eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zamówienie na wykonanie i dostawę elementów zabudowy i mebli biurowych do Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Kielce: Zamówienie na wykonanie i dostawę elementów zabudowy i mebli biurowych do Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Kielcach
Numer ogłoszenia: 299466 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego , ul. Ściegiennego 2/32, 25-125 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3618057, faks 041 3618057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rot.swietokrzyskie.travel

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek stowarzyszeń.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na wykonanie i dostawę elementów zabudowy i mebli biurowych do Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elementów zabudowy biurowej oraz mebli biurowych zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ (dalej zwanymi szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia) oraz dostawa wykonanych przedmiotów do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał i dostarczył przedmiot zamówienia według niżej wymienionego rodzaju i ilości: zabudowa instalacji wentylacyjnej - szt. 1 Ekspozytor - mebel ekspozycyjny w którym prezentowane będą książki o treści turystycznej, czasopisma, przewodniki - szt. 1 Szafa na segregatory - szt. 10 Szafa odzieżowa - szt. 2 Pufa skórzana - szt. 4 Kontenerek na kółkach - szt. 4 Krzesło tapicerowane - szt. 40 Fotel biurowy - szt. 4 Stół śniadaniowy - szt. 1 Stół konferencyjny - szt. 7 Stolik pod laptop - szt. 2 Biurko MDF - szt. 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.20.00 - Krzesła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium. 1. Wysokość wadium Zamawiający ustala na kwotę 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2. Wadium winno być wniesione w: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 57 1050 1416 1000 0022 6639 9803 w ING Banku Śląskim. W tytule przelewu Wykonawca wskazuje: wadium w przetargu na dostawę elementów zabudowy biurowej i mebli do RCIT b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie innej niżej pieniądz należy złożyć w formie oryginału. 3. Wykonawca jest obowiązany do wniesienia wadium przed terminem składania ofert. Przez wniesienie wadium w pieniądzu należy rozumieć uznanie rachunku zamawiającego na kwotę, wskazaną w pkt. 1. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą uwzględniać sytuacje określone: a) w art 46 ust. 4 a Pzp, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie na mocy art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) w art. 46 ust. 5 Pzp, gdy Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo gdy zawarcie umowy w wprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty do wysokości określonej w gwarancji kwoty, nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wskazane wyżej w lit. a i b; 2) termin obowiązywania gwarancji - nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 4. Dowód wniesienia wadium Wykonawca załącza do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wytwarzania mebli na zamówienie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 4. w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu i dostawa ta została wykonana należycie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli: 1. wykonawca zrealizował zamówienie obejmujące wykonanie na zamówienie mebli biurowych według gotowego projektu i ich dostarczenie do zamawiającego; 2. wartość zamówienia (wynagrodzenie brutto) wynosiło co najmniej 45.000 zł; 3. wykonawca wykaże należyte wykonanie dostawy przedstawiając stosowny dokument wystawiony na tę dostawę przez Zamawiającego (referencje, zaświadczenia lub inne równoważne, z których wynikać będzie, że zamówienie określone w pkt. 1-2 zostało wykonane należycie). 4. Zamawiający nie wymaga, by zamówienie wskazane w pkt. 1-3 było zrealizowane w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - załącznik nr 3 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) umowę spółki cywilnej - jeżeli wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej; d) Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; e) referencje wystawione przez Zamawiających, stwierdzające należyte wykonanie usług. Wykonawca załącza do oferty oryginał, lub potwierdzoną przez siebie za zgodność kopię odpisów lub zaświadczeń, o których mowa w pkt. 6.1 SIWZ. W ofercie Wykonawca jest obowiązany wskazać część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rot.swietokrzyskie.travel.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO Ul. ŚCIEGIENNEGO 2/32 25 - 033 KIELCE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 09:00, miejsce: REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO Ul. ŚCIEGIENNEGO 2/32 25 - 033 KIELCE.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kampania Promocyjna Województwa Świętokrzyskiego współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.