eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Jaworznie i obsługa centrali telefonicznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Jaworzno: Usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Jaworznie i obsługa centrali telefonicznej.
Numer ogłoszenia: 300086 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Jaworznie , ul. Grunwaldzka 274, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 0-32 6165494 w. 335, faks 0-32 6163599.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/Jaworzno.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Jaworznie i obsługa centrali telefonicznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Ochrona fizyczna obiektu i mienia wraz z monitoringiem wizyjnym: 1.Pełniący obowiązki pracownicy ( ochrona, monitoring) muszą posiadać co najmniej licencję pracownika ochrony I stopnia (wymóg bezwględny) oraz poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiacych tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone ( nie dotyczy pracownika centrali telefonicznej. Pracownik obsługujący centralę telefoniczną również nie musi posiadać licencji pracownika ochrony. Pracownik nadzoru nad sposobem prowadzenia ochrony winien posiadać licencję pracownika ochrony II stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiacych tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone . 2.Pracownika ochrony winien być: a)umundurowany z identyfikatorem firmy(identyfikator musi posiadać nazwę lub logo firmy, zdjęcie, imię i nazwisko pracownika), b)wyposażony w łączność bezprzewodową oraz urządzenie doumożliwiające wezwanie patrolu interwencyjnego ( radiotelefon, telefon komórkowy), c)być zatrudniny na umowę o pracę, d)być ubezpieczonym od NW e)przeszkolony w zakresie przepisów bhp, p.poż, postępowania w przypadku zagrożenia teroryzmem 3.Podstawowe zadania i obowiązki pracownka ochrony: Prowadzenie stałej obserwacji osób wchodzących do budynku i w nim przebywających oraz kierowanie interesantów przybywających na pisemne wezwanie Urzędu Skarbowego. W przypadku braku wezwania Urzędu Skarbowego należy telefonicznie się skontaktować z danym pracownikiem Urzędu Skarbowego celem ustalenia czy dana osoba będzie przyjęta, W stosunku do osób które swym zachowaniem stwarzają uzasadnione podejrzenie naruszenia lub zagrożenia porządku, pracownicy ochrony dokonująsprawdzenia celu ich przybycia, Niedopuszczanie na teren Urzędu i terenu bezpośrednio przyległego osób zakłócajacych porządek publiczny, Nie wpuszczanie do budynku Urzędu osób, których zachowanie wskazuje na to, że są pod wpływem alkoholu, Meldowanie niezwłocznie właściwym przełożonym o próbach wchodzenia do budynku nietrzeźwych pracowników Urzedu Skarbowego lub zauważonej próbie wnoszenia napoi alkoholowych, Zapobieganie wchodzeniu i przebywaniu na terenie obiektu po godzinach pracy osób nieuprawnionych lub nieupowaznionych przez zamawiającego w formie pisemnej, Zamknięcie wejść do budynku po pracy i otwarcie przed rozpoczęciem pracy, Sprawdzenie przed objęciem służby czy klucze do pomieszczeń znajdują się w ustalonym miejscu (gablota, kaseta metalowa) oraz wydawanie i ich przyjmowanie w trakcie służby osobom uprawnionym do ich dysponowania, Sprawdzenie po godzinach pracy czy wszyscy pracownicy i interesanci opuścili budynek oraz czy wszystkie pomieszczenia wewnętrzne zostały zamkniete a klucze do nich przekazano na portiernię: informowanie zamawiajacego o niedoborach kluczy, Sprawdzenie czy pomieszczenia podlegajace szczególnej ochronie zostały zaplombowane a klucze zostały zabezpieczone w woreczkach i zamknięte w metalowej kasecie, Sprawdzenie czy nie pozostawiono w budynku otwartych okien i kranów mogących spowodować zalanie, Wygaszanie oświetlenia dziennego na korytarzach, Dokonywanie obchodów po godzinach pracy i w ciągu nocy wewnątrz i na zewnątrz budynku celem sprawdzenia stanu zabezpieczenia obiektu i poszczególnych jego pomieszczeń oraz wykrycia na czas ognisk ewentualnego pożaru lub innych awarii, Niedopuszczenie do bezprawnego wynoszenia lub wywożenia mienia z terenu chronionego obiektu ( mienia, materiałów biurowych, sprzętu kancelaryjno-biurowego, elektronicznego itp.) Wezwanie policji i powiadomienie osoby funkcyjnej Urzędu Skarbowego w przypadku stwierdzenia na terenie obiektu osoby nieupowżnionej, Powiadomienie osoby funkcyjnej w przypadku ujawnienia otwartych drzwi, braku plomby na drzwiach pomieszczenia o szczególnym znaczeniu; nie należy otwierać woreczka z kluzami do momentu przyjazdu osoby funkcyjnej, W przypadku pożaru ogłosić alarm i wezwać pracowników Urzędu Skarbowego do podjęcia gaszenia pożaru w zarodku przy uzyciu gaśnic, po pracy Urzędu działania gaśnicze realizować samodzielnie. Wezwać straż Pożarną, powiadomić Naczelnika Urzędu a w razie jego nieobecności jego zastępcę. Powiadomić Komendę Policji i wspólnie z przybyłymi policjantami zabezpieczyć miejsce pożaru, W przypadku włączenia się sygnału linii antywłamaniowej należy sprawdzić na centralce z jakiego rejonu pochodzi sygnał i natychmiast sprawdzić stan zagrożenia, Nadzór nad właściwym zaparkowaniem i opuszczaniem parkingu przez uzytkowników, Interwencja w przypadku powzięcia wiadomości lub podjrzenia o zagrożeniu osób lub mienia w gracach określonych ustawa o ochronie osób i mienia oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, Dojazd grupy interwencyjnej do obiektu zamawiajacego Do zadań pracownika ochrony należy również: a)Udzielanie informacji o lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych UrzęduSkarbowego, b)Przedkładanie listy obecności do podpisu pracownikom Urzędu, codziennie o godzinie 6.30 oraz odbieranie listy pracowników po godzinach pracy Urzędu ( za potwierdzeniem odbioru) c)Prowadzenie dokumentacji: Dziennik Służby Zeszyt wydanych i zdanych kluczy Zeszyt przekazania i odbioru listy obecności Zeszyt usterek i remontów Powyzsze zadania mają być wykonywane przez jednego pracownika ochrony całodobowo, przez 24 godziny i codziennie w tym w niedzielę i święta. Monitoring wizyjny 1.Obserwacja obrazu z systemu monitoringu wizyjnego zainstalowanego w budynku Urzędu Skarbowego w Jaworznie przystosowanego do pracy ciągłej, posiadającego możliwość wyboru obserwacji z poojedynczych kamer z możliwościa przechowywania zarejestrowanego obrazu przez 30 dni. Obserwacja obrazu z systemu monitoringu wizyjnego ma być wykonywana przez jednego pracownika ochrony codziennie od poniedziałku do piatku w godzinach: poniedziałek 7.00-18.00, od wtorku do piątku : 7.00-15.00. II. Obsługa centrali telefonicznej Obsługa centrali telefonicznej w budynku Urzędu Skarbowego w Jaworznie przez jednego pracownika odbywa się codziennie w godzinach pracy Zamawiajacego tj. w poniedziałek od 7.00 do 18.00 oraz od wtorku do piatku w godzinach od 7.00 do 15.00 i obejmuje łączenie rozmów telefonicznych zewnętrznych z pracownikami i służbami Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 64.14.20.01 - 64.14.20.01 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówiemogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonych, w specyfikacji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i udokumentują , że: posiadają aktualną ( z terminem ważności minimum do 31 października 2011 r.) koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 roku (Dz.U. Nr 114, poz. 740 z poźn. zm.) - art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.) i udokumentują, że: w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia o podobnym zakresie ( tj. w budynkach użyteczności publicznej takich jak budynki biurowe, urzędy skarbowe, urzędy miejskie, banki) , którego okres realizacji wyniósł co najmniej 12 miesięcy , a wartość zamówienia za 12 miesięcy przekroczyła 100.000,00 z podatkiem VAT zł. Przedstawią pozytywne referencje takich instytucji, że usługi te zostały wykonane należycie. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp.), tj. : udokumentują , że posiadają aktualne ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia ubezpieczenie powinno obejmować reżimy odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej ; wartość ubezpieczenia 2.000.000,00 PLN (słownie : dwa miliony PLN) d)Zatrudniają co najmniej jedną osobę, która będzie nadzorowała i kontrolowała pracę pracowników ochrony, posiadającą licencję I lub II stopnia (bezwzględny wymóg), e)Dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. skierują do pracy osoby z doświadczeniem , przeszkolone, posiadające licencje, odpowiednie zezwolenia itp. f)Posiadają aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Radiokomunikacji na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych do łączności, g)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity z 2007 Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Akceptują warunki umowne określone w załączonym do SIWZ Projekcie umowy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń , których wykaz zawiera rozdział 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii bądź odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie): 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ 3.Wykaz wykonanych usług: w okresie ostatnich trzech lat licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia o podobnym zakresie (tj. w budynkach użyteczności publicznej takich jak budynki biurowe, urzędy skarbowe, urzędy miejskie, banki ) którego okres realizacji wyniósł co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia za 12 miesięcy przekroczyła 100.000,00 PLN z podatkiem VAT (dot. części I )- załącznik nr 4 do SIWZ. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne : koncesje, zezwolenia lub licencje jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. w przypadku realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia to , zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 Nr 145, poz. 1221 ze zm.) licencja pracownika ochrony co najmniej I stopnia. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do ofert należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Polisa lub inny dokument aktualnego ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności określonej w pkt IV.1. SIWZ wraz z dowodem zapłaty składki z tyt. zawarcia umowy ubezpieczenia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii. Kserokopie dokumentów wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel poświadcza używając zwrotu: za zgodność z oryginałem oraz umieszczając podpis i pieczęć Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - czas dojazdu grupy interwencyjnej - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/jaworzno.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274, 43-600 Jaworzno I p. pok. 119.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Jaworznie ul. Grunwaldzka 274 43-600 Jaworzno I p. pok. 119.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.