eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawę artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Warszawa: Dostawę artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 299578 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272932 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 644 15 64, faks 22 851 16 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek. Artykułu biurowe oraz papier kserograficznego muszą być zgodne z opisem poszczególnych pozycji w wykazie przedmiotu zamówienia. Materiały eksploatacyjne muszą być wysokowydajne, tzn.: materiały o maksymalnej, dostępnej na rynku pojemności zasobnika dla danego urządzenia. Dostarczone materiały eksploatacyjne (wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w ich skład) muszą być fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane i niefabrykowane. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno - eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. Dostarczone materiały muszą posiadać gwarancję producenta do momentu wyczerpania ładunku barwiącego. Materiały eksploatacyjne, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami o parametrach równoważnych. Oferowane produkty równoważne muszą posiadać wydajność nie gorszą niż materiały podane przez Zamawiającego. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. W przypadku awarii urządzenia drukującego, kopiującego, której przyczyną będzie użycie materiału równoważnego Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu na swój koszt. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt: a) fabrycznie nowy, b) nie regenerowany, c) wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, d) opakowany hermetycznie, e) nie noszący śladów użytkowania, f) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał zalecany przez producenta sprzętu, g) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, h) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, i) posiadające aktualną gwarancję producenta nie krótszą niż 12 miesięcy. j) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych, w sposób naruszający prawo polskie lub UE. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności, każdy musi posiadać swój indywidualny i unikalny numer seryjny zaszyty w elektronice tonera, oraz datę przydatności do użycia, która nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez strony. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu zalecanego przez producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy. W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów zalecanych przez producenta. Zamawiający przewiduje możliwość nieodpłatnego przekazania pustych opakowań (kaset) po zużytych tonerach. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1. Deska z klipsem i okładką A4 z tworzywa - 100 szt.; 2. Koperty białe C5 HK otwierane z krótszego boku - 500 szt. w opk. - 150 opk.; 3. Gumki ołówkowe prostokątne 30x15 mm - 80 szt.; 4. Karteczki samoprzylepne żółte 51x38 - 100 kartek w bl. - 50 bl.; 5. Karteczki samoprzylepne żółte 76x127 - 100 kartek w bl. - 50 bl.; 6. Karteczki samoprzylepne żółte 76x76 - 100 kartek w bl. - 50 bl.; 7. Marker permanentny z cienką okrągłą lub ścięta końcówką, piszący po każdej powierzchni, szybkoschnący tusz, nie rozmazujący się, wodoodporny, nie blaknący pod wpływem działania promieni słonecznych, aluminiowa obudowa - kolor czarny, czerwony, zielony, niebieski - 100 szt.; 8. Marker permanentny z grubą okrągłą lub ściętą końcówką, piszący po każdej powierzchni, szybkoschnący tusz, nie rozmazujący się, wodoodporny, nie blaknący pod wpływem działania promieni słonecznych, aluminiowa obudowa - kolor czarny, czerwony, zielony, niebieski - 100 szt.; 9. Marker olejowy - kolor biały/czarny - 10 szt.; 10. Markery z gąbką do tablic suchościeralnych - 4 szt. w 1 kpl. - 4 kpl.; 11. Nożyczki wykonane ze stali nierdzewnej, z uchwytem powlekanym plastikiem, dł. nożyczek ok. 21 cm - 100 szt.; 12. Ofertówki krystaliczne, sztywne A4, przezroczyste, wykonane ze sztywnej folii PCV o grubości min. 150 mic., otwierane u góry i prawej strony, z zaokrąglonymi narożnikami, 25 szt. w opk. - 50 opk.; 13. Papier ksero A4/80g, białość min. 136 - 500 ark. w ryzie - 3000 ryz; 14. Pudła do archiwizacji o wymiarach dł. 450 mm x szer. 300 mm x wys. 294 mm, tektura 5 warstw, podwójne dno, 2 otwory - 500 szt.; 15. Samoprzylepne zakładki indeksujace typu post-it 25x43 - 50 szt. w opk. - 200 opk.; 16. Segregator A4 z mechanizmem dźwigowym, kolorowy - kartonowy, wykonany z grubego kartonu pokrytego na zewnątrz folią, z wymienną etykietą na grzbiecie, na grzbiecie otwór na palec - grzbiet 50 mm - 200 szt.; 17. Taśma klejąca przezroczysta szer. ok. 20 mm, dł. ok. 10 m - 150 szt.; 18. Taśma pakowa brązowa, szerokość 48 mm, dł. ok. 50 m - 200 szt.; 19. Temperówka metalowa pojedyńcza - 50 szt.; 20. Wąsy do skoroszytów - 25 szt. w opk. - 200 opk.; 21. Zszywki 24/6 - 1000 szt. w opk. - 2000 opk.; 22. Nawilżacz do palców - na bazie gliceryny - 10 szt.; 23. Toner do HP LJ 1320 - 80 szt.; 24. Toner do HP LJ 2015/2027 - 20 szt.; 25. Toner do HP LJ 4015 - 40 szt.; 26. Toner do Samsung 4833 - 200 szt.; 27. Toner do Samsung 3370 - 15 szt.; 28. Toner do Brother TN 2010 - 20 szt.; 29. Toner do Panasonic KX 773 - 5 szt.; 30. Bęben do Panasonic KX 773 - 3 szt.; 31. Toner do OKI B721 - 10 szt.; 32. Toner do CANON MF 8550 CDN: czarny - 1 szt., żółty -1 szt., czerwony - 1 szt., niebieski - 1 szt.; 33. Toner do CANON MF 4550 - 2 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.61.00.00 - Farba drukarska 22.60.00.00 - Tusz 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62743,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75173,98

  • Oferta z najniższą ceną: 75173,98 / Oferta z najwyższą ceną: 76100,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.