eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żórawina › rozbudowa i modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Bratowice



Ogłoszenie z dnia 2007-05-25

POZYCJA 29936

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żórawina: rozbudowa i modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Bratowice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Żórawinie, do kontaktów: Jacek Kuziora, ul. Kolejowa 6, 55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie, tel. 071 3165157, fax (071) 316 51 05, e-mail: infrastruktura@zurawina.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.zorawina.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Gminy ŻÓrawina, Jacek Kuziora, 55-020 Żórawina ul. Kolejowa 6, 55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie, tel. 071/31-65-157 w 38, fax 071/31-65-105, przetargi@zorawina.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Bratowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bratowice gmina Żórawina dz. nr 1/4 i 1/5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. Rozbudowa stacji uzdatniania wody do wydajności Q = 50,00 m sześć/h ( budowa budynku technologicznego). 2. Budowa obiektów towarzyszących - zbiornik czystej wody - sieci międzyobiektowe 3. Budowa obudów studni nr 1 i 1 a 4. Elementy zagospodarowania terenu ( plac manewrowy) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej potwierdzajace uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objetych niniejszym zamówieniem 2. Dokumenty stwierdzajace , że osoby , które bedą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. Potwierdzenie przynależnosci do właściwej izby samorządu zawodowego 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4 - 8 u. p.z.p. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u. p.z.p. potwierdzające , że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania sie o zamówienia 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub strzymanie w całosci wykonania decyzji własciwego organu. 6.Oświadczenie ( art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 sporządzone według wzoru - zał nr 2 7.Informacja na temat przecietnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebnosci personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku kiedy okres działalnosci jest krótszy w tym okresie potwierdzają przeciętne średnioroczne zatrudnienie na umowę o pracę i pełny etat przez Wykonawcę : co najmniej 10 pracowników wykwalifikowanych. 8. Wykaz niezbednych do wykonania niniejszego zamówienia narzedzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. 9. Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . Wykzay muszą potwiedzać , że : k a) kierownik robót - posiada co najmniej 5 lat doswiadczenia zawodowego , co najmniej 3 lata w wykonywaniu podobnuch prac 10. Wykaz potwierdzający wykonanie przez Wykonawcę w okresie 5 lat co najmniej 3 robót budowlanych podobnych. 11. Dokumenty potwierdzające ,że prace wykazane zostały wykonane nalezycie ( referencji) 12.sprawozdanie finansowe za okres ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - za ten okres. 12. Informacja z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzajaca posiadanie przez wykonawce środków finansowych w wysokosci co najmniej 1 000 000,- PLN 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Rozbudowa SUW do wydajnosci Q = 50,0 m sześć/h budowa zbiorników czystej wody budowa sieci miedzyobiektowych montaż kabla świtłowdowego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 10

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium winno być wpłacone w wysokości 30 000,- PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynnosci objetych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Posiadanie przez wykonawce niezbedej wiedzy i doświadczenia , a takze dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - posiadania co najmniej 10 pracowników wykwalifikowanych - posiadać kierownika robót majacego co najmniej 5 lat doswiadczenia zawodowego, co najmniej 3 lat doswiadczenia w wykonywaniu podobnych prac 3. Wykonania przez Wykonwace w okresie 5 lat co najmniej 3 robót budowlanych podobnych 4. Znajdowania sie przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Posiadac w 3 ostatnich latach łącznie obrotów w kwocie minimum 100 000,- PLN 6. Posiadać srodki finansowe w wysokosci 1000 000,- zł lub posiadac zdolnośc kredytowa w wysokosci 1000 000 zł 7. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci dospodarczej zwiazanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kryterium oceny ofert jest kryterium: cena -100 % Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Odpis z rejestru lub zaswidczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gosp. - uprawnienia budowlane osób którebedą wykonywać zamówienie w Branży Konstrukcyjno budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej, - Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego - zaświdczenie z ZUS i Urzedu Skarbowego - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 - wykaz osób zatrudnionych w okresie ost. 3 lat - wykaz narzędzi i urządzeń niezbednych do wykonania zadania , którymi dysponuje wykonawca , - wykaz osób które bedą wykonywały zamówienie - wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat ( min. 3 roboty) - referencje - sprawozdanie finansowe za okres ostatnich 3 lat - informacja z banku potwierdzajaca posiadanie środków finansowych na wykonanie zadania lub o posiadaniu zdolnosci kredytowej o wartości min. 1000 000 PLN - polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gosp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zorawina.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 26.07.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2007, godzina 11:00, Gminne Centrum Kultury w Żórawinie al. Niepodległosci 6.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.