Warszawa: Dostawa środków czystościowych, środków do mycia i dezynfekcji, kuwet do dezynfekcji, toreb foliowych do gromadzenia i transportu: odpadów medycznych, tkanki ludzkiej, odpadów komunalnych, leków cytostatycznych oraz na dostawę żeli do badań: EKG, KTG, USG, rękawiczek winylowych dla WSB SP ZOZ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 30056 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Bródnowski SP ZOZ , ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3265353, faks 022 3265834.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital-brodnowski.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystościowych, środków do mycia i dezynfekcji, kuwet do dezynfekcji, toreb foliowych do gromadzenia i transportu: odpadów medycznych, tkanki ludzkiej, odpadów komunalnych, leków cytostatycznych oraz na dostawę żeli do badań: EKG, KTG, USG, rękawiczek winylowych dla WSB SP ZOZ w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przdemiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych, środków do mycia i dezynfekcji, kuwet do dezynfekcji, toreb foliowych do gromadzenia i transportu: odpadów medycznych, tkanki ludzkiej, odpadów komunalnych, leków cytostatycznych oraz dostawa żeli do badań: EKG, KTG, USG, rękawiczek winylowych dla WSB SP ZOZ w Warszawie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto: 4. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wypełniona specyfikacja asortymentowo- cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 6. W przypadku składania ofert na część 4: 1) poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9,10 i 11 - do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i używania oraz oznakowane znakiem CE - zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 869 z późn. zm.), 2) poz. 8 - do oferty należy dołączyć potwierdzenie zgłoszenia oferowanego produktu do krajowego systemu informowania o kosmetykach na podstawie ustawy z dnia 30.03.2001 r. o kosmetykach, 3) do oferty należy dołączyć karty charakterystyki chemicznej oferowanych produktów - dotyczy wszystkich pozycji dla części 4, 4) do oferty należy dołączyć ulotki informacyjne o składzie chemicznym preparatu, badania dotyczące spektrum działania i czasie działania - dotyczy wszystkich pozycji dla części 4. 7. W przypadku składania ofert na część 5 - do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i używania oraz oznakowane znakiem CE - zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 869 z późn. zm.), 8. W przypadku składania ofert na część 6 lub 8, - próbki oferowanych wyrobów w celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania określone w specyfikacji przez Zamawiającego. Próbki mają być załączone w ilości po 1 sztuce dla każdej pozycji w przypadku składania ofert na część 6 oraz w przypadku składania ofert na część 8 dla poz. 1, 2 i 3 w ilości po 1 opakowaniu dla każdej pozycji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital-brodnowski.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSB SP ZOZ Warszawa ul. Kondratowicza 8..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 23, blok A) w Warszawie przy ul. Kondratowicza 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków czystościowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów czystościowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów czystościowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zestawów myjących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów myjących.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa preparatów do myjni dezynfektora produkcji firmy: netzsch newamatic ho-1 i wd 425 belimed.,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do myjni dezynfektora produkcji firmy: netzsch newamatic ho-1 i wd 425 belimed.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa kuwet do dezynfekcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kuwet do dezynfekcji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa toreb foliowych do gromadzenia i transportu odpadów medycznych, tkanki ludzkiej, odpadów komunalnych oraz leków cytostatycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa toreb foliowych do gromadzenia i transportu odpadów medycznych, tkanki ludzkiej, odpadów komunalnych oraz leków cytostatycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa żeli do badań EKG, KTG i USG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żeli do badań EKG, KTG i USG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa rękawiczek winylowych jednorazowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek winylowych jednorazowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa produktów i wyrobów wykorzystywanych w terapii nerkozastępczej kompatybilne z posiadanym aparatem Multifiltrate CiCa
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Zakup i dostawa endoskopu mysiego dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.