Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-08-02
Strzyżów: "Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych na terenie Gminy i Miasta Strzyżów w roku szkolnym 2016/2017"
Numer ogłoszenia: 300184 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
69000848700000, ul.
ul. Słowackiego
8,
38-100
Strzyżów, woj.
podkarpackie, państwo
, tel.
172 761 109, e-mail
, faks
172 760 262.
adres strony internetowej http://mgops.itl.pl/
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1.
2.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
69000848700000, ul.
ul. Słowackiego
8,
38-100
Strzyżów, woj.
podkarpackie, państwo
, tel.
172 761 109, e-mail
, faks
172 760 262.
adres strony internetowej http://mgops.itl.pl/
, adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
http://mgops.itl.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://mgops.itl.pl/
Dostęp do dokumentów zamówienia jest ograniczony- więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pocztą Polską lub osobiście
Pod adres:
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Słowackiego 8, 38-100 Strzyżów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych na terenie Gminy i Miasta Strzyżów w roku szkolnym 2016/2017"Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3)
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.1.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych na terenie Gminy i Miasta Strzyżów w roku szkolnym 2016/2017 w podziale na następujące zadania: Zadanie Nr 1 Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. Szkoła Podstawowa Brzeżanka - 10 posiłków Szkoła Podstawowa Glinik Charzewski - 13 posiłków Szkoła Podstawowa Glinik Zaborowski - 10 posiłków Szkoła Podstawowa Wysoka Strzyżowska - 26 posiłków Szkoła Podstawowa Nr 1 w Strzyżowie im. Orła Białego - 8 posiłków Zespół Szkół Grodzisko - 77 posiłków Zespół Szkół Wysoka Strzyżowska - 41 posiłków Zespół Szkół Żarnowa - 21 posiłków Zespół Szkół Żyznów - 31 posiłków Zadanie Nr 2 Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych: Liceum Ogólnokształcące w Strzyżowie - 12 posiłków Zespół Szkół Technicznych w Strzyżowie - 31 posiłków Dzienna ilość posiłków podana wg. stanu na maj 2016 r. Opis przedmiotu zamówienia. Dla zadania Nr 1 wymagane jest by gorący posiłek jednodaniowy był dostarczany przemiennie tj. zupa z wkładką mięsną lub kiełbasą - 2 razy w tygodniu. Jedna porcja zupy nie mniej niż 350 ml. Do zupy dodatkowo pieczywo (100 gram). Drugie danie (jednogarnkowe) - 2 razy w tygodniu (m. innymi: łazanki z kapustą i pieczarkami, gołąbki, pierogi, naleśniki, kopytka, fasolka po bretońsku, risotto itp.). Jedna porcja nie mniej niż 250 gram. Pełne drugie danie - 1 raz w tygodniu (1 porcja mięsa nie mniej niż 80 g. z wyjątkiem skrzydełek, podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte). Do tego zamiennie np. ziemniaki, kasza, ryż (ok.200 g) oraz surówka lub gotowane warzywa (100 g). Dla zadania Nr 2 wymagane jest by gorący posiłek jednodaniowy był dostarczany przemiennie tj. zupa z wkładką mięsną lub kiełbasą - 2 razy w tygodniu, Jedna porcja zupy nie mniej niż 350 ml. Do zupy dodatkowo pieczywo (100 gram). Drugie danie (jednogarnkowe) - 2 razy w tygodniu (m. innymi: łazanki z kapustą i pieczarkami, gołąbki, pierogi, kopytka, fasolka po bretońsku, risotto, naleśniki itp.) Jedna porcja nie mniej niż 250 gram. Pełne drugie danie - 1 raz w tygodniu (1 porcja mięsa nie mniej niż 80 g. z wyjątkiem skrzydełek, podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte). Do tego zamiennie np. ziemniaki, kasza, ryż (ok.200 g) oraz surówka lub gotowane warzywa (100 g).
II.1.5) Główny kod CPV - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
Dodatkowe kody CPV - Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55524000-9
II.1.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia:
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.1.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 05/09/2016
II.1.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Określenie warunków:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Czy zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
III.1.4) Informacje dodatkowe
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
III.5) WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dodatkowe informacje:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Dodatkowe informacje:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Dodatkowe informacje:
Czy w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:Czy przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 70 |
Jakość posiłku wyrażona w jego oferowanej tygodniowej wartości kalorycznej | 30 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli dotyczy)
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Dodatkowe informacje
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań :
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Dodatkowe informacje:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Dodatkowe informacje:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich muszą być sporządzone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertyJęzyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: 11/09/2016
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane jest by gorący posiłek jednodaniowy był dostarczany przemiennie tj. zupa z wkładką mięsną lub kiełbasą - 2 razy w tygodniu.
Jedna porcja zupy nie mniej niż 350 ml. Do zupy dodatkowo pieczywo (100 gram).
Drugie danie (jednogarnkowe) - 2 razy w tygodniu (m. innymi: łazanki z kapustą i pieczarkami, gołąbki, pierogi, naleśniki, kopytka, fasolka po bretońsku, risotto itp.).
Jedna porcja nie mniej niż 250 gram.
Pełne drugie danie - 1 raz w tygodniu (1 porcja mięsa nie mniej niż 80 g. z wyjątkiem skrzydełek, podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte). Do tego zamiennie np. ziemniaki, kasza, ryż (ok.200 g) oraz surówka lub gotowane warzywa (100 g).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3, 55524000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 05/09/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena |
Część nr: 2
Nazwa: Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane jest by gorący posiłek jednodaniowy był dostarczany przemiennie tj. zupa z wkładką mięsną lub kiełbasą - 2 razy w tygodniu,
Jedna porcja zupy nie mniej niż 350 ml. Do zupy dodatkowo pieczywo (100 gram).
Drugie danie (jednogarnkowe) - 2 razy w tygodniu (m. innymi: łazanki z kapustą i pieczarkami, gołąbki, pierogi, kopytka, fasolka po bretońsku, risotto, naleśniki itp.)
Jedna porcja nie mniej niż 250 gram.
Pełne drugie danie - 1 raz w tygodniu (1 porcja mięsa nie mniej niż 80 g. z wyjątkiem skrzydełek, podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte). Do tego zamiennie np. ziemniaki, kasza, ryż (ok.200 g) oraz surówka lub gotowane warzywa (100 g).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3, 55524000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 05/09/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 15 we Wrocławiu.
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Świadczenie usług żywienia na potrzeby: Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałem Przedszkolnym, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lidzbarku Warmińskim
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.