eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › budowa drogowego przejścia granicznego Świnoujście-Garz



Ogłoszenie z dnia 2005-06-23

POZYCJA 30058

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: budowa drogowego przejścia granicznego Świnoujście-Garz

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, do kontaktów: Jacek Ząbik, Inspektor w Wydziale Rozwoju Regionalnego Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4 lok., 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 43-03-342, 43-03-360, e-mail: czk@szczecin.uw.gov.pl, www.szczecin.uw.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, Jacek Ząbik, Inspektor w Wydziale Rozwoju Regionalnego Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (0-91) 4 303-567, 4 303-307, fax (0-91) 4 303-546, www.szczecin.uw.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, Jacek Ząbik, Inspektor w Wydziale Rozwoju Regionalnego Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (0-91) 4 303-567, 4 303-307, fax (0-91) 4 303-546, www.szczecin.uw.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, Jacek Ząbik, Inspektor w Wydziale Rozwoju Regionalnego Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (0-91) 4 303-567, 4 303-307, fax (0-91) 4 303-546, www.szczecin.uw.gov.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogowego przejścia granicznego Świnoujście-Garz. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów administracyjno-odprawowych dla polskich i niemieckich służb granicznych z zadaszeniami stref odpraw oraz infrastrukturą drogową oraz niezbędnymi obiektami technicznymi. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Świnoujście. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.24.41 - Tarasowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.24.41 - Tarasowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.22.10 - Fundamentowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.10 - Fundamentowanie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia dotyczy budowy obiektów administracyjno-odprawowych dla polskich i niemieckich służb granicznych z zadaszeniami stref odpraw oraz infrastrukturą drogową oraz niezbędnymi obiektami technicznymi. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 11;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 300 tys. PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP oraz musi spełniać wymagania określone w art.22.ust.1 ustawy PZP. B. Minimalne wymagania dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej, kadrowej i technicznej są określone w SIWZ. Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: a)zyskał w okresie ostatnich trzech lat (od 1 maja 2002 r. do 30 kwietnia 2005 r) średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 18 mln PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu rocznemu kursowi Europejskiego Banku Centralnego w dniu 31 grudnia danego roku (Informacje nt. kursów Europejskiego Banku Centralnego można znaleźć na stronie internetowejECB.http://www.ecb.int/stats/exchange/eurofxref/html/index.en.html); b)posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 5 mln PLN; c)w okresie ostatnich 5 latach (od 1 maja 2000 r. do 30 kwietnia 2005 r.), (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 projektów, odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 15 mln PLN każdy. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu rocznemu kursowi EBC w dniu 31 grudnia danego roku. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę powyższe warunki powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. C. Dla potwierdzenia spełnienia ogólnych i szczegółowych warunków uczestnictwa Wykonawcy przedłożą dokumenty określone w SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 09.08.2005, cena - 650.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.08.2005, godzina 10:15, Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70 - 502 Szczecin(Wydział Rozwoju Regionalnego, pok. 227).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Współfinansowanie z funduszy Unii Europejskiej pochodzących z programu Współpracy Przygranicznej Polska-Niemcy CBC PHARE 2003 NR PL 2003/005-708.08. 2) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.