eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub Dobrzyń › remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami w ilości ok. 20000 m2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Golub Dobrzyń: remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami w ilości ok. 20000 m2
Numer ogłoszenia: 29946 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Golubiu Dobrzyniu, ul. PTTK 11, 87-400 Golub Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6832286, fax 0-56 6835243.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami w ilości ok. 20000 m2.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami w ilości ok. 20000 m2 a) naprawę ubytków do 5 cm ok. 16 000 m² b) naprawę wybojów powyżej 5 cm ok. 4 000 m

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000 zł na konto wykonawcy lub w jednej z form przewidzianych w art.45 prawa zamówień publicznych zaleca się w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy występujący wspólnie art.23 pzp , spełniający warunki określone w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych art.22 ust.1 i spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszystkie załączniki do niniejszej siwz stanowią jej integralną część. Poza warunkami określonymi w art.22 ust.1, od Wykonawcy wymaga się, że będzie: Posiadać i mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk: kierownik budowy, majster; operatorzy remonterów,przeszkolonych pracowników do kierowania ruchem sygnalistów Posiadać lub mieć zapewniony dostęp przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: remonter minimum 2 szt. pracujące jednocześnie wyklucza się zastosowanie innych technologii ,środek transportowy w ilościach zapewniających terminowe wykonanie zadań; Posiadać doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu zadań polegających na uzupełnieniu ubytków i likwidacji spękań siatkowych z użyciem remonterów, w okresie ostatnich trzech lat wykonywał co najmniej jedno takie zadanie. Potwierdzenie doświadczenia zawodowego nie będzie wymagane tylko w przypadku, gdy wykonawca realizował prace remonterem w Zarządzie Dróg Powiatowych w Gołubiu-Dobrzyniu w poprzednich latach. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium i jego wagą : Komisja w trakcie oceny będzie porównywać zaoferowane ceny brutto i wybierze wykonawcę którego cena okaże się najniższą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzające zgodność profilu działania wykonawcy z przedmiotem zamówienia . Zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. .Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji przez ZUS lub KRUS. Bilans oraz rachunki zysków i strat za ostatni rok , a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacji określających obroty , zysk oraz zobowiązania i należności ogółem z ostatnich trzech lat lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata. Wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych załącznik 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, z udokumentowaniem źródeł pozyskania, referencje potwierdzające, że w okresie ubiegłych 3 lat zrealizował z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalne z zakresem zamówienia. Zamawiający nie będzie wymagał referencji tylko w przypadku, gdy wykonawca realizował prace remonterem w Zarządzie Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu w latach poprzednich. W celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz pracownikom wykonującym roboty w pasie drogowym, zamawiający będzie wymagał od wyłonionego w przetargu wykonawcy dostarczenia poniżej wymienionych dokumentów: polisy ubezpieczeniowej na roboty będące przedmiotem zamówienia,projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wyżej wymienione dokumenty będą stanowiły integralną część zawartej umowy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu ul. PTTK 11 87-400 Golub-Dobrzyń.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu ul. PTTK 11 87-400 Golub-Dobrzyń.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.10.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.