eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz › Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Kopaninie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu wokół świetlicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-25

Lubicz: Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Kopaninie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu wokół świetlicy.
Numer ogłoszenia: 29932 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubicz , Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. +48566212100, faks +48566782122.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lubicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Kopaninie wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu wokół świetlicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dane techniczne obiektu przed rozbudową: - budynek parterowy, niepodpiwniczony, niski, wolnostojący; - technologia wykonania tradycyjna, ściany murowane, słupy żelbetowe i murowane; - stropodach konstrukcji drewnianej płaski pokryty papą asfaltową; - posadowienie bezpośrednie, do budynku są przyłącza wodociągowe i energetyczne oraz kanały do szamba; - odprowadzenie wód opadowych z dachu na otaczający nieutwardzony teren na przedmiotowej działce. Dane techniczne po rozbudowie i przebudowie istniejącego budynku poprzez dobudowanie od strony południowo-wschodniej parterowego zaplecza sanitarno-higienicznego świetlicy: powierzchnia zabudowy: 196,07 m2, powierzchnia użytkowa: 169,71 m2, kubatura: 856,0 m3, wysokość: 4,97 m, długość: 23,18 m, szerokość (max.): 9,12 m. Dane techniczne rozbudowy obiektu: powierzchnia zabudowy: 30,40 m2, powierzchnia użytkowa: 22,61 m2, kubatura: 121,0 m3, wysokość: 4,65 m, długość: 9,12 m, szerokość: 3,28 m Przyłącza, instalacje zewnętrzne: -Należy wykonać likwidację bezodpływowego zbiornika na ścieki (zasypanie) wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej. Nowy zbiornik oraz przyłącze kanalizacji sanitarnej należy wykonać zgodnie z częścią graficzną projektu zagospodarowania oraz z projektem instalacji sanitarnych. Wykonać przyłącze z rur PCV o średnicy fi 160 klasy SN8. Wykonać zbiornik o pojemności 5,9 m3, z polietylenu PE, z włazem o średnicy 60 cm i klasy obciążenia A15. Należy zachować minimalną odległość 7,50 m rury wywiewnej i włazy do granicy działki sąsiedniej; Montaż zbiornika wykonać zgodnie z wytycznymi projektu i zaleceniami producenta;Zbiornik wykonać jako nieprzejezdny (zabronione jest wykonywanie jezdni nad zbiornikiem). -Wykonać likwidację odcinka przyłącza wodociągowego wD20 (wyłączenie z użytkowania poprzez odcięcie od głównej rury wD32). -Wykonać nowe przyłącze energetyczne kablowe zalicznikowe (wewnętrzna linia zasilająca) do budynku świetlicy wraz z demontażem istniejącego przyłącza napowietrznego (na warunkach ENERGA - OPERATOR S.A. oddział w Toruniu). Szczegółowe dane odnośnie projektowanych urządzeń znajdują się w projektach branżowych: Place, chodniki, miejsca postojowe: Plac przed budynkiem (nr 13): -nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu starobruk o grubości 6 cm (elementy o długości 9,12 i 18 cm), - kolor nawierzchni: szary, - wzdłuż obrzeży chodnikowych oraz ścian budynku wykonać pas o szerokości 12 cm z kostki w kolorze czerwonym, - krawędzie zakończyć betonowymi obrzeżami o wymiarach 100/20/6cm w kolorze szarym (od strony trawników), - krawędzie nawierzchni pomiędzy placem i patio zakończyć betonową palisadą (elementy o przekroju kwadratowym 12x12 cm lub okrągłym fi 11 cm i wysokości 40 cm) w kolorze szarym, wystające ponad nawierzchnię o ok. 10-15 cm, - powierzchnia 109,10 m2. Plac przy zapleczu budynku (nr 14): - nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu starobruk o grubości 6 cm (elementy o długości 9,12 i 18 cm), - kolor nawierzchni: szary, - wzdłuż obrzeży chodnikowych oraz ścian budynku wykonać pas o szerokości 12 cm z kostki w kolorze czerwonym, - krawędzie zakończyć betonowymi obrzeżami o wymiarach 100/20/6cm w kolorze szarym (od strony trawników), - powierzchnia 32,10 m2. Patio (nr 17): -nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu starobruk o grubości 6 cm (elementy o długości 9,12 i 18 cm), - kolor nawierzchni: szary, - wzdłuż obrzeży chodnikowych oraz ścian budynku wykonać pas o szerokości 24 cm z kostki w kolorze czerwonym, - krawędzie zakończyć betonowymi obrzeżami o wymiarach 100/20/6cm w kolorze szarym (od strony trawników), - krawędzie nawierzchni zakończyć betonową palisadą (elementy o przekroju kwadratowym 12x12 cm lub okrągłym fi 11 cm i o wysokości 40 cm) w kolorze szarym, wystające ponad nawierzchnię o ok. 10-15 cm, - przy zewnętrznej i wewnętrznej krawędzi wykonać co najmniej 2 pierścienie o szerokości 24 cm z kostki w kolorze czerwonym, - powierzchnia 25,20 m2. Chodniki (nr 15 i 16): - -nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu starobruk o grubości 6 cm (elementy o długości 9,12 i 18 cm), - kolor nawierzchni: szary, - wzdłuż obrzeży chodnikowych oraz ścian budynku wykonać pas o szerokości 12 cm z kostki w kolorze czerwonym, - krawędzie zakończyć betonowymi obrzeżami o wymiarach 100/20/6cm w kolorze szarym (od strony trawników i budynku), - powierzchnia 17,50 m2 (nr 15) i 18,70 m2 (nr 16). Opaska odwodnienia ścian: - odcinki o długościach: 6,0 m (przy ścianie bocznej prawej), 15,25 m (przy ścianie tylnej), 9,12m (przy ścianie bocznej lewej), -nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu starobruk o grubości 6 cm (elementy o długości 12 i 18 cm), - kolor nawierzchni: szary, - szerokość opaski: kostka 36 cm + obrzeże 6 cm, - krawędzie zakończyć betonowymi obrzeżami o wymiarach 100/20/6cm w kolorze szarym (od strony trawników i budynku), - powierzchnia 10,94 m2. Miejsca postojowe samochodów osobowych (nr 9 i 9a): -nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu cegiełka (prostokątna 10x20 cm) o grubości 8 cm, - kolor nawierzchni: szary, - poszczególne miejsca postojowe wydzielić pasami o szerokości 12 cm z kostki w kolorze czerwonym, - krawędzie zakończyć betonowymi krawężnikami drogowymi najazdowymi, prostymi i łukowymi, o szerokości 15 cm i wysokości 22 cm, w kolorze szarym (od strony trawników i budynku), - miejsca postojowe dla samochodów osobowych wykonać o szerokości 2,50 m i długości 5,0 m, - miejsce postojowe dla samochodu osobowego osoby niepełnosprawnej wykonać o szerokości 3,60 i długości 5,0 m - wskaźnik miejsc postojowych na samochody osobowe: w=10/161,79m2=0,062>wmin =1/30m3=0,033 - powierzchnia 130,50 m2, Plac manewrowy (nr 18): -nawierzchnia: betonowa kostka brukowa typu cegiełka (prostokątna 10x20 cm) o grubości 8 cm, - kolor nawierzchni: szary, - poszczególne miejsca postojowe wydzielić pasami o szerokości 12 cm z kostki w kolorze czerwonym, - krawędzie zakończyć betonowymi krawężnikami drogowymi najazdowymi, prostymi i łukowymi, o szerokości 15 cm i wysokości 22 cm, w kolorze szarym (od strony trawników i budynku), - powierzchnia 249,0 m2. Obliczone powierzchnie nawierzchni dotyczą tylko kostki brukowej. Nawierzchnię wykonać na odpowiednio przygotowanym podłożu, która powinna składać się kolejno z następujących warstw: a) chodniki, patio, plac przed i za budynkiem (nr 13 i 16): - betonowa kostka brukowa o grubości 6 cm (wibroprasowana), - podsypka cementowo-piaskowa, grubość 5 cm, - warstwa odsączająca (wyrównawcza) z pasku, grubość 5 cm, - zagęszczony grunt rodzimy. b) opaska odwodnienia ścian: - betonowa kostka brukowa o grubości 6 cm (wibroprasowana), - podsypka cementowo-piaskowa, grubość 5 cm, - folia izolacyjna PCV gr. 0,5 mm - warstwa odsączająca (wyrównawcza) z pasku, grubość 5 cm, - zagęszczony grunt rodzimy. b) plac przy zapleczu budynku (nr 14), plac manewrowy, miejsca postojowe: - betonowa kostka brukowa o grubości 8 cm (wibroprasowana), - podsypka cementowo-piaskowa, grubość 5 cm, - podbudowa z betonu C12/15 (B15) lub z zagęszczonego tłucznia, grubość minimum 12 cm, - warstwa odsączająca z pasku, grubość 5 cm, - zagęszczony grunt rodzimy. Nawierzchnię miejsc postojowych i placu postojowego ukształtować ze spadkiem ok. 1 % w kierunku południowo-wschodnim i południowo-zachodnim. Nawierzchnię pozostałych placów i chodników ukształtować ze spadkiem ok. 1 % w kierunku trawników, uwzględniając istniejące ukształtowanie terenu, które w razie potrzeby należy zniwelować. Wykonać zlikwidowanie istniejących powierzchni utwardzonych przy budynku tj. podesty prze wejściami, schody zewnętrzne (do piwnicy i na parter). Całość wykonać zgodnie z projektem. W zakresie doboru rodzaju i koloru kostki brukowej, obrzeży, palisady i krawężników stosować zalecenia projektu i/lub uwzględnić uwagi inwestora. Zieleń: Wykonać nowe nasadzenia w postaci krzewów liściastych i iglastych, roślin okrywowych, rabat kwiatowych oraz częściowa renowację trawników (zwłaszcza przed budynkiem oraz w obrębie pętli autobusowej). Istniejące nasadzenie w formie żywopłotu przy południowo-zachodniej granicy działki należy uporządkować (uformować) oraz przedłużyć (nowe nasadzenia) na długości ok. 15 m zachowując formę żywopłotu (np. dwa rzędy po 15 szt. dereń biały). Całość wykonać zgodnie z projektem i przy uwzględnieniu uwag inwestora. Wyszczególnienie nowych nasadzeń: Lp. Rodzaj nasadzenia- Ilość/sztuk 1. Dereń biały (Cornus alba) -35; 2. Żywotnik zachodni (Thuja occidentalis L.) -30; 3. Żywotnik zachodni Europe Gold (Thuja occidentalis L. Europe Gold)- 2; 4. Krzewuszka (Weigela Floryda Bristol Rubby) -5; 5. Cyprysiki, jałowce (w tym dwie kompozycje)- 60; 6.Rabata kwiatowa (kilkanaście sztuk roślin niższych i wyższych rodzimych gatunków wielobarwnych) -1; 7.Kompozycja krzewów liściastych i roślin okrywowych (kilkanaście sztuk roślin niższych i wyższych rodzimych gatunków). Dodatkowe wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kopaninie: Rodzaj wyposażenia -Ilość szt. 1. Telewizor plazmowy 50 cali-1; 2. Odtwarzacz DVD-1; 3. Stolik na kółkach na telewizor 50 cali i na odtwarzacz DVD-1; 4. Miniwieża CD/MP3/USB-1; 5. Głośniki w systemie 5.1 (6 głośników)-1; 6. Projektor cyfrowy LCD, 2000 lumenów, komplet kabli-1; 7. Ekran projekcyjny - stacjonarny, ręcznie rozwijany, wymiary ok. 1,80x1,80 m-1; 8. Szafka multimedialna - metalowa, na kółkach, wymiary ok. 60x60 cm, wysokość ok. 95 cm, zamykana na klucz, z półką na projektor- 1; 9. Tablica suchościeralna magnetyczna - przenośna na kółkach, wymiary 1,50x1,20 m, powierzchnia lakierowana, z kompletem markerów-1; 10. Stół konferencyjny 120x100cm, metalowe nogi, blat drewniany-12; 11. Krzesło - stelaż metalowy, siedzisko i oparcie z tworzywa, tapicerowane-85; 12. Szafa na środki i sprzęt do utrzymania czystości, wymiary ok. 40x40x75 cm-1; 13. Wieszak na odzież - przyścienny, metalowy, wspornikowy (w szatni)-5; 14. Wieszak na odzież - metalowy, wolnostojący-5; 15. Kuchenka elektryczna z piekarnikiem-1; 16. Okap kuchenny wyciągowy-1; 17. Lodówka (chłodziarka) - wysokość 85 cm-1; 18. Zmywarka - biała, wymiary 60x60x85cm-1; 19. Szafki i blaty w kuchni-1; 20. Gaśnica proszkowa 6kg ABC + metalowa szafka naścienna-2; 21. Oznakowanie budynku p.poż. i ewakuacyjne, instrukcje p.poż. i bhp-1; 22. Podest sceniczny - o wymiarach ok.: długość 3,0 m, szerokość 2,0 m, wysokość 30-35 cm, składany z mniejszych elementów, ze stopniami o wysokości do 17,5 cm, konstrukcja metalowa i drewniana, blat wodoodporny niepalny zmywalny antypoślizgowy, udźwig (nośność) min. 250 kg- 1; 23. System sygnalizacji włamania i napadu (m.in. centrala alarmowa z obudową, 4 czujniki ruchu podczerwieni, 3 czujniki otwarcia drzwi, sygnalizator zewnętrzny) wraz z montażem -1. Dodatkowe wyposażenie terenu działki świetlicy wiejskiej w Kopaninie: 1. Ławka - drewniana z bali z oparciem przenośna; wymiary ok. dł. 1,8 m szer. 0,50 m, wys. 0,85 m -szt.3; 2. Kosz na śmieci - drewniany z półwałków, średnica kosza 0,47 m, wys. kosza 1,0 m -szt.3; 3. Stojak rowerowy metalowy na 5-6 stanowisk -szt.1; 4. Tablica informacyjna -wolnostojąca, jednostronna, konstrukcja metalowa zamykana, oszklenie z twardego przezroczystego tworzywa wys. gabloty ok. 1,0m szer. gabloty ok. 0,7m -szt.1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia WADIUM na podstawie art. 45 Pzp w wysokości 16.000 zł, wniesione w formie zgodnie z art. 45 pkt 6 Pzp w terminie złożenia oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust .1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy. 2) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej trzech inwestycji o podobnej złożoności i charakterze tzn. wykonał budynki o zbliżonej kubaturze/ odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, przynajmniej 1 roboty o podobnej złożoności i charakterze. Ocena spełnienia dokonana będzie na podstawie dołączonego do oferty (załącznik nr 4): wykazu ważniejszych inwestycji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; /referencje/. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostane uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi: dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. ( kserokopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - obowiązkowo muszą być dołączone do oferty) . Ocena spełnienia dokonana zostanie na podstawie danych z załącznika nr 3 i kompletności dołączonych dokumentów. 2) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie : 1) Opłaconej polisy w przypadku braku lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 500.000 tys. zł. 2) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubicz Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, Referat Promocji i Rozwoju.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Lubicz Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz, biuro podawcze- pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi PROW 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.