu powinno być: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.Wykazu wykonanych jak również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (na lub wg druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). Wymaga się wykazania min. 1 usługi w zakresie: - koszenia traw z wygrabieniem i wywozem, - wycinki drzew, -cięć pielęgnacyjnych drzew, -cięć żywopłotów, o wartości łącznej brutto 100 000,00zł Wykonawca może wykazywać się realizacją usług w zakresie już wykonanym, w sytuacji jednak, gdy całe świadczenie nie zostało zrealizowane. Wartość usług oraz dokumenty potwierdzające ich należytą realizację powinny dotyczyć zakresu już zrealizowanego, a nie objętego umową, która jeszcze nie została wykonana. 5. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na lub wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 a do SIWZ - dla osób, którymi Wykonawca dysponuje i załącznik nr 7 b do SIWZ - dla osób, którymi Wykonawca będzie dysponował. Wykaz winien zawierać: - minimum 15 osób pracowników fizycznych do realizacji zamówienia, - min.1 osobą na stanowisko kierownika prac, kierownik prac musi posiadać minimum wykształcenie średnie, posiadać doświadczenie w pracy na terenach zieleni, minimum 2 lata w pracach na terenach zielonych, ogrodnictwie, wycince drzew i minimum 1 rok jako kierownik prac, ( każda osoba, która będzie zastępować kierownika robót w czasie jego nieobecności musi posiadać w/w kwalifikacje). 6. Wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, na lub wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 a do SIWZ - dla narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca dysponuje i załącznik nr 8 b do SIWZ - dla narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca będzie dysponował. Wykaz winien zawierać: 1. samochód wykorzystywany do czynności kontrolnych z minimum dwoma miejscami dla Zamawiającego oraz jednym dla Wykonawcy ( koszty związane z wykonywaniem czynności kontrolnych przy użyciu samochodu Wykonawcy ponosi Wykonawca)- 1 szt. 2. samochód dostawczy samowyładowczy lub ciągnik rolniczy z przyczepą - 2 szt. 3. samochód dostawczy do 3,5 t - 1 szt. 4. frezarka do pni- 1 szt. 5. piły spalinowe - min 6 szt. 6. samochód z podnośnikiem( podestem ruchomym) do pracy na wysokości- 1 szt. 7. nożyce spalinowe do cięcia żywopłotu - 2 szt. 8.kosy spalinowe- min 6 szt. 9.kosiarki samojezdne do koszenia trawy- 2 szt. 10.sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonywania zleconych prac ( grabie, motyki, siekiery itp.).. Jeżeli, Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4).
  • W ogłoszeniu jest: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych pok. 117 Urząd Miejski w Będzinie ul. 11 Listopada 20 42-500 Będzin..
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych pok. 117 Urząd Miejski w Będzinie ul. 11 Listopada 20 42-500 Będzin..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.