eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa środków czystościowych, środków do mycia i dezynfekcji, kuwet do dezynfekcji, toreb foliowych do gromadzenia i transportuodpadów medycznych, tkanki ludzkiej, odpadów komunalnych, leków cytostatycznych oraz na dostawę żeli do badańEKG, KTG, USG, rę

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Warszawa: Dostawa środków czystościowych, środków do mycia i dezynfekcji, kuwet do dezynfekcji, toreb foliowych do gromadzenia i transportu: odpadów medycznych, tkanki ludzkiej, odpadów komunalnych, leków cytostatycznych oraz na dostawę żeli do badań: EKG, KTG, USG, rękawiczek winylowych dla WSB SP ZOZ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 30056 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Bródnowski SP ZOZ , ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3265353, faks 022 3265834.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital-brodnowski.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystościowych, środków do mycia i dezynfekcji, kuwet do dezynfekcji, toreb foliowych do gromadzenia i transportu: odpadów medycznych, tkanki ludzkiej, odpadów komunalnych, leków cytostatycznych oraz na dostawę żeli do badań: EKG, KTG, USG, rękawiczek winylowych dla WSB SP ZOZ w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przdemiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych, środków do mycia i dezynfekcji, kuwet do dezynfekcji, toreb foliowych do gromadzenia i transportu: odpadów medycznych, tkanki ludzkiej, odpadów komunalnych, leków cytostatycznych oraz dostawa żeli do badań: EKG, KTG, USG, rękawiczek winylowych dla WSB SP ZOZ w Warszawie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto: 4. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wypełniona specyfikacja asortymentowo- cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 6. W przypadku składania ofert na część 4: 1) poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9,10 i 11 - do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i używania oraz oznakowane znakiem CE - zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 869 z późn. zm.), 2) poz. 8 - do oferty należy dołączyć potwierdzenie zgłoszenia oferowanego produktu do krajowego systemu informowania o kosmetykach na podstawie ustawy z dnia 30.03.2001 r. o kosmetykach, 3) do oferty należy dołączyć karty charakterystyki chemicznej oferowanych produktów - dotyczy wszystkich pozycji dla części 4, 4) do oferty należy dołączyć ulotki informacyjne o składzie chemicznym preparatu, badania dotyczące spektrum działania i czasie działania - dotyczy wszystkich pozycji dla części 4. 7. W przypadku składania ofert na część 5 - do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i używania oraz oznakowane znakiem CE - zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 869 z późn. zm.), 8. W przypadku składania ofert na część 6 lub 8, - próbki oferowanych wyrobów w celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania określone w specyfikacji przez Zamawiającego. Próbki mają być załączone w ilości po 1 sztuce dla każdej pozycji w przypadku składania ofert na część 6 oraz w przypadku składania ofert na część 8 dla poz. 1, 2 i 3 w ilości po 1 opakowaniu dla każdej pozycji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital-brodnowski.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSB SP ZOZ Warszawa ul. Kondratowicza 8..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 23, blok A) w Warszawie przy ul. Kondratowicza 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków czystościowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów czystościowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów czystościowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zestawów myjących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów myjących.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa preparatów do myjni dezynfektora produkcji firmy: netzsch newamatic ho-1 i wd 425 belimed.,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do myjni dezynfektora produkcji firmy: netzsch newamatic ho-1 i wd 425 belimed.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa kuwet do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kuwet do dezynfekcji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa toreb foliowych do gromadzenia i transportu odpadów medycznych, tkanki ludzkiej, odpadów komunalnych oraz leków cytostatycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa toreb foliowych do gromadzenia i transportu odpadów medycznych, tkanki ludzkiej, odpadów komunalnych oraz leków cytostatycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa żeli do badań EKG, KTG i USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żeli do badań EKG, KTG i USG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa rękawiczek winylowych jednorazowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek winylowych jednorazowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.