eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › świadczenie usług ochrony osób i mienia na potrzeby Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2007-05-25

POZYCJA 29982

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: świadczenie usług ochrony osób i mienia na potrzeby Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie, do kontaktów: Agnieszka Willer, ul. Rajska 1, 31-124 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6332210, e-mail: biblioteka@wbp.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wbp.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług ochrony osób i mienia na potrzeby Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 23. Główne miejsce świadczenia usług: Siedziba Zamawiającego, Kraków, ul. Rajska 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia na potrzeby Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie oraz utrzymanie czystości chodnika przed budynkiem Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie przez okres trwania umowy tj. 36 miesięcy. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Całodobową ochronę budynku Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej położonego w Krakowie, przy ul. Rajskiej 1 w granicach wyznaczonego i oznakowanego obszaru obiektu. Wymagana ochrona będzie wykonywana : od godz. 8:00 do godz. 12:00 przez jednego pracownika ochrony, od godz. 12:00 do godz. 8:00 dnia następnego przez dwóch pracowników ochrony. Łączny wymiar ochrony - 42 osobogodziny ochrony na dobę. Pracownicy ochrony musza posiadać licencje pracownika ochrony fizycznej przynajmniej I stopnia. Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni jednolite mundury z emblematami i identyfikatorem oraz środki przymusu bezpośredniego. Wykonawca jest obowiązany zapewnić także środki łączności bezprzewodowej. 2.Ochronę przewożonych eksponatów samochodem przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych na terenie Krakowa w ramach kosztów ochrony obiektu, a poza granicami Krakowa - wg każdorazowo uzgodnionej ceny; 3.W razie konieczności zorganizowania wystawy cennych eksponatów - zapewnienie uzbrojonych pracowników; 4.Utrzymanie czystości chodnika należącego do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie przy ul. Rajskiej 1 poprzez: Prace związane z utrzymaniem chodnika będą świadczone od poniedziałku do niedzieli włącznie. Ww. prace będą wykonywane przed otwarciem Biblioteki, tj. do godziny 8:00, a w okresie zimowym podczas opadów śniegu na bieżąco, w zależności od potrzeb. 5.Wykonawca sfinansuje, w okresie trwania umowy inwestycje poprawiające stan bezpieczeństwa obiektu tj. modernizację i rozbudowę istniejącego systemu monitoringu na kwotę 12.000,00 PLN, zgodnie z projektem, zaakceptowanym przez Zamawiającego w formie aneksu do umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Koncesję na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 5.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych także wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres wykonywanej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 92.52.12.00 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.12.00 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: 1. świadczenie usług ochrony osób i mienia w wymiarze 42 osobogodzin na dobę; 2. świadczenie usługi utrzymania w czystości chodnika przed siedzibą Zamawiającego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4,500 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: posiadają koncesję na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 2.1.wykonali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej 4 usługi ochrony obiektów użyteczności publicznej, gdzie wartość usługi wynosiła nie mniej niż 80.000 PLN; 2.2.dysponują co najmniej 20 osobami z licencją pracownika ochrony fizycznej przynajmniej I stopnia; 2.3.dysponują co najmniej 2 osobami z licencją pracownika ochrony fizycznej II stopnia; 2.4.dysponują co najmniej 1 grupą interwencyjną zdolną dotrzeć do siedziby Zamawiającego w czasie 7 minut od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji; 2.5.dysponują własną stacją monitorowania oraz własną częstotliwością (pasmo, łącze bezprzewodowe) oraz wyposażą osoby wykonujące usługi w system łączności radiowej do wzajemnego komunikowania się środkami łączności; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia tj.: wykażą, że firma Wykonawcy jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 500.000,00zł. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie dokonana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, wg formuły \spełnia/ nie spełnia\ wymagany warunek. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Koncesję na wykonywanie zadań związanych z ochroną osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 5.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych także wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres wykonywanej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę jawną zaświadczenie powinno dotyczyć samej spółki. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy ubezpieczeniowej na kolejne okresy związane z realizacją zamówienia. 9.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. 2, 6, 7, 10 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)a zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 9 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Doświadczenie 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbp.krakow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 09:30, Siedziba Zamawiającego, Sekretariat, pok. 200.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.