eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE WYMIANY POSADZKI W HALI SPORTOWEJ W BUDYNKU NR 12 WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Wrocław: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE WYMIANY POSADZKI W HALI SPORTOWEJ W BUDYNKU NR 12 WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 299721 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.wso.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE WYMIANY POSADZKI W HALI SPORTOWEJ W BUDYNKU NR 12 WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, uzyskanie pozwolenia na budowę, oraz wykonanie wymiany posadzki w hali sportowej w budynku nr 12 WSOWL przy ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu. 1. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik do siwz i obejmuje w szczególności: 1.1 W zakresie prac projektowych (dot. projektu budowlanego i wykonawczego): 1.1.1 Inwentaryzacja stanu istniejącego w granicach robót. 1.1.2 Wykonanie niezbędnych pomiarów. 1.1.3 Przedstawienie koncepcji proponowanych rozwiązań. 1.1.4 Projekt konstrukcji nowej posadzki i fundamentów pod zakotwienia urządzeń sportowych, 1.1.5 Projekt wentylacji mechanicznej przestrzeni pod posadzkowej, 1.1.6 Projekt kolorystyki boisk i linii na hali sportowej 1.1.7 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 1.1.8 Kosztorys inwestorski 1.1.9 Przedmiar robót 1.1.10 Zestawienie planowanych robót w kolejności technologicznej ich wykonania, obliczenie i podanie ilości ustalonych jednostek przedmiarowych, wskazanie podstaw do ustalenia szczegółowego opisu robót sporządzone na podstawie dokumentacji projektowej i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 1.1.11 Zbiorcze zestawienie kosztów. 1.1.12 Uzyskanie wszelkich uzgodnień wymaganych odrębnymi przepisami. 1.1.13 Uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim. 1.1.14 Pełnienie nadzoru autorskiego. Koncepcja o której mowa w pkt. 1.2.1.3 musi uzyskać pozytywną opinię zamawiającego. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie określenia szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. W projekcie budowlanym i wykonawczym należy uwzględnić warunki i wymagania określone w uzgodnieniach i innych wymaganych decyzjach i postanowieniach. 1.2 W zakresie robót rozbiórkowych: 1.2.1 Rozebranie drewnianej posadzki, listew i cokołów. 1.2.2 Rozebranie podłogi drewnianej. 1.2.3 Rozebranie legarów podłogowych. 1.2.4 Usunięcie podbudowy betonowej, z kruszywa i gruntu stabilizowanego. 1.2.5 Demontaż urządzeń sportowych i złożenie ich we wskazanym miejscu. 1.2.6 Wywóz i utylizacja odpadów (bezpośrednio po ich wytworzeniu - brak miejsca na składowanie). 1.3 W zakresie robót związanych z wykonaniem nowej podłogi: 1.3.1 Wykucie pionowych bruzd w ścianach i wykonanie wentylacji mechanicznej z programatorem dobowym. 1.3.2 Dwukrotne odgrzybianie ścian. 1.3.3 Wykonanie podbudowy betonowej pod mocowanie kotew dla urządzeń sportowych. 1.3.4 Wykonanie podsypki z gotowego kruszywa (np. z glinoporytu). 1.3.5 Wykonanie podkładu betonowego. 1.3.6 Wykonanie izolacji przeciwwodnych z folii polietylenowej. 1.3.7 Wykonanie izolacji cieplnej i przeciw dźwiękowej z płyt styropianowych. 1.3.8 Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu. 1.3.9 Impregnacja zabezpieczająca przeciw zagrzybieniu legarów. 1.3.10 Ułożenie legarów podłogowych podłużnych i poprzecznych na podkładach gumowych. 1.3.11 Wykonanie ślepej podłogi z płyt wiórowych (dwie warstwy). 1.3.12 Nawierzchnia z tworzywa sztucznego z wykończeniem, z malowaniem pasów i osadzeniem uchwytów lub kotew (śrub kotwowych). 1.3.13 Ułożenie listew przyściennych. 1.3.14 Usunięcie uszkodzeń tynków i malatury powstałych w czasie robót budowlanych. 1.3.15 Montaż urządzeń sportowych. Szczegółowe informacje formalne i techniczne zostały zawarte w rozdziale IV pkt 2 siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 240.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości: - 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2. Wykonawcy nie spełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 Ustawy Pzp). 3. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjały technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 4.1. Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, uwzględniając zapis rozdziału VIII, niezbędne do wykonania zamówienia: 4.1.1 liczba osób 1 - Kierownik budowy - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy w wymiarze 3 lat, 4.1.2 liczba osób 1 - Projektant - wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe przy pracach projektowych w wymiarze 5 lat, W przypadku zaproponowania osób, które nie znają języka polskiego, wykonawca powinien zapewnić tłumacza. 4.2. Udokumentować wykonanie w okresie: 4.2.1 Ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwóch wykonanych prac projektowych, których przedmiotem były prace projektowe, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ( prace projektowe przy obiektach sportowych kubaturowych) objętych zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. każda. 4.2.2 Ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej co najmniej dwóch wykonanych robót, których przedmiotem były roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym objętych zamówieniem ( wszelkie roboty w kubaturowych obiektach sportowych), o wartości nie mniejszej niż 750 tys. każda. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 5. Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII i IX siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. - załącznik 1. W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 1.2 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenia od każdego z podmiotów. 1.3 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - załącznik 3. Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 1.4 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 4. W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 5. W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu zrealizowanych przedsięwzięć obrazujących doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie: 2.1.1 Ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwóch wykonanych prac projektowych, których przedmiotem były prace projektowe, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ( prace projektowe przy obiektach sportowych kubaturowych) objętych zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. każda - załącznik 6. 2.1.2 Ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej co najmniej dwóch wykonanych robót, których przedmiotem były roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym objętych zamówieniem ( wszelkie roboty w kubaturowych obiektach sportowych), o wartości nie mniejszej niż 750 tys. każda., z podaniem opisu zakresu wykonywanych prac, ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencji od inwestora. Wykaz musi zawierać co najmniej 2 realizacje jednak nie więcej niż 15 przykładów wykonanych robót. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO - załącznik 7. W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 2.2 Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien zawierać minimum osoby w zakresie spełniania warunków określonych w rozdz. VII pkt. 4.1. - załącznik 8. 2.3 Wykaz dokumentów potwierdzających, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia, w szczególności wymienione w rozdziale VII pkt. 4.1. posiadają wymagane uprawnienia. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów w nim wyszczególnionych. - załącznik 9. 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1. Polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. - załącznik 10. 4. Inne dokumenty i oświadczenia wymagane przez zamawiającego, jakie maja dostarczyć wykonawcy. 4.1 Formularz cenowy przygotowany na podstawie warunków przedstawionych przez zamawiającego- załącznik A 4.2 Ogólna informacja o firmie (wg wzoru) - załącznik 11. 4.3 Komplet oświadczeń (wg wzoru SIWZ) - załącznik 12. 4.4 Harmonogram rzeczowy realizacji zadania, który powinien obejmować wykonanie wszystkich zadań określonych w siwz przy uwzględnieniu wszystkich osób i podmiotów zaangażowanych w realizację zadania w czasie określonym przez zamawiającego, tj. wykonawca musi zadeklarować zakończenie realizacji zadania i przedstawienie przedmiotu zamówienia do odbioru nie później niż określił to w terminie wykonania zadania od dnia podpisania umowy z zamawiającym - załącznik 13. W przypadku dwóch lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia wykonawcy przygotowują wspólny harmonogram 4.5 Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów- załącznik 14. 4.6 Dowód wpłaty wadium - załącznik 15. 4.7 Wskazanie podwykonawców oraz zakresu robót które wykonawca zamierza im powierzyć (jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców, w przeciwnym przypadku wpisać nie dotyczy - załącznik 16. 4.8 Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających wykonawcy osoby zdolne do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępnienia - załącznik 17. 4.9 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp - załącznik 18..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania robót - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.wso.wroc.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, bud.104, pok. 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, Kancelaria Jawna - bud. 8, pokój nr 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin i miejsce otwarcia ofert : 1 grudnia 2008 r. o godz. 11:30 - w siedzibie zamawiającego budynek nr 113 - pokój nr 125 (I piętro) ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław 2. Informacji oraz wyjaśnień związanych z przetargiem udziela upoważniony przedstawiciel zamawiającego: 2.1 Kwestie formalne : Szymon Kułaga, fax. (071) 765 -84 -25; 2.2 Kwestie merytoryczne związane z przedmiotem zamówienia: Lidia Pietrzak, Jan Kunert fax. (071) 765 -84 -25; 3. Zamawiający, dopuszcza pisemną oraz za pomocą faksu formę składania wniosków, oświadczeń, zawiadomień, zapytań i odpowiedzi, z wyjątkiem protestów dla których przewiduje formę pisemną. 4. Jeśli pisma, o których mowa w ust. 2 przekazywane są za pomocą faksu, zamawiający żąda potwierdzenia ich odbioru w formach wyszczególnionych w ust. 2. 5. Zamawiający żądać będzie od wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako zabezpieczenia należytego wykonania umowy, kwoty równej 5% ceny ofertowej brutto (po zaokrągleniu w górę do pełnych złotych). 6. Zgodnie z przepisami art. 179 do art. 183 Ustawy Pzp z 29 stycznia 2004 r. Wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielania zamówień, przysługują środki ochrony prawnej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.